Hygiene should be looked into as we sighted cockroaches in our room
宿泊されたお客様
2022 年 11 月に 5 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Nasraat Begum
出張
2022 年 11 月 15 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
No front desk. To check in you have to call the number displayed outside the entrance. Request for cash deposit but no front desk or receipt to issue to customer. Insisted to transfer deposit online, causing a lot of delay and time wasted. A lot of ants in the room and bathroom. Sink is to small for adults. No towels and toiletries racks. No drinking water and kettle in the room. Room is extremely small and no chairs. Wondering what that cash deposit for when there is not even drinking water, no mini fridge. Terrible product and service. There’s plenty of better budget hotels with the same price. Highly not recommended.
Nasraat Begum
2022 年 11 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
MUHAMMAD SYAHIR
2022 年 10 月 1 日
MUHAMMAD SYAHIR
2022 年 9 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Muhammad Faizal
家族旅行
2022 年 5 月 5 日
良かった点 : 清潔度
Overall experiences so..so
Stay for 3days but mistake only 24hour given to unlocked the hotel door.Air cond & tv remote has no batteries/ batteries weak no hand towel for use..more worse no elevator , not suitable for oku / physical disabled
Muhammad Faizal
2022 年 4 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
nurain hikma
2022 年 5 月 5 日
nurain hikma
2022 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Ng
2021 年 11 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ng
2021 年 11 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Ng
2021 年 10 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel didn’t receive the booking hence delay on the check in