スワンダウン ホテル

3.0つ星宿泊施設

Swandown Hotel

駐車場 (無料)付きのスウィンドンのモーテル

日付を選択して料金を確認

現在表示中の月は 2025 年 Januaryと 2025 年 Februaryです。
2025年1月
2025年2月

スワンダウン ホテルの写真ギャラリー

外観
デスク、アイロン / アイロン台、WiFi (無料)
スタンダード トリプルルーム | デスク、アイロン / アイロン台、WiFi (無料)
シャワー、バスアメニティ (無料)、タオル、石鹸
デスク、アイロン / アイロン台、WiFi (無料)

口コミ

10段階中5.4

人気の設備とサービス

  • 客室清掃
  • 駐車場利用料込み
  • WiFi (無料)

客室のオプション

類似した宿泊施設

Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
SN1 3AS, England, Swindon, 36 -37 Victoria Road

周辺情報

  • ワイバーン劇場 - 徒歩 5 分
  • ミュージアム オブ ザ グレート ウェスタン レイルウェイ - 車で 4 分
  • コート ウォーター カントリー パーク - 車で 4 分
  • スウィンドン デザイナー アウトレット - 車で 4 分
  • リディアード パーク - 車で 7 分

交通案内

  • スウィンドン駅から徒歩 15 分
  • オックスフォード空港 (OXF) から車で 55 分

レストラン

  • ‪The Victoria - ‬徒歩 4 分
  • ‪Fratellos Restaurant - ‬徒歩 3 分
  • ‪Miller & Carter Swindon - ‬徒歩 7 分
  • ‪The Beehive - ‬徒歩 2 分
  • ‪Nando's - ‬徒歩 4 分

この施設について

スワンダウン ホテル

宿泊施設の特長
スワンダウン ホテルには、さまざまなお好みのサービスが用意されています。宿泊施設内では室内 WiFi (無料) を利用できます。
このモーテルのその他の特典には、次のようなものがあります。
  • セルフパーキング (無料)
  • 夜のエンターテインメント
客室の特長
スワンダウン ホテルでは、全室でWiFi (無料)などの設備・サービスが利用可能です。
そのほか、設備・サービスには次のものがあります。
  • シャワー、バスアメニティ (無料)
  • 32 インチ 薄型テレビ (ケーブル放送あり)
  • ワードローブ / クローゼット、電気ポット、暖房

対応言語

英語

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内のセルフパーキング (無料)

現地ツアー

  • 夜のエンターテインメント

ゲストサービス

  • 客室清掃 (毎日)

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • 客室内の床は薄いカーペット張り
  • 車椅子対応 (制限あり)
  • 上層階は階段でのみアクセス可

客室の設備

バスルーム

  • シャワー
  • タオルあり
  • トイレットペーパー
  • バスアメニティ (無料)
  • 石鹸

エンターテインメント

  • 32 インチの薄型テレビ (ケーブルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • 電気ケトル

その他

  • アイロン / アイロン台
  • デスク
  • 暖房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 22:00
アーリーチェックイン可 (空室状況による)
アーリーチェックイン料金 : 10 GBP
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 10:00
レイトチェックアウト可 (空室状況による)
レイトチェックアウト料金 : 10 GBP

チェックインに関する特記事項

この施設にはフロントデスクがありません
現地では、専用の入り口から客室に入ることができます
この施設では、時間外チェックインはご利用いただけません

チェックイン方法

専用の入り口

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • 現金デポジット : 1 滞在につき、1 施設あたり 20.0 GBP

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

オプションの追加料金

  • アーリーチェックイン料金 : 10 GBP (空室状況によって利用可)
  • レイトチェックアウト料金 : 10 GBP (空室状況によって利用可)

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書のご提示および付随費用精算用の現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカードをご利用いただけます
この宿泊施設は、到着前に宿泊者のクレジットカードの事前承認を行う権利を有します。
キャッシュレス決済をご利用いただけます
この施設には安全設備として、消火器、セキュリティシステムが備わっています

その他の情報

この施設にはエレベーターはありません

宿泊施設の別名

Swandown Hotel Swindon
Swandown Swindon
OYO Swandown Hotel
OYO Swindown Hotel
Swandown Hotel Motel
Swandown Hotel Swindon
Swandown Hotel Motel Swindon

よくあるご質問

スワンダウン ホテルはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

スワンダウン ホテルの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

スワンダウン ホテルのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 22:00 です。10 GBPでアーリーチェックインをご利用いただけます (空室状況によりご利用不可の場合あり)。レイトチェックインはご利用いただけません。

スワンダウン ホテルのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 10:00 です。レイトチェックアウトは 10 GBPでご利用いただけます (空室状況によりご利用不可の場合あり)。

スワンダウン ホテルはどこにありますか ?

スウィンドンにあるこのモーテルは、ワイバーン劇場およびスウィンドンアーツセンターから徒歩 10 分圏内です。エネルギーチェックカウンティグラウンドおよびミュージアム オブ ザ グレート ウェスタン レイルウェイも 2 km 圏内です。スウィンドン駅まで徒歩 15 分、スウィンドン (XWS-スウィンドン駅)まで徒歩 16 分です。

Swandown Hotelの口コミ

口コミ

5.4
評価 10 - 53 件の口コミ中 2 件が非常に良い" "
評価 8 - 53 件の口コミ中 15 件が良い" "
評価 6 - 53 件の口コミ中 14 件が普通" "
評価 4 - 53 件の口コミ中 7 件が不満" "
評価 2 - 53 件の口コミ中 15 件が非常に不満" "

5.6/10

清潔度

6.4/10

スタッフとサービス

5.8/10

設備とサービス

5.2/10

施設のコンディションと設備

3.2/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

Victoria

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel looks NOTHING like the photos!! The phone number on the sign outside is disconnected. There is NO AC. The manager Rony, doesn’t care if Expedia overbooks he will tell you good luck finding another place it’s not his fault. DO NOT BOOK!!!!
2024 年 7 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Yasmin

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This should not be a hotel they didn’t change the bedding from the people before the towel had black marks the microwave was the most vile thing I’ve ever seen it was black and hadn’t been cleaned in side it the smoke alarm was hanging from the ceiling I didn’t even stay I got my things and I left they didn’t even look at our booking they just put us in a room there’s no reception and the place looks like it’s being fixed while letting rooms out
2024 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sandor

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Shower tray was stained, water clogged both in basin and shower. Room's smell was damp, off putting smell in shower room. Another room was offered with similar smell. First floor bathroom was offered to ground floor room. Complementary drink was ONE teabag and seven-ten package of sugars. Kettle was well limestoned. We arrived early. Asked staff (owner?) for put our bags down somwhere until check in time. He'd show an unsafe place, two minutes later he opened a ground floor room, THEN charged us for early arrival £25. I did not wanted argue. We weren't know the town enough. They not provided towels enough on our arrival, then after a few hours we've got two damp but clean towels. They tried to tell us something about the dryer, but at this time I was not in the mood to argue, furthermore we travelled a 17 years old officially disabled, autistic kid. They also told they can put unclogger liquid to our shower, but it takes more than a few hours, so maybe we cannot use the shower. I tried to mention them the daily shower is basic. The only positive thing was the number of USB ports, however one of the socket was out from the wall, it was dangerous, we never touched. We only booked this place because of the closing date of the Fairford Airshow. Now I know the area, next year's airshow I will find a nice hotel in Cheltenham, or go straight away to Holiday Inn Gloucester IHG again. I have pictures from all I mentioned, I am happy to provide if needed. Their service defo not 3 star!
2024 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

TADI

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
Ok
2024 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Taf
Terrible service, the hotel is not suitable for human consumption. Leakage whilst we were sleeping, dirty shower couldnt use it. I will not recommend to anyone.
2024 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Corrina

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Is run down needs a deep clean badly and badly maintained
2024 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Louis

2024 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Gurpreet

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 7 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Jamie

2020 年 1 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sherri

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Should be shutdown
Shocking! Decor looked like a war zone once you left the dining area, and the hotel was left totally unmanned overnight to the point when I called the telephone number in the morning just to check out and get my car which was blocked in the car park. I was told no-one was there, they’d be there between 8-9 (even though breakfast was due to start at 7 and dining area / reception was all locked up and in the dark)! After them suggesting I knock on room 18 and ask that resident to move their van so I could get out, I persuaded them that that was the hotels responsibility, and eventually the manager agreed to leave his bed and drive to the hotel???? Is it not against all regulations to leave a hotel totally unmanned ??? What if there was an emergency? Who is checking no-one unwanted enters and that doors etc are locked??? What if there is a fire!!! Un-blinking-believable Avoid this hotel at all costs if you value your life
2019 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Well... I’m not coming back
Arrived and as we got shown in, my mate turned to hold the door for me and the hotel man rudely didn’t to my friend in front, so as he turned the door slammed in his face. Then they told me I hadn’t paid for the room when I had ... showed proof and asked hotel.com to speak to them which they did- they saw no reason for any problems. The hotel man didn’t make much of an attempt to sort it. The hotel stunk of weed and was generally unkept. The room was disgusting, dirty and worn. The floor was filthy, the bed sheets looked old and were faded. The drawers were dirty and had dead bugs in them. There were stains everywhere... the mattress the floor. The pictures are deceiving. The website looks good - reality was very different. I didn’t expect amazing quality for the price we paid. But basic hygiene thought would be standard. Not all bad. They did have customer parking.
2019 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Matthew

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Value for money. Good location and very helpful and friendly staff.
2019 年 9 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Ronan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 清潔度
Good location. Very friendly and helpful staff but unfortunately my bathroom appeared not be cleaned after previous stay but when I pointed it out, it was immediately actioned. Value for money accommodation so don't expect anything fancy. Staff are really nice and friendly.
2019 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

AMarley、Llandysul

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
I liked the fact the room came with a fan, and was airy, clean, and relatively quiet. I had quite heavy luggage and found it disappointing there was no lift and no offer to help me carry my bags up to my second floor room. The stairs and corridors are really narrow which makes moving with heavy or big luggage really awkward. Breakfast lacked a variety of choice and was substandard. Check out was a nightmare as I was in a rush and had to wait ten minutes, calling out 'hello' and trying to ring the number for someone to even appear in the reception area. However, if you are just looking for somewhere relatively cheap and you don't have a great deal of luggage and you don't mind that you might have to hang around to check out then this place is great. The bed was very comfortable, and the shower was good, and despite the few issues I personally had, I would stay here again.
2019 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Gemma

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

This property was suddenly cancelled by the hotel and I had to struggle the alternative accommodation. They should offer sime hgelp at least?
2019 年 7 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This property was exactly as we expected. The staff was outstanding. Some of the other travelers weren’t always courteous of others but that is no fault of the business.
2019 年 6 月に 20 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
non mi è piaciuto il parcheggio sul retro dell'hotel. io ed altri clienti dovevamo partire presto al mattino ma siamo stati bloccati dall'auto di un altro cliente che è stato chiamato dal personale dell'hotel soltanto dopo un'ora. L'orario della colazione non è stato rispettato.
2019 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行, 家族旅行
Good location Basic room but new bathroom Nice breakfast Great value for money
2019 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Shirley

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Swandown Hotel, Swindon
Arrived at 2pm...hotel locked, first impressions very dirty uncared for. We did not stay and were unable to cancel, so lost our money. Reported to Hotels.com but they could do nothing. Do not stay here as it was a complete misrepresentation...certainly not 3 Stars!
2019 年 6 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We did not like the narrow stair ways, we were give a room on the second floor which was too small for a double bed, one side was tight against the wall. In the event of an emergency there would have been no escape from our room. The breakfast time had been changed from the time shown in the room to 0715 to 0815 . There are a lot of safety issues at this hotel which needs looking into .
2019 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room wasn’t cleaned daily. Condiments for tea and coffee wasn’t refilled. Very noisy.
2019 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

SEMIH

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 1 泊滞在