OYO オーバン ヴィクトリア ホテル

2.5つ星宿泊施設

OYO Oban Victoria Hotel

Hotel in London, near Buckingham Palace

日付を選択して料金を確認

OYO オーバン ヴィクトリア ホテルの写真ギャラリー

ファミリー ルーム | デスク、WiFi (無料)、ベッドシーツ
ファミリー ルーム | デスク、WiFi (無料)、ベッドシーツ
施設の正面
デスク、WiFi (無料)、ベッドシーツ
ファミリー ルーム | デスク、WiFi (無料)、ベッドシーツ

口コミ

10段階中3.4

人気の設備とサービス

  • 客室清掃
  • WiFi (無料)
現在の料金は ¥9,440 です
合計 ¥12,683
税およびサービス料込み
4 月 3 日 ~ 4 月 4 日

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
4 室中 4 室を表示中

スタンダード ダブルルーム 共用バスルーム

おすすめポイント

暖房
薄型テレビ
独立した専用バスルーム
電気ポット
コーヒー / ティーメーカー
デジタルテレビ
Netflix
毎日の客室清掃
  • 9 ㎡
  • 定員 2 名
  • ダブルベッド 1 台

スタンダード ダブルルーム

おすすめポイント

暖房
薄型テレビ
専用バスルーム
電気ポット
コーヒー / ティーメーカー
デジタルテレビ
Netflix
毎日の客室清掃
  • 9 ㎡
  • 定員 2 名
  • ダブルベッド 1 台

ファミリー ルーム

おすすめポイント

暖房
薄型テレビ
専用バスルーム
電気ポット
コーヒー / ティーメーカー
デジタルテレビ
Netflix
毎日の客室清掃
  • 10 ㎡
  • 定員 3 名
  • ダブルベッド 1 台およびシングルベッド 1 台

スタンダード シングルルーム

おすすめポイント

暖房
薄型テレビ
専用バスルーム
電気ポット
コーヒー / ティーメーカー
デジタルテレビ
Netflix
毎日の客室清掃
  • 9 ㎡
  • 定員 1 名
  • シングルベッド 1 台

こちらもおすすめ

Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
SW1V 1QL, England, London, 101 Warwick Wy, Pimlico

周辺情報

  • ビクトリア駅トラベル インフォメーション センター - 徒歩 9 分 - 0.8 km
  • バッキンガム宮殿 - 徒歩 19 分 - 1.7 km
  • ビッグ ベン - 車で 4 分 - 2.0 km
  • ハイド パーク - 車で 4 分 - 2.1 km
  • ロンドン アイ - 車で 6 分 - 3.1 km

交通案内

  • ロンドン (ZEP-ビクトリア駅)から徒歩 9 分
  • 地下鉄ヴィクトリア駅から徒歩 9 分
  • ロンドン シティー空港 (LCY)から車で 53 分

レストラン

  • ‪St. Georges Tavern - ‬徒歩 4 分
  • ‪Giraffe, Victoria - ‬徒歩 6 分
  • ‪The Marquis of Westminster - ‬徒歩 2 分
  • ‪123 Buckingham Palace Road - ‬徒歩 6 分
  • ‪Nando's - ‬徒歩 5 分

この施設について

OYO オーバン ヴィクトリア ホテル

ウェストミンスター寺院の近くにあるホテル
OYO オーバン ヴィクトリア ホテルは、スローン スクエア、バターシー発電所の近くにあり、充実した設備やサービスが用意されています。宿泊者は室内 WiFi (無料) を利用できます。
また、次のような特典が利用可能です。
  • 夜のエンターテインメント
客室の特長
OYO オーバン ヴィクトリア ホテルでは、全室でWiFi (無料)などの設備・サービスが利用可能です。
さらに、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • シャワー、バスアメニティ (無料)
  • 32 インチ 薄型テレビ (Netflix、ストリーミングサービス、デジタル放送あり)
  • ワードローブ / クローゼット、電気ポット、暖房

対応言語

英語

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内に駐車場なし

現地ツアー

  • 夜のエンターテインメント

ゲストサービス

  • 客室清掃 (毎日)

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • 客室内の床は薄いカーペット張り
  • 上層階は階段でのみアクセス可

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり

バスルーム

  • シャワー
  • タオルあり
  • トイレットペーパー
  • バスアメニティ (無料)

エンターテインメント

  • 32 インチの薄型テレビ (デジタルチャンネルあり)
  • Netflix
  • ストリーミングサービス

食事・飲み物

  • コーヒー / ティーメーカー
  • 電気ケトル

その他

  • デスク
  • 暖房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 14:00 ~ 22:00
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 10:30

チェックインに関する特記事項

この施設にはフロントデスクがありません
事前に宿泊施設にご連絡のうえ、チェックインの手順とアクセスコードをご確認ください。専用の入り口から入ることができます
この施設では、時間外チェックインはご利用いただけません
事前に施設までご連絡のうえ、チェックインをご手配ください。連絡先は予約確認通知に記載されています
到着前に、安全なリンクを介してオンライン登録を完了させる必要があります
この宿泊施設では、予約後に政府発行の写真付き身分証明書の写しを提供するよう求められます
ご予約時に、有効な携帯電話番号を提供する必要があります。到着日まで 48 時間を切った時点で、チェックイン時の注意事項を WhatsApp メッセージにてお知らせします。到着前に WhatsApp またはテキスト メッセージで受信したオンラインチェックイン フォームに必要事項を記入し、返送する必要があります。アクセスコードは施設の通常のチェックイン時間に有効になり、通常のチェックアウト時間に無効になります。

チェックイン方法

アクセスコード、専用の入り口

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書および付随費用精算用のクレジットカードのご提示が必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカード、デビットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません
この宿泊施設は、到着前に宿泊者のクレジットカードの事前承認を行う権利を有します。
この施設には安全設備として、消火器、煙感知器、セキュリティシステムが備わっています

その他の情報

この施設にはエレベーターはありません

宿泊施設の別名

OYO Lime Grove
OYO Oban Victoria Hotel Hotel
OYO Oban Victoria Hotel London
OYO Oban Victoria Hotel Hotel London

よくあるご質問

OYO オーバン ヴィクトリア ホテルはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

OYO オーバン ヴィクトリア ホテルの宿泊料金はどのくらいですか ?

2025 年 4 月 2 日 現在、2025 年 4 月 3 日 に大人 2 名でOYO オーバン ヴィクトリア ホテルに 1 泊した場合の最低料金は ¥9,440 (税およびサービス料別) です。この料金は、今後 30 日間の 1 泊あたりの料金において過去 24 時間に見つかった最低料金に基づいています。料金は変更される場合があります。ご希望の日付を入力して、正確な料金をご確認ください。

OYO オーバン ヴィクトリア ホテルの駐車料金はいくらですか ?

OYO オーバン ヴィクトリア ホテルには駐車場がありません。

OYO オーバン ヴィクトリア ホテルのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 14:00 ~ 22:00 です。レイトチェックインはご利用いただけません。

OYO オーバン ヴィクトリア ホテルのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 10:30 です。

OYO オーバン ヴィクトリア ホテルはどこにありますか ?

ロンドン シティ センターに位置するこのホテルは、アポロ ヴィクトリア劇場、ビクトリア駅トラベル インフォメーション センター、テムズ川から徒歩 15 分圏内です。バッキンガム宮殿およびスローン スクエアも 2 km 圏内です。地下鉄ヴィクトリア駅まで徒歩 9 分、ロンドン (ZEP-ビクトリア駅)まで徒歩 9 分です。

OYO Oban Victoria Hotelの口コミ

口コミ

3.4
評価 10 - 77 件の口コミ中 3 件が非常に良い
評価 8 - 77 件の口コミ中 6 件が良い
評価 6 - 77 件の口コミ中 7 件が普通
評価 4 - 77 件の口コミ中 9 件が不満
評価 2 - 77 件の口コミ中 52 件が非常に不満

3.8/10

清潔度

3.2/10

スタッフとサービス

3.4/10

設備とサービス

3.6/10

施設のコンディションと設備

3.8/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Nichola

出張
良かった点 : 設備とサービス
Everything was fine, slept well. Room wasn't particularly well cleaned - there were a few false nails from a few previous guests on the floor and behind the bed, but I can cope with that like. Lots of tea and coffee facilities - and complimentary bottles of water, but the kettle was really slimy inside so couldn't use it. But all fine, good location, very convenient. The only thing that irked me was the shower. The bathroom is proper tiny, like it's a master craft to even create a bathroom as small as that, so hats off to whoever managed it. You have to have the shower door open to be able to sit on the toilet due to this lol. That doesn't bother me either, but the shower tipped me over the edge. It was either freezing cold or hotter than the sun, no inbetween. Not a great experience, and that alone means I am unlikely to stay here again (though never say never!)
2025 年 2 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Samuel

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2025 年 2 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Ayça

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Konaklama yerinin iyi olan şeyi sadece konumu.geri kalan hiç bir şeyi iyi değil.güvenlik yok,temizlik yok,odada çok kötü bir koku vardı.biz sadece yatmadan yatmaya kullanıyorduk zaten başka türlüde çekilecek bi yer değil.banyosu çok küçük çarşaflar çok kötü.yerler çok kötü.odanın camları çok pisti.muhattap bulamıyorsunuz zaten.ama konum olarak çok güzel bir yerde bu da zaten bizim işimize gelen tek şeydi
2024 年 12 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

YC

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I booked provite bath room but I've got a shared bath room and there is no hot water so I had to take a shower with cold water in 5 days
2024 年 12 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Tiffany

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Do not stay here!
This was the absolute worst hotel I've stayed in over the last 10 years and I have stayed at some very economical and basic hotels. The bathroom was so small that you could not shut the door and the shower was so small that I had to contort to pick up my razor. I am 5'4" and 140 lbs. The sink leaked all over the bathroom floor and we had to keep a towel down. The room did not smell good at all. The walls, ceiling and floors were dirty. The electric went out and I could not get the hotel to answer the phone or call me back so I called Hotels.com and they couldn't get in touch with them either. I called every hour for 7.5 hours until I called Hotels.com. Hotels said I could get another room and they would reimburse me if the hotel confirmed that they should. We had 2 rooms here and 5 ppl. We did not want to move everyone with such little time left so we all stayed in the same room one night :/ The electricity was on the next day without our knowledge. I cannot recommend and my asks are never too much. Customer service never got in touch with me.
2024 年 12 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Vicky

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Scam hotel! I booked for a room with private bathroom but the hotel gives me shared bath. I complained to both hotel & expedia, the hotel keep denied my booking was private bathroom even I have all booking records. Expedia did nothing to help except telling me that they have follow up with the hotel. No room services during my 4 nights stay, not even toilet paper. Location is unbeatable but false advertisement. Disappointed with Expedia that allow such business to post and let clients fall to the trap.
2024 年 12 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Marcela

2024 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Alessia

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Unser Aufenthalt in diesem Hotel war absolut schrecklich, und ich würde es niemandem empfehlen. Der Teppichboden war extrem schmutzig, als ob er seit Jahren nicht gereinigt wurde. Im gesamten Gebäude herrschte ein unangenehmer Geruch, der an abgestandenen Rauch erinnerte. Die Bettwäsche wirkte unhygienisch, und wir hatten das Gefühl, dass sie nicht frisch gewechselt wurde. Auch die Möbel waren alt, beschädigt und mit Flecken übersät. Insgesamt war der Zustand des Zimmers und der Einrichtung absolut inakzeptabel, und der Aufenthalt eine Zumutung. Dieses Hotel ist definitiv nicht empfehlenswert.
2024 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

David

気になった点 : スタッフとサービス
No Business Running a Hotel
Awful. Avoid. I can't express how terrible this company is - it's a complete basket case. We booked a double room with private bathroom at OYO Lime Grove and received a confirmation of this by email. Weeks later, we checked our booking online to find the details had changed - a double room with shared bathroom at OYO Oban Victoria (apparently the same building with a different name). We phoned and spoke to a very unhelpful person who seemed to be experiencing their first ever phone call. We decided to keep our booking and make the best of it, for practical reasons. The hotel requested that we pay in advance via their online portal and also upload a copy of our passport, which we did. On the day of check in, we received confirmation codes and door entry codes whilst travelling to london. An hour later we received an email (addressed to Julia, whoever she is) saying '...due to some unfortunate circumstances we are unable to accommodate your booking... we've initiated a refund which will reach you in 7 to 14 days..." I phoned them immediately and they were unable to give me a reason for the cancellation. Their website and expedia etc continued to show that they had ample availability, in all of their hotels across central London, at a now higher price. We arrived in London in the dark, but were lucky to find alternative accom'n elsewhere at a similar price. The refund arrived the following morning, but they now have all our details including a copy of our passports.
2024 年 11 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

jose eduardo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Me e quedado cada noche en la puerta de el hotel ya que como todo es en línea y trate de contactar al propietario por correo, watss y llamada y nunca respondió, la puerta principal al hotel es por código pero me dieron mal los códigos y nunca pude entrar a no ser que otro huésped entrara y nos abriera entonces en seguridad tampoco buena, dejan pasar a cualquiera sin preguntar. No hay servicio a la habitación y la limpieza deja mucho que desear, las simuladas, camas, toallas de baño tienen un dolor bastante desagradable sin decir que cuando llegamos el baño estaba tapado y al no tener personal de limpieza ni tener resección ps nunca nos solucionaron y nos ellos quedado sin usar el baño la vdd muy mala experiencia y no lo recomiendo para nada
2024 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Christopher

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
This was a small room but it was clean. I liked how I was able to walk anywhere in London from here, or even take the train that's less than a mile away, give or take.
2024 年 11 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Hilary

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nightmare hotel - do not use
This hotel should be removed from your listings. I was sent information about the key code to enter then a week later I was sent a new one. On arrival the new code did not work and I tried 5 times. The neighbours were outside and they suggested I phone the number on the hotel sign. This I did but there was only a recorded message. So I tried the original key code and that worked. Once in the room it was very cold and there were no towels. There was no one around to ask for towels etc. There was no bedside light so you have to turn the light off and stumble to find the bed. Then there was noise from a neighbouring room which seemed to be from another guest complaining about the lack of service. After midnight there was a loud bang as if someone was trying to break in. Then the alarm sounded for about 10 minutes. I was too scared to see what was going on. When I left the next morning 21 November at 9am I found the front door open and the lock broken and a pair of man’s brown shoes on the front doorstep. I hardly slept due to the disturbance and was terrified. Also I was unable to wash due to the lack of towels. My worst hotel experience ever and I am unable to contact the hotel to leave a review as there is a problem with their website. I now no longer have faith in hotels.com although I have previously had good experiences.
2024 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

sebastian

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 11 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Monika

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
“I do not recommend this accommodation. We arrived an hour earlier than expected. The room was not ready, and we had to wait for cleaning, which only involved changing the bed linens. The carpet hadn’t been vacuumed after the previous guest, as shown in the attached photos. The bathroom was shared, though it was advertised as a private bathroom, and anyone could enter because it didn’t have an external lock, which actually happened as we heard. The window couldn’t be opened, and it was noisy. It was a terrible experience.”
2024 年 11 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Susan

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Meget lille værelse der kun havde lys i loftet Meget lille badeværelse, døren til brushenichen skulle være åben for at man kunne sidde på toilettet
2024 年 11 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Frédéric

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hôtel bien situé. Pas de réception : on reçoit un message suivi d'un enregistrement en ligne,et ensuite un code. Le code reçu n'a pas fonctionné, je ne pouvais entrer dans l'hôtel. Le service de chat en ligne ne répond jamais. J'ai dû joindre à plusieurs reprises un employé par téléphone, à l'accent exotique, difficile à comprendre. J'ai finalement pu gagner ma chambre deux heures après. Tous les jours je voyais des clients qui ne pouvaient accéder à leur chambre. Salle de bains commune (incluant les seules toilettes), microscopique, sans miroir. Pas de lavabo dans la chambre. Pas de lit fait, de serviettes remplacées, de produits (thé, café, gel douche) renouvelés en plus de dix jours, malgré mes demandes. Le code ne fonctionnait plus le matin de mon départ. Arrivé à 10:10 à l'hôtel, alors que le check-out était à 20:30, je n'ai pu entrer dans l'hôtel. Après de longs appels, j'ai pu le faire à 12:15 quand on m'a envoyé la femme de ménage pour m'ouvrir. J'ai failli rater mon avion. Expérience très désagréable que je ne renouvellerai sous aucun prétexte.
2024 年 10 月に 10 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Mayra

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I just like lthe location. It was not ready for us. They were fixing the door. We wait 30 minutes downstairs. The bathroom was out of service. They gave us a public bathroom 3 floors down and it was not clean. No one to complain or give you a better choices. No air, hard to lift the only little window in the tiny room. No water. The minimum of the room you can think of. Do not stay here. Expedia, do not advertise this place. Terrible, it's better to stay in a hostel. Expedia, you should reembolse my money.
2024 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

joanne

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This property is vile. The beds are broken , the sink leaks , it smells and the doors are unsafe. Nobody comes to clean the bed linen or empty bins. They do not answer their phone and there is no one onsite to support you . Book elsewhere
2024 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

BLANDINE

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A fuir !!!
Je ne recommande pas cet hôtel une vrai galère pour accéder à la chambre !!! Jai contacter l'hôtel pour avoir le code d'accès.. la personne a refuser de nous le donner car il nous fallait un code a 9 ciffres or nous n'avions aucun code .. du coup nous avons contacter hotel.com qui nous a demander de recontacter l'hôtel... heureusement entre temps un homme de ménage nous a vu en galere donc il nous a ouvert grace a notre reservation .. si il netait pas passer par la nous aurions passer le sejour a l'extérieur !!!
2024 年 10 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Bernadette

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Der Teppichboden war grauenhaft verschmutzt, zum Glück hatte ich Patschen eingepackt. Das Fenster kaputt, haben eine Wasserflasche zum offen halten reingespannt. Rattengift lag neben dem Bett. Die Haustüre verschloss nicht richtig und war oft unverschlossen. Kein Toilettenpapier.
2024 年 10 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Adam

They double booked the room
The front door was broken. The room was already rented out when I arrived. No response from the hotel. Three other families could not get into their rooms. I will never stay with anything that has this name. Run the other direction.
2024 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ilianis

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
2024 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Corvin

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Could not access my room, zero customer service and when given a number to call, no one picked up and call auto ended at 3min and 10 seconds every time. after over 1.5 hours trying, was forced to book a different hotel. Then when contacted they refused to refund me any money due to the terrible inconvenience and experience. Not to mention, we were only 1 of 3 people with same problem on same day and was told by other guest that this happens a lot. Wouldn't recommend to my worst enemy after this disgraceful experience.
2024 年 10 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Erik

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 10 月に 5 泊滞在