Jeg opplevde en svært god mottagelse av personalet der jeg fikk sjekke inn en time før for å rekke programmet mitt. Enkelt og godt rom i rolige fine omgivelser. Det øvrige personale trakk ned, der jeg ble spurt om hva jeg gjorde på hotellet da jeg kom sent hjem, der jeg følte meg litt dum og sa jeg bare skulle på rommet mitt (diskriminert etter utseende?). Dessuten var jeg ikke fornøyd med frokosten. For oss som foretrekker fisk så var utvalget dårlig og laksen var oversaltet.
宿泊されたお客様
2024 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Geir Aage
2024 年 9 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
10/10
Flott hotell hvor alt er supert.
Geir Aage
2024 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Micael
出張
2024 年 8 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Micael
2024 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Fredrik
2024 年 8 月 25 日
Fredrik
2024 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2024 年 8 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2024 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Olaf Rune
2020 年 8 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
karslien gjestgiveri
Bra størrelse på rommet og godt rengjort. Frokosten var grei, selv om det ikke var buffet pga. coronna.