バギヤ スイーツ & ヴィラズ

2.5つ星宿泊施設

Bagiya Suites & Villas

地域内シャトルサービス (無料)、スパサービス付きのウブドのゲストハウス

日付を選択して料金を確認

バギヤ スイーツ & ヴィラズの写真ギャラリー

外観
フロント
デラックス ダブルルーム | テラス / パティオ
デラックス ダブルルーム | デスク、アイロン / アイロン台、可動式ベッド、WiFi (無料)
デラックス ダブルルーム | ガーデン ビュー

口コミ

10段階中8.8
非常に良い

人気の設備とサービス

  • スパ
  • ペットとの宿泊可
  • ルームサービス
  • プール
  • ランドリー
  • 客室清掃

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
2 室中 2 室を表示中

デラックス ダブルルーム

おすすめポイント

バルコニー
冷房
LED テレビ
レインフォールシャワーヘッド
独立した浴槽とシャワー
専用バスルーム
コーヒー / ティーメーカー
ボトルウォーター (無料)
  • 25 ㎡
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台

エクスクルーシブ ヴィラ

おすすめポイント

バルコニー
冷房
キッチン
冷蔵庫
LED テレビ
独立したベッドルーム
レインフォールシャワーヘッド
独立した浴槽とシャワー
  • 75 ㎡
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台

こちらもおすすめ

Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
80571, Bali, Ubud, Kelabang Moding

周辺情報

  • ウブド宮殿 - 車で 5 分 - 4.2 km
  • ウブド伝統工芸市場 - 車で 5 分 - 4.3 km
  • チャンプアン リッジ ウォーク - 車で 6 分 - 5.1 km
  • テガララン ライステラス - 車で 7 分 - 6.0 km
  • ウブド モンキー フォレスト - 車で 8 分 - 6.1 km

交通案内

  • ングラ ライ空港 (DPS) から車で 88 分

レストラン

  • ‪Toekad Rafting - ‬車で 9 分
  • ‪Nasi Ayam Kedewatan Ibu Mangku - ‬車で 9 分
  • ‪Pyramids Of Chi - ‬徒歩 10 分
  • ‪Kayana BBQ Ubud - ‬車で 9 分
  • ‪Akasha Restaurant & Venue - ‬車で 9 分

この施設について

バギヤ スイーツ & ヴィラズ

ウブド モンキー フォレストの近くにあるゲストハウス
バギヤ スイーツ & ヴィラズでは、空港シャトルサービス、庭園、ドライクリーニング / ランドリー サービスを利用できます。マッサージなどのスパサービスで癒しの時間を過ごせます。敷地内のレストラン「Pajar Restaurant」でお食事をお楽しみいただけます。宿泊者は室内 WiFi (無料) を利用できます。
その他の特典には次のようなものがあります。
  • 屋外プール、子供用プール (サンラウンジャー)
  • セルフパーキング (無料)
  • 地域内シャトルサービス (無料)、エクスプレス チェックイン、自動販売機
  • 荷物保管サービス、多言語サービス
Room features
All guestrooms at Bagiya Suites & Villas boast comforts such as air conditioning, in addition to amenities like free WiFi and free bottled water.
さらに、設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (レインフォールシャワー、個別の浴槽 / シャワーあり)
  • 32 インチ LED テレビ (ケーブル放送あり)
  • ワードローブ / クローゼット、バルコニー、コーヒー / ティーメーカー

対応言語

英語、インドネシア語

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 客室内の WiFi の速度 : 25 Mbps 以上
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 24 時間運行の空港送迎シャトルサービス (要リクエスト、有料)
  • 3.5 km までの無料地域内シャトルサービス
  • 地域内シャトルサービス
  • 敷地内のセルフパーキング (無料)

食事・飲み物

  • カップル / プライベート ダイニング
  • レストラン 1 か所

敷地内のレストラン

  • Pajar Restaurant

現地ツアー

  • 屋外プール 1 か所
  • 子供用プール

家族向け

  • 屋外プール 1 か所
  • 可動式 / エキストラ ベッド (有料)
  • 子供用プール
  • 無料の地域内シャトルサービス

アメニティ

  • 営業時間限定フロントデスク
  • 荷物保管サービス
  • 自動販売機

ゲストサービス

  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • 客室清掃 (毎日)
  • 多言語サービス

屋外

  • プールラウンジャー
  • 庭園

スパ

  • スパサービス
  • マッサージ

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーターなし
  • 聴力補助装置
  • 点字表記

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり
  • 可動式 / エキストラ ベッド (有料)

バスルーム

  • シャワー、浴槽別
  • シャンプー
  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー (要リクエスト)
  • レインフォールシャワー
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • 32 インチの LED テレビ (ケーブルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • コーヒー / ティーメーカー
  • ボトルウォーター (無料)
  • ルームサービス (利用時間限定)

その他

  • アイロン / アイロン台 (要リクエスト)
  • デスク
  • 電話
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 14:00 以降
エクスプレス チェックイン対応
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午

チェックインに関する特記事項

この宿泊施設では、空港からの送迎をご利用いただけます (有料の場合あり)。送迎を手配する場合は、到着の 24 時間前までに宿泊施設にご連絡ください。連絡先は予約確認通知に記載されています
フロントデスクの営業時間 : 毎日 7:00 ~ 23:00
時間帯によっては、フロントデスクのスタッフは不在となります
この施設では、時間外チェックインはご利用いただけません

改装と休業

現地の規則により、ヒンドゥー教で元旦に当たる「静寂の日 (ニュピ)」当日は、午前 6 時から24 時間、宿泊施設の外に出ることができません。静寂の日は通常、3 月か 4 月です (毎年、日付は異なります)。当日はチェックインもチェックアウトもできません。また、ングラ ライ空港 (バリ国際空港) も閉鎖されます。

チェックイン方法

フロントデスク (対応時間限定)

ペット

ペットの同伴無料
犬と猫のみ同伴可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドは 1 泊につき 75000 IDRでご利用いただけます
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • 大人 1 名あたりの空港シャトルバス送迎サービス利用料 : 300000 IDR (片道)
  • 子供 1 名あたりの送迎サービス利用料 : 300000 IDR (片道、3 ~ 12 歳)

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

オプションの追加料金

  • 空港シャトルサービス料金 : 1 室あたり 300000 IDR (片道)
  • 子供 1 名あたりの空港シャトルバス料金 : 300000 IDR (片道、3 ~ 12 歳)
  • 可動式ベッド : 1 泊につき 75000 IDR

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカード、デビットカード、現金をご利用いただけます
この施設には安全設備として、救急セットが備わっています

その他の情報

この施設にはエレベーターはありません

宿泊施設の別名

Pajar House Ubud
Pajar House
Pajar Ubud
Pajar House Ubud Bali
Pajar House Ubud Villas Guesthouse
Pajar House Villas Guesthouse
Pajar House Ubud Villas
Pajar House Villas
Bagiya Suites Villas
Pajar House Ubud Villas
Bagiya Suites & Villas Ubud
Bagiya Suites & Villas Guesthouse
Bagiya Suites & Villas Guesthouse Ubud

よくあるご質問

バギヤ スイーツ & ヴィラズにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には屋外プールと子供用プールがあります。

バギヤ スイーツ & ヴィラズはペットと宿泊できますか ?

はい、この宿泊施設には犬 / 猫を同伴できます。

バギヤ スイーツ & ヴィラズの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

バギヤ スイーツ & ヴィラズのチェックインは何時ですか ?

チェックイン開始は 14:00 です。レイトチェックインはご利用いただけません。

バギヤ スイーツ & ヴィラズのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。

バギヤ スイーツ & ヴィラズには空港へのシャトルサービスはありますか ?

はい、要リクエストで利用可能な空港シャトルサービスがあります。利用料は 1 室あたり 300000 IDRです。

バギヤ スイーツ & ヴィラズはどこにありますか ?

歴史地区にあるこのゲストハウスは、Threads of Life Indonesian Textile Arts Center、ジャングルスイング、アロハウブドスイングから 5 km 圏内です。Gaya Ceramic Arts Centreおよびダラム ウブド寺院も 5 km 圏内です。

Bagiya Suites & Villasの口コミ

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 64 件の口コミ中 33 件が非常に良い
評価 8 - 64 件の口コミ中 25 件が良い
評価 6 - 64 件の口コミ中 3 件が普通
評価 4 - 64 件の口コミ中 2 件が不満
評価 2 - 64 件の口コミ中 1 件が非常に不満

8.8/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

口コミ

8/10 (良い)

ebi、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度

朝の目覚めが素晴らしいホテル

ドライヤーは部屋にないのでフロントに言って貸してもらいます。シャワーは水が冷たい日もあり、しんどかったです。浴槽の中やトイレの周りに虫がいることもありました。コンセントから変換プラグが抜けなくなり、放置せざる終えませんでした。朝食は600円でしたがあまり美味しくなかったので食べなくてもいいと思います。 色々ありましたが、朝はニワトリの声で起きたり、夜はホタルが見えたりなど日本では味わえないような体験が出来、また朝の景色が最高なのでまた泊まってもいいかなと思いました。 スタッフの方々もとても良い方なので、このホテルに泊まることが出来て満足しています。
2018 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

日本人の少ないホテル

スタッフがみなフレンドリーでウブドパレスまで無料で送迎してくれるのが良かった。ルームサービスも安くて美味しかった。 浴槽はあるが、暖かいお湯がたくさんは出ずに、ぬるいシャワーしか浴びれなかった。ドライヤーをいちいち借りないと使えないのが不便だった。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
If you going to stay here don't use Hotels.com to booked it. Me and my friends were there on May 2019 and we booked 4 rooms back in February 2019. My reservations was confirm with hotels.com. my booking was to pay at the hotel at check in. One of my friend also booked it using hotels.com and already paid for it back in February 2019. When we got there the this place they only have 1 RSVP for 1 room which was booked with booking.com they don't have the 3 RESERVATIONS booked with hotels.com BUT ON THEIR WALL THEY GOT A CERTIFICATE FROM HOTELS.COM WITH 4 STARS ON IT. We called hotels.com and they said they faxed and emailed our reservations to the hotel back in February and they can proof it. The manager was mad and at 1 point he told us to go somewhere. We were frustrated with no place to so the manager put the 3 of us with their sister hotels.
2019 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Magnifique séjour
2019 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Catherine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Lieu sublime au milieu des champs de riz

Pajar Villa , Lieu sublime au milieu des champs de riz, Qualité des prestations au top et personnel particulièrement sympatique Une adresse à retenir et à recommander !
2019 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Vistas muy lindas sobre los arrozales, tranquilidad, trato agradable de todo el personal. Recomendable.
2019 年 3 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Pésimo alojamiento

Pésima experiencia, primero no estaba nuestra reserva en sus registro, segundo cuando la encontraron nos dieron una habitación, donde la cama estaba llena de hormigas y nos cambiaron de habitación. Tercero el desayuno pedimos un tipo de huevo y nos llegó otro. Nos pasaron un teléfono para comunicarnos con ellos, nunca estuvo disponible y lo último, danza de ratones por el techo en las noches que o dejaban dormir.
2019 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Barbara

Agréable séjour. La vue sur les rizières est magnifique. La piscine est top. La suite était très belle.
2018 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rafael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Hotel para relaxar

Foi uma estadia incrível, lugar mágico. Para relaxar, ficamos de frente para a piscina é uma vista maravilhosa. Atendimento atencioso e prestativos e gentis.
2018 年 10 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Dani、Auburn, California

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice place. Food was good. Both much better than what we had at an upscale beach resort in Seminyak! Beautiful location. Spacious rooms. I would stay again. Only issue I did have was that the villas were supposed to pick us up at the airport. This is something I reconfirmed just before we left. We waisted a lot of time waiting at the airport for a driver who was never going to arrive to arrive. I tried calling and emailed multiple times to get no answer. If something like this wver happens to you don’t be afraid to just go grab a deiver. There are a ton of them begging to give you a ride anywhere. Just settle the details first. With I would have done that right feom the beginning. Because I didn’t we didn’t reach the villa until around 9pm. After being in an airplane for 24 hours and expecting to be at the villa by 5-6 and not making it to 9 it was definitely a disappointment but they did at least try to make it right with us.
2018 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jianping

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
选择paja是因为被一片稻田的图片吸引,事实也没有让我失望。paja一共有两片区域,一片是标准房,一片是套间和villa,网站显示的地址是在标准间。早餐是选择好送进房间,每个villa都有一个露台,早餐对着稻田还是很享受的,早餐有美式印尼式还有松饼可以选择,不算丰富但还可口。酒店的员工都十分热情。车子是开不进villa和套间区域,从路口路口步行十分钟或者让前台摩托来接。酒店到乌布失去有每个小时的定时班车,最晚十点一刻从乌布返回酒店,基本满足出行需求,但是每次需要班车一定要提前用前台发的手机打电话告知的。唯一不太喜欢的是villa的淋浴,虽然有两个,都是脚下都是石头,是要遍洗澡遍足底按摩吗? 总体而言,还是很推荐的,安静安逸舒适!
2018 年 10 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

mapring、bangkok

良かった点 : スタッフとサービス

Nice view, but far from main road

It takes about 10 km from Ubud market to the hotel. From the main road, you have to ride motorcycle to hotel. As my room type is suite so I have to ride motorcycle/walk from reception to my room which is about 200 m. I can contact with the staff by using hotel’s mobile phone. But my suite room with rice field and swimming pool view is very wonderful place to relax and refresh
2018 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Amr

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

Very calm place

I stayed for 2 nights in Pajar Villa it is very calm and comfortable, hotel it's out of ubud center by approx 15 minutes by car, hotel providing free shuttle service to & from ubud center every hour from 9 am to 10 pm pool is amazing experience as surrounded by rice fields and value for money was great

10/10 (非常に良い)

Alessandra、Montreal, QC

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Relaxing stay

Beautiful hotel, great amenities and hotel staff was very nice and pleasant! Would highly recommend!
2018 年 2 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Karolis、Lithuania

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Best staff

We came back to Pajar house for the second time after 3.5 years and it was great. As usual, the staff was the nicest that we’ve ever experienced in Bali. They are extremely nice, helpful and is the main reason for such a great experience in Pajar house. Hotel is in a nice queit area and there is a convenient shuttle bus service where you get sent to/picked up from Ubud centre. Hotel even provides a mobile phone to call them for any requests. Thank you Pajar house team for a great experience again! Some suggestions to make it even better: 1) Food price: it’s quite pricey for the amount/quality of food. Either reduce the price or increase the portion (for example burger comes with very few fries); 2) Room cleaniness: it would be great to have blanket cover as It clearly cannot be washed daily without one. Similarly, the mosquito net could be washed more frequently. It seemed that the one in our room wasn’t washed for a very long time as it had many stains. There were some other signs that rooms were not cleaned very well after previous guests. 3) Lizards: not sure if anything can be done with this one, but it would be great to ensure that there are no lizzards in the room. They can make quite some noise in the night (and well... poop everywhere). Tackling the above would make Pajar house comparable to best hotels in the area. Even with the above issues it is still great and reasonably priced stay. We will be returning again!
2017 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kendall、Philadelphia, PA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Villa in the rice paddies!

I was here last week for three nights while staying in Ubud. We had the best time! The staff was so so helpful. Since we had booked a villa, we had to take the motorbikes back to the villa as no cars pass. The first time I was super nervous, but they are the best drivers. We preordered breakfast delivered to the table on the porch outside of our rooms. We also were given a local phone to use so we could be picked up if we went into central Ubud which was ten minutes by car. I can't say enough how much I loved this place, I did not want to leave. We had a 3am pick up (excursion) on morning and because we'd be missing breakfast, they packed us a to go box of breakfast. The wifi in the villa was also very good. Each villa has its own wifi.
2017 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Helena 、Germany

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Wunderschöne Aussicht auf die Reisfelder

Das Hotel ist etwas abseits von Ubud gelegen, was uns sehr gut gefallen hat da es im Zentrum sehr hektisch zu geht. Wir hatten eine Villa mit Aussicht auf die wunderschönen Reisfelder. Die Villa selber war sehr groß und das offene Bad war wirklich toll mit einer Dusche unter freiem Himmel. Das Frühstück wurde zur gewünschten Zeit auf der eigenen Terrasse serviert. Ins Zentrum wird von 9- 22 Uhr ein kostenloser Shuttlebus vom Hotel geboten, wir haben ein Handy bekommen um den Fahrer oder die Rezeption anzurufen. Toller Service. Wir haben die Tage im Pajar House wirklich genossen und waren ganz traurig als wir abgereist sind. Das Personal war sehr herzlich, vielen Dank für die tolle Zeit.
2017 年 9 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marco&Jack、Ubud

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

geweldige ervaring!

Verblijf midden tussen de rijstvelden. Ontzettend mooi! personeel heel vriendelijk en erg behulpzaam.
2017 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

AvV、Pajar House Ubud

良かった点 : スタッフとサービス

Hotel met goede service

Het hotel ligt een heel stuk van Ubud. Er is een shuttle service wat prima werkt. Je krijgt telefoon mee en dan kun je weer bellen als je wilt worden opgehaald. Hotel is in wat verouderde staat. Ruime kamer. Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt wordt op je kamer geserveerd. Het is een matig ontbijt.
2017 年 6 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス

Tolles Hotel / Preis-Leistung stimmt!

Es wird zwar mit dem Pool der Pajar House Villa geworben, die 1km entfernt ist, dennoch ein süßes familiengeführtes Hotel. Offenes Badezimmer mit Dusche mitten im "Raum" inkl. integrierter Fußreflexzonenmassage durch Steine im Duschboden. Vorhänge/Fliegennetz leider etwas verschmutzt, ansonsten sehr schön zum Entspannen. Kostenloser Shuttle nach Ubud City inklusive! WhatsApp Gruppe gibt's leider keine, dafür bekommt man ein altes Nokia Telefon um mit den Angestellten zu kommunizieren.

10/10 (非常に良い)

oli、schweiz

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Perfektes Hotel nahe Zentrum aber trotzdem ruhig

Das Hotel war perfekt! Es ist nicht weit vom Zentrum entfernt und das Hotel hat einen eigenen Shuttel. Wir mussten nie länger als 5 Minuten warten und ein Fahrer war bereit. Ein gutes System, denn man bekommt vom Hotel ein Handy um sie anzurufen wenn man wieder zurück ins Hotel möchte. Sehr sehr freundliches und liebevolles Personal! Alles Sauber, gutes Essen schöne Anlage. Man fühlt sich wie Zu Hause und kann richtig entspannen.

8/10 (良い)

domi、montpellier

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

très belle villa au calme dans les rizieres

Bon accueil, excellent service de shuttle. Nous regrettons aucun petit geste commerciial apres etre restées 8 nuits sur places.. pas de transfert offert(100000 de plus qu'en decembre)alors que des amis en ont bénéficié pour moins de nuits!,on nous a proposé le chauffeur parlant francais avec rajout de prix(qui est par ailleurs extrêmement gentil et compétent)alors que pour d'autres personnes ce n'a pas été le cas.on regrette un peu aussi que le dernier au revoir de la jeune réceptionniste ait ete de s'assurer que nous avions bien réglé notre note quand nous attendions le taxi. C'est dommage on a l'impression que le rapport a l'argent est omnis présent ce que l'on a jamais ressenti ailleurs.

6/10 (普通)

Edda Sofia

良かった点 : スタッフとサービス

Okay stay, hotel needs improvement

We stayed in a standard room, number 10. It was okay, but didn't look as nice as in the picture on Hotels.com. There is a small pool close to the rooms/buildings and some people used it every now and then. The pool in Hotels.com pictures is at the Villas, not at the normal rooms. Service: some of the staff were nice and helpful, some of them seemed that they couldn't care less. Breakfast: not good. Only one eatable was nasi/mie goreng. But you don't want to eat that every day either. Banana pancakes were terrible. Car service: brilliant. You get a mobile phone to use and you can call the driver when you need to get back from the city. Room: okay. Would be great if a) there wasn't a big hole between the sliding door (open roof bathroom) and the room plus holes in the door. All animals get in. And b) the room gets filled with dead ants every day! We asked about it and they said it's normal... well, not very nice. They do offer slippers so you don't have to walk bare foot on the ants... we had hot water maybe 2 days out of 4. When the room was cleaned we never got everything we should, i.e. new small towels, new napkins, new coffee cups, etc. Close by: not much. You can walk through the rice fields to the city. It is an okay place to stay and we took the Ubud tour through the hotel and it was good. But maybe not as good as rated here.

6/10 (普通)

Shondell、Auckland

良かった点 : スタッフとサービス

A Very Mixed Review

Most staff speak English well, very good check-in process where they sit you down and talk you through all the hotel services which was very personal and appreciated. They originally put us into a room which we felt was not a deluxe room as we had booked (looked totally different to the photos) so we made a complaint and they moved us to another room on the newer half of the property for the rest of the stay which was a deluxe room as shown online. The outdoor bathroom was very nice but when I tried to have a bath it only filled up about 15cm with warm water before it ran cold. Hot water not always reliable, water and power turned off completely once. Bed comfortable but potentially had bugs, blood spots as if we were squashing blood-filled bugs while we slept. Air con OK, TV works but in black and white, room service not the best (asked for certain items to be left off a couple times and meals still arrived with them on). The outdoor gardens are nice and well looked after, the pool is nice. The beautiful pool surrounded by rice fields in the main photo is not the main property site, that is only the villa site, but they will drive you there if you would like to go for a swim in that pool instead. Mobile phone to call them to pick you up from town was very handy. Fairly cheap tours run by hotel drivers. Some concerns about security as the windows did not lock and nothing was done to fix this even after we asked them. A nice hotel but they need to iron out some kinks