マナド シティセンターに位置するこのホテルは、マナド タウン スクエア (ショッピング)から 0.9 km、メガ モール (ショッピング)およびPublic Museum of North Sulawesiから 5 km 圏内です。Ir. スカルノ橋およびKienteng Ban Hian Kongも 5 km 圏内です。
Kamar kurang nyaman, toilet bau dan kotor , ac tidak dingin , kaca jendela buram tidak bisa lihat pemandangan laut padahal saya pesan kamar hadap sea view .
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2017 年 11 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2017 年 10 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
sixto
2017 年 11 月 6 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel seems in abandon...rooms are visibly out of maintenance.
sixto
2017 年 10 月に 6 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2016 年 12 月 27 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2/10 (非常に不満)
salih
2016 年 10 月 19 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stay away from this dirty hotel
When I arrived, they couldn't find my reservation even with the confirmation number. Luckily, I had other email from the booking site that I could forward the receptionist. Then they asked me to pay $5 for a second key with receipt. I didn't keep the receipt and they didn't give me my money back when I returned the keys in check-out even though they don't give second key unless they get the deposit. One of the keys was dirty (some sticky black stuff on it), I made them change it. Then one of the keys didn't work and I went down to change. The first room's ac didn't work, phone didn't work. They changed the room. Reception and room service has not answered any phone calls. I had to go down for anything including room service. There was no hand washing soap. I don't mean it is forgotten, they don't thing customers need soap to wash hand. Can you feel comfortable to eat food in that hotel? I wasn't. Floor 6 smelled like sewage. I suspect someone in a room died and wasn't identified for more than a week or 10 days, terrible smell through out the corridor. Hotel looks like a hospital.
salih
6/10 (普通)
Ariston
2015 年 12 月 31 日
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Ariston
8/10 (良い)
Frank、Oslo
2015 年 9 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
En oase i et goldt landskap
Lion hotell er som en tilbaketrukken luksuriøs verden, tilbaketrukken fra Manado forøvrig, som fremstår som en kaotisk og usjarmerende by på de fleste områder. Jeg fikk inntrykk av at det var langt fra fullt på hotellet. Jeg var bl.a den eneste middagsgjesten i restauranten de 2 dagene jeg besøkte den. Vaskeriet vasket dessverre ikke tøyet mitt. Det kom tilbake med lukt av tøymykner, men var langt fra rent. De vasket det på nytt, men med mye unødig bry. Prisene var bra bortsett fra i restaurenten der prisene langt overgikk norske restaurantpriser. Uten at kvaliteten var i nærheten av å stå i forhold til prisen.
Frank
8/10 (良い)
taufan、makassar
2015 年 5 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
lokasi hotel strategis berada di pusat kota, dekat pantai sehingga kami dapat berjalan-jalan disekitar hotel
taufan
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2015 年 3 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfect
Erg naar de zin gehad!
宿泊されたお客様
8/10 (良い)
Adi、Tangerang
2015 年 3 月 10 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice view
I am very happy with the view that leads into the sea
Adi
8/10 (良い)
Joe、Tennessee
2014 年 6 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice Hotel on the shoreline
I was impressed with both the hotel cleanliness,and hotel staff. The breakfast was outstanding. My only disappointment came when I discovered there was no fitness center in the hotel. I have stayed in much smaller hotels that at least had cardio equipment. I would recommend this hotel to a friend.
Joe
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2014 年 1 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice clean hotel for a good price
Spent almost a week there. Clean hotel and friendly staff. Other than some towels smelling like smoke everything else was 3.5 star to 4 star quality