ヴィラ オーシャン ビュー

3.5つ星宿泊施設

Villa Ocean View

ビーチフロントのホテル、スパサービス付き

日付を選択して料金を確認

現在表示中の月は 2024 年 Decemberと 2025 年 Januaryです。
2024年12月
2025年1月

ヴィラ オーシャン ビューの写真ギャラリー

3 つの屋外プール、プール パラソル、サンラウンジャー
3 つの屋外プール、プール パラソル、サンラウンジャー
庭園
ビーチ
ロビー応接スペース

口コミ

10段階中5.0

人気の設備とサービス

  • バー
  • スパ
  • プール
  • 朝食付き
  • ジム
  • ルームサービス

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
2 室中 2 室を表示中

スタンダード ツインルーム

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
客室ごとに異なるインテリア
冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
冷蔵庫
薄型テレビ
  • 定員 2 名
  • シングルベッド 2 台またはキングベッド 1 台

スーペリア ルーム

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
客室ごとに異なるインテリア
冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
冷蔵庫
薄型テレビ
  • オーシャン ビュー
  • 定員 3 名
  • クイーンベッド 1 台またはシングルベッド 2 台

類似した宿泊施設

Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
Wadduwa, Molligodawatte

周辺情報

  • ポウピティヤ ビーチ - 徒歩 1 分
  • ワダワ ビーチ - 徒歩 8 分
  • カルタラ菩提寺 - 車で 10 分
  • パナドゥラ ビーチ - 車で 14 分
  • カルータラ ビーチ - 車で 15 分

交通案内

  • アルトガマ鉄道駅から車で 31 分
  • バンダラナイケ国際空港 (CMB) から車で 80 分

レストラン

  • ‪Taco Bell - ‬車で 11 分
  • ‪Sea View - ‬車で 9 分
  • ‪Jani Rest - ‬車で 5 分
  • ‪green lobster - ‬車で 6 分
  • ‪Lemon Sun Restaurant - ‬車で 7 分

この施設について

ヴィラ オーシャン ビュー

宿泊施設の特長
ヴィラ オーシャン ビューでは、イングリッシュ ブレックファスト (無料)、ナイトクラブ、プールサイドバーを利用できます。マッサージ、アーユルヴェーダ トリートメントなどのスパサービスで癒しの時間を過ごせます。敷地内のレストラン「Palm Breeze」では、郷土料理をお楽しみいただけます。宿泊者は、室内 WiFi (無料)、ルーフトップテラス、コーヒーショップ / カフェなどの設備・サービスを利用できます。
また、次のような特典があります。
  • 3 つの屋外プール、子供用プール (サンラウンジャー、プールパラソル)
  • セルフパーキング (無料)
  • 屋外テニスコート、空港送迎シャトルサービス (有料)、バーベキューグリル
  • エレベーター、24 時間対応フロントデスク、コンシェルジュ サービス
客室の特長
152 室あるそれぞれ異なるインテリアの客室すべてで、24 時間対応のルームサービス、高級寝具のような心配りの行き届いたサービスのほか、ノートパソコン用作業スペース、冷房などの快適な設備・サービスをご利用いただけます。
そのほか、設備・サービスには次のものがあります。
  • ティーバッグ / インスタントコーヒー (無料)、電気ポット
  • バスルーム (レインフォールシャワー、ビデあり)
  • 薄型テレビ (プレミアムチャンネルあり)
  • バルコニーまたはパティオ、冷蔵庫、ベビーベッド (無料)

対応言語

英語

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi と有線インターネット接続
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 24 時間運行の空港送迎シャトルサービス (要リクエスト、有料)
  • 敷地内のセルフパーキング (無料)
  • 車椅子対応駐車場が利用可

食事・飲み物

  • 無料のイングリッシュ ブレックファストの提供あり (毎日、8:00 ~ 11:00)
  • コーヒーショップ / カフェ 1 か所
  • バー / ラウンジ 2 か所
  • プールサイドバー 1 か所
  • レストラン 1 か所

敷地内のレストラン

  • Palm Breeze

現地ツアー

  • ジム
  • ナイトクラブ
  • プレイグラウンド
  • 屋外テニスコート 1 面
  • 屋外プール 3 か所
  • 子供用プール

家族向け

  • プレイグラウンド
  • ベビーベッド (無料)
  • ランドリー設備
  • 屋外プール 3 か所
  • 子供用プール
  • 冷蔵庫 (客室内)

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • ガイドブック
  • フロントデスクのセーフティボックス
  • ランドリー設備
  • 荷物保管サービス

ゲストサービス

  • コンシェルジュ サービス
  • ツアーとチケットの案内
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • 客室清掃 (毎日)

ビジネスサービス

  • ビジネスセンター

屋外

  • ウォーターフロント
  • バーベキューグリル
  • ピクニックエリア
  • プールのパラソル
  • プールラウンジャー
  • 屋上テラス
  • 庭園

スパ

  • アーユルヴェーダ トリートメント
  • マッサージ

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター
  • 車椅子対応 (制限あり)
  • 車椅子対応の駐車場
  • 車椅子対応の通路

客室の設備

ベッドルーム

  • ベビーベッド (無料)
  • 高級寝具
  • 遮光カーテン

バスルーム

  • シャンプー
  • タオルあり
  • トイレットペーパー
  • バスアメニティ (無料)
  • ビデ
  • ヘアドライヤー
  • レインフォールシャワー
  • 石鹸
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • 薄型テレビ (プレミアムケーブルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • 24 時間対応のルームサービス
  • ティーバッグ / インスタントコーヒー
  • ボトルウォーター (無料)
  • ミニバー
  • レストラン食事ガイド
  • 電気ケトル
  • 冷蔵庫

その他

  • アイロン / アイロン台 (要リクエスト)
  • コネクティングルーム利用可
  • シーリングファン
  • セーフティボックス
  • デスク
  • ノートパソコン用作業スペース
  • 客室ごとに異なるインテリア
  • 電話
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 17:00
レイトチェックイン可 (空室状況による)
チェックインの最低年齢 : 16 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午
非対面式のチェックアウト

チェックインに関する特記事項

この宿泊施設では、空港からの送迎をご利用いただけます (有料の場合あり)。予約確認通知の連絡先をご覧のうえ、ご旅行前に到着の詳細を宿泊施設までお伝えください
ご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
宿泊施設でのリクエストに応じて、ベビーベッドを無料でご利用いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • クリスマス (12 月 25 日) ガラディナー料金 (大人 1 名) : 15 USD
  • クリスマス (12 月 25 日) ガラディナー料金 (子供 1 名) : 15 USD
  • 大晦日 (12 月 31 日) ガラディナー料金 (大人 1 名): 25 USD
  • 大晦日 (12 月 31 日) ガラディナー料金 (子供 1 名): 25 USD

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

オプションの追加料金

  • 空港シャトルサービス料金 : 1 名あたり 140.00 USD (往復)

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
付随費用の精算のためにチェックイン時に確認されるクレジットカードの名義は、客室の予約者名と一致する必要があります
施設でのお支払いには、クレジットカード、デビットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません
この施設には安全設備として、消火器、セキュリティシステム、救急セットが備わっています

その他の情報

マッサージ サービスおよびスパ トリートメントの利用には事前予約が必要です。ご到着前に宿泊施設に直接ご連絡のうえ、ご予約ください。連絡先は予約確認通知に記載されています
コネクティングルーム / 隣合った客室も空室状況によりご利用いただけます。施設までお問い合わせください。連絡先は予約確認通知に記載されています

宿泊施設の別名

Ocean View Villa
Ocean Villa View
Villa Ocean
Villa Ocean View
Villa Ocean View Hotel
Villa Ocean View Hotel Wadduwa
Villa Ocean View Wadduwa
Villa Ocean View Hotel
Villa Ocean View Wadduwa
Villa Ocean View Hotel Wadduwa

よくあるご質問

ヴィラ オーシャン ビューにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には3 つの屋外プールと子供用プールがあります。

ヴィラ オーシャン ビューはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ヴィラ オーシャン ビューの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

ヴィラ オーシャン ビューのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 17:00 です。規定の時間内でレイトチェックインをご利用いただけます。

ヴィラ オーシャン ビューのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。

ヴィラ オーシャン ビューには空港へのシャトルサービスはありますか ?

はい、要リクエストで利用可能な空港シャトルサービスがあります。利用料は 1 名あたり 140.00 USDです。

ヴィラ オーシャン ビューはどこにありますか ?

ビーチに位置する、ワドゥワのこのホテルは、ポウピティヤ ビーチおよびワダワ ビーチから徒歩 10 分圏内です。パナドゥラ ビーチおよびカルータラ ビーチも 10 km 圏内です。

Villa Ocean Viewの口コミ

口コミ

5.0
評価 10 - 25 件の口コミ中 2 件が非常に良い" "
評価 8 - 25 件の口コミ中 1 件が良い" "
評価 6 - 25 件の口コミ中 11 件が普通" "
評価 4 - 25 件の口コミ中 3 件が不満" "
評価 2 - 25 件の口コミ中 8 件が非常に不満" "

5.8/10

清潔度

5.4/10

スタッフとサービス

3.0/10

設備とサービス

4.4/10

施設のコンディションと設備

口コミ

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
Near the beach palm filled surroundings relaxing atmosphere
2020 年 2 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Lilan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I Checked in on the 6th of February but did not stay. I came back on the 7th of February at 7AM and a bunch of people who called themselves employees of the hotel who did not get paid, did not let me through the gate. They threatened to harm me if I did not go away.
2020 年 2 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The pool was under construction. The hotel seemed old and broken down. The room was decent and clean. But there were gross stains on the lamp shades. The shower in the toilet would spill water over. I was even refused a pool towel citing that I wasn't a guest. The pool towel I eventually got was old and in tatters.
2018 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

ANNA

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Наш отдых в с 26 ноября по 9 декабря.
По приезду пошли в ресторан отеля поужинать ,когда стали расплачиваться с нас попросили на много больше денег.... мы спросили откуда такая сумма и нам сказали что налог 30% мы были неприятно удивлены. В номерах уборка очень плохая можно сказать ее нет, меняют только полотенце. Вообщем я этот отель не советую.
2018 年 11 月に 12 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Hansanee、Sri lanka

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not a good place to visit. Poor service and not value for money
2018 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Lee

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Overall property is very poor, they should just close it down!
2018 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2018 年 3 月に 8 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
I think the hotel was nice a few years ago but now they are not taking care of the area. There are no chairs nearby the pool, there is a fence to the beach and also security but I don’t see why because the locals are still hanging out and try to convince you to do a tour. Which is basically ok but then they should get rid of the fence so you can enjoy the view... only one of some concerns I have. All together i would not stay there again.
2018 年 3 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Prasanna、Sri Lanka

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
One night stay
Stayed one night with another couple. It was a Wednesday and the hotel was basically empty though there we handful foreigners. My previous visit was around 15 years ago and it was full of guests and bustling with activity then. Entrance project a rundown place but hotel still has the same facilities and looks inside. Rooms are spacious and have most of the facilities most of the other of the same class do not provide. Staff was quite courteous and was willing to help. Food was a question as there were no guests. I feel it needs a good General Manager who can revive this and a good marketing campaign to back him up.
2017 年 8 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Gus、Melbourne, Australia

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nothing particularly pleasant.
The staff at reception have to be commended for being pleasant to deal with. Unfortunately, their hotel is not. I had booked in for multiple nights as a contractor working a couple of towns over. On advice from the company, I was to change hotels to a closer location, which I was more than happy to do. My introduction to the room was a young man who helped take my tool cases to the room and he asked me a lot of questions about myself and tried to tell me his life story, this is the total opposite of what I wanted after travelling for over 24 hours straight, knowing I had to be ready for work in 7 hours. He kept asking me if I was going to go on a tour and tried to give me his brother's business card. I had to tell him multiple times that I was there for work and that I would not be touring. Obviously my red eyes, extremely reserved nature and tool cases were not a big enough hint. I had to explain that I was on a "business" trip and I handed his brother's business card back to him. Then he didn't seem like he wanted to leave. I had to close the door on him. The shower water pressure was pitifully weak and the shower was overly complicated to use. I had to hold both stops open while turning the water on. The balcony door would not lock as the latch was broken. Not wanting to deal with another person in my state of mind, I fixed the latch myself. They were sad to see me check out the next morning but allowed me to do so without a problem. So that was very nice of them.

6/10 (普通)

ALEKSEI

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
с пивом потянет
Выход к морю отличный, прудик в холле зачет) Завтраки так себе, с вай фаем проблемы. Отдыхать можно, если в отеле только ночевать.

2/10 (非常に不満)

Pradeep 、Colombo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Terrible BAD experience ever had
I have checked in the hotel around 8.00 pm. I booked superior room. But they said they have upgrade my room to a suite because of unavailability of superior room. I was really happy at that time. My room number was 308. But I experienced terrible situation when I entered the room. Following Room Amenities were not there; • Bathroom towels • Water bottles • Flat screen TV • Mini refrigerator • Tea bags • Dustbin in bathroom • Glasses • Tissue box I called front desk and asked them. I got very funny answer. They said their service staff on strike and difficult to provide those things. Then I mentioned them it’s very difficult me to spend there without water bottles and bath towels. It was around 9.00 pm and really difficult me to change the hotel. Then front doorkeeper bring two small water bottles and very small towel (1.5’ x 2.5’) to me. That towel was not enough but we forced to use it. There were cockroaches in the room. There was a sofa in the room. It was really wet. Cannot seat on it. Next day morning I spoke to front office manager called Sameera. He has accepted all of these problems. But how they treat to guests like this. At least they have to provide basic needs like water bottles and towels. Service staff is very unprofessional. This hotel management is terrible. They don’t know at least basic needs of guests. I am not recommending anyone for this hotel.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Get rid of the dogs on the property and clean it
Such a Shame this Hotel has such potential the owners should be ashamed to let this hotel be in such shape ! GET RID OF THE DOGS ! On the property

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The hotel seriously needs a good renovation...
1. Booked 2 doubles and 3 triples. At checking were told that the triples had one large ned. Had to pay extra to get rooms with three beds 2. Rooms did not have the basics. Shampoo, soap, tea/milk bags. Had to ask for them. Said they do not providw tea bags to room. But with a little fuss and obliged... 3. Pool did not serve towels after 6pm although it was open till 7pm 4. The Bar did not have the basic beers. Had a special one which was twice expensive as normal beer. Liquor was very limited to few choices 5. Dinner was terrible. Mix vegetables, Sweet and sour fish, spinach and rice... 6. Room toilet seem to have been renovated but the seat was small to the bidet. Sittting was a challenge... 7. Rooms had old and unpleasent furniture... 8. Stray dogs were roaming around the hotel... Overall, a very Poor Experience...

2/10 (非常に不満)

dont book、gareth jones wales

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The staff were great but floging a dead horse
This should not be classed as a three star hotel. The pool area was really dirty and the food was really basic The same thing served for lunch and dinner very hot and spicy. My partner had to get a pot noodle as there was nothing on the menu for her. I've been coming to Sri Lanka for 11 years and this is the worst 3 star hotel I've been to don't book this hotel and travel half way round the world

6/10 (普通)

Laleh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Hotel beginning to be worn down. Pool didn t seem clean. Staff was very friendly.

10/10 (非常に良い)

Dewage Don、Bandaragama 12530, Sri Lanka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Superb comfortability
It was very calm and peaceful. Thanks for everything!

6/10 (普通)

Jan、K, England

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Hotel close to the a beautiful beach.
Lovely hotel with fabulous staff. Clean comfortable room with balcony view of the grounds. Hotel is not a four 4 star but with some improvements could be. There is a busy train track in front of the hotel but this did not in anyway affect my stay. Food is good but my biggest complaint was the the poor wifi service which could only be accessed in the lobby.

2/10 (非常に不満)

Alexandra

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ett inte längre lyxigt hotell - mycket nedgånget!
Villa Ocean view är väldigt nergånget och slitet, enligt personalen beror detta på "management problems". De flesta i personalen kunde inte engelska vilket ställde till det. Plus i kanten för att de ordnare med allergivänlig mat. Rummet luktade otroligt illa och unket - men badrummet var nyrenoverat. Vi hade ett superior rum och det kändes inte. Bara wifi i lobbyn. Min familj var på hotellet för ca 10 år sedan och då var det jätte lyxigt - nu väldigt slitet. Ruchbanan i barnpoolen var borttagen, det saknades på flera ställen i varje pool klinkers, de hade inga parasoll, allt var otroligt slitet.

6/10 (普通)

Mammadov

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Normal Hotel-but expensive for the price.
No Wifi in the room. Needed to walk to Lobby for really bad internet. Hotel condition is not like in the photo -it's much older. Stuff is not professional at all. There were bugs in the cottages.

6/10 (普通)

Athukoralage、Auatralia

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Nice beach and you can enjoy the sunset
Hotel staff was good, nice food. Large hotel, so if there were some hotel activities it would be nice. Wifi was only available in the lobby, these days its a must in every room.

2/10 (非常に不満)

Pavel、Санкт-Петербург

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Оценка отеля сильно завышена, старый грязный отель
Старое рваное постельное бельё, шторы с плесенью, грязная мебель, плесень на потолке, гудящий кондиционер.

6/10 (普通)

Chaminda、Gampaha

気になった点 : スタッフとサービス
Family Vacation
I stayed with my family in the Christmas Eve at this hotel. This was my second visit, 17 years after our honeymoon at the same venue. Courtesy of the staff at the front office needs to be upgraded. Restaurant staff was great. Good food. Initially given a deteriorated room but immediately changed upon request. I have a feeling that they tempt to underestimate the customers booking through online channels, I may be wrong, but that's the same feeling my spouse and kids felt at check in and check out.