Le pire hôtel que j’ai jamais fait à Londres, une chambre ultra salle , catastrophique. Une honte pour un hôtel 3 étoiles.
Lucas
2025 年 3 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
MJF
出張
2025 年 3 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Clean and comfortable room, friendly and helpful staff
MJF
2025 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
R
出張
2025 年 2 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
R
2025 年 2 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
trinity
2025 年 1 月 7 日
trinity
2024 年 11 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Thomas
家族旅行
2024 年 12 月 8 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
My wife and daughter arrived at the hotel to check-in and were told it hadn’t been paid for even though it was paid for on booking on Expedia. She was made to pay the balance again until she could contact me to get the receipt from the booking. She was then refunded the money which will take upto 5 days which is unacceptable in my opinion as it wasn’t an insignificant amount of money to be out of pocket ahead of our trip in london.
Room was newly furnished and clean otherwise.
Thomas
2024 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mary
2024 年 11 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mary
2024 年 11 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Erik、Hellerup
グループ旅行
2024 年 10 月 22 日
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
When we arrived we told the staff in the reception, that we had tickets for the theater and that we had less than an hour to get to the theater.
We asked if they could give us directions as to how to get to the show, "ABBA Voyage" in time.
The staff gave us directions - 6 stops with the tube direction Holborn, and then no more than 10 minutes by foot.
The only problem was that when we arrived, we found that the ABBA-show was 45 minutes away, and we could not - by far - get there in time.
NOT GOOD!