When I entered the room and was relaxing, someone else entered with a key. I screamed in shock. I immediately went to the front desk.
According to the front desk staff, this happened because they made duplicate keys. They only apologized and did not offer to change my room.
That day, I booked a shuttle bus for 5 AM the next morning. However, the next morning, I was told that the bus was full because they had double-booked the reservation.
At the reception, they said, “I don’t know what happened yesterday, but that’s the situation,” without any sign of apology. Since I was with my child, they told me to have my child sit on my lap to ride the bus.
However, there were no seats for children on the shuttle bus, and we were told to sit on the floor of the bus. Normally, I would absolutely refuse, but due to the timing of our flight, we had no choice but to comply.
Please contact me immediately from Hilton headquarters. I am extremely upset.
Let me know if you need any further adjustments!
部屋に入ってくつろいでいると、違う人が部屋の鍵で入ってきました。悲鳴をあげておどろきました。すぐにフロントにいきました。
フロントのひとによると、鍵を二重で作ったせいです。フロントでは部屋も変えず、ただ謝られただけでした。
その日、シャトルバスを翌朝の5時で予約をしました。すると、翌朝、予約をまた二重でしているせいでバスがいっぱいであると言われました。
受付では、昨日何があったか知らないが、そうなってますと、謝る様子もありませんでした。子連れでしたのでバスに乗るには子どもを膝に乗せて座れと言われました。
しかし、シャトルバスには子どもを乗せる座席もなく、私たちはバスの床に座るように言われました。
本来なら絶対に嫌ですが、飛行機の乗る時間の関係で待つ時間もなく、そうするしかありませんでした。
今すぐ、ヒルトンの本部から連絡をください。非常に気分が悪いです。