2 restaurants closed. Lifts were shut. Air con swtched off in bar. It seems they sre desperately trying to save money. Well they have just made my conditions 50 times worse. Worst hotel i have ever stayed in. STAFF LOVELY. AND HELP A LOT.
Judy
2024 年 11 月に 21 泊滞在
6/10 (普通)
Ashley
2024 年 6 月 15 日
Ashley
2024 年 6 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Sungyong
家族旅行
2024 年 5 月 1 日
気になった点 : スタッフとサービス
Sungyong
2024 年 4 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Matt
2024 年 4 月 6 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
Staff great food excellent health and safety doesnt exsit
Matt
2024 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Zahoor
2024 年 2 月 26 日
Zahoor
2024 年 2 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Abdou
家族旅行
2023 年 8 月 4 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Abdou
2023 年 7 月に 6 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Derya
2023 年 6 月 12 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Xperience Rezaleti
Otele girdiğimiz ilk günden son güne kadar yani bir hafta boyunca hiçbir şekilde yemek yiyemedik. Eğer bir Türkseniz zaten burada yemek yemeniz kesinlikle mümkün değil yemekleri çok lezzetsiz aşırı baharatlı ve çok pis. Bunun dışında biz uyurken odamıza üç ayrı gün olmak üzere temizlik personeli girdi. Müsait olmadığınız anlarda bile aniden kapıyı açıp odaya giriyordu tam üç kez bunu yaptılar. Son gün otelden çıkacağımız zaman valizlerimizi resepsiyona bıraktık ve akşama kadar otelde kalabileceğimizi söylediler. Geri dönüş uçuşumuz gece olduğu için akşama kadar otelde duracaktık. Öyle yemeğinde tek Yiyebildiğiniz şey olan patates kızartmasını aldık, orada çalışan kişi yanımıza gelip yemek yiyemeyeceğimizi otelden çıkışımız yapıldığı için yasak olduğunu söyledi. Hayatımda böyle bir şey görmedim biraz Türklerden ders alın. Bu oteli kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Derya
2023 年 6 月に 6 泊滞在
2/10 (非常に不満)
djamel
家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
2022 年 9 月 6 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A fuir!!! Et expedia aussi!!!! Des voleurs en puissance! Ils me doivent le remboursement de mon hébergement,!!! 3200e une honte
djamel
2022 年 8 月に 17 泊滞在
8/10 (良い)
Hisham Khalil
家族旅行
2022 年 8 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hisham Khalil
2022 年 7 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Yasmin
2022 年 5 月 25 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Yasmin
2022 年 5 月に 8 泊滞在
8/10 (良い)
Laith
2022 年 5 月 14 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
Det var väldigt fint service och trevlig personal
Laith
2022 年 5 月に 10 泊滞在
4/10 (不満)
Eduard van
家族旅行
2021 年 10 月 27 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Zeer slechte kamerschoonmaak, veel onvriendelijk personeel, kamer veel dingen kapot . Alleen de animatie team was top
Eduard van
2021 年 10 月に 6 泊滞在
8/10 (良い)
Feisal
2021 年 7 月 14 日
Feisal
2021 年 7 月に 6 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 10 月 27 日
気になった点 : スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 11 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ashraf
2019 年 10 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
فندق رائع
رائعه
و أشكر جميع العاملون و على رأسهم إسلام محمد و أبنوب و جميع العاملين بدون أستثناء
Ashraf
2019 年 10 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Royi
2019 年 9 月 23 日
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
לא חוזר למלון הזה
המלון גדול מאוד, הצ'ק אין נמצא יחסית רחוק.. החנייה נמצאת מחוץ למלון ולכן צריך ללכת הרבה.
בצ'ק אוט חיכנו חצי שעה שיבואו לקחת את הדברים שלנו בסוף לא הגיעו והבאנו בצורה ידנית. הצוות של החדר אוכל מדהים נענה לכל בקשתנו.
נראה שיש מלא רוסים, מלון והאוכל בהתאם למי שמתאים.
Royi
2019 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
NASSER
2019 年 9 月 19 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
عطونا غرفه مكيف عطلان وتم التفاهم معاهم بالغصب
NASSER
2019 年 9 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 9 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
فندق ممتاز
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
MOHAMMAD
2019 年 8 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
MOHAMMAD
2019 年 8 月に 7 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Ahmad
2019 年 7 月 28 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ahmad
2019 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Hisham Khalil
2019 年 6 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
رحله فى مجملها جيده اتمنى تكرارها مره اعام القادم.
اقامه جيده الفندق جيد والاكوا جميله والمطعم يحتاج الى تنوع فى الوجبات
Hisham Khalil
2019 年 6 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
tarek
2019 年 5 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
holiday vacation
good Hotel great staff, good prices
tarek
2019 年 4 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Bassam
2019 年 5 月 1 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Bassam
2019 年 4 月に 5 泊滞在
4/10 (不満)
Mohamed、Egypt
2018 年 8 月 5 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Positive:
1- Resort with large enough garden, aqua is nice for both children and adults, food is diverse.
2- Coral Beach is good and view is cool
3- evening shows for kids
Negative/Require Improvement:
1- All the booking reservations was fully paid online for the 2 rooms and when the first room family reached there, they told them the reservation is not paid and make them wait from 4 to 7 PM until I reached there ‘second room’ and they simply said it is paid with no clue of why they made them wait all of this time nor even apologizing for the time got wasted.
2- Every meal is companied with a plastic cups which make a huge plastic waste which can be easy avoid. as well as all soda was serviced from plastic bottles which also can be swapped by soda machines in order to help the environments.
3- milk in coffee machines was spoiled.
4- No hospitality for many of the staff starting from bell man up to front desk staff, some of the staff needs training .
Short staffing and seems they are overloaded (management failure)
5- The beach is not connected to the resort and this was not clear while booking until we get there.
6- TV channels are few and the image is not quiet clear.
7- Pool is fine , however was somehow crowded, Music was very loud the whole time from the morning till the evening and we had a baby infant couldn't fall a sleep.
8- Cleanliness doesn't match 5 star level, the ventilation of W.C is poor.
Mohamed
2018 年 7 月に 8 泊滞在
4/10 (不満)
Mohamed、Slovakia
2018 年 8 月 5 日
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Positive:
1- Resort with large enough garden, aqua is nice for both children and adults, food is diverse.
2- Coral Beach is good and view is cool
3- evening shows for kids
Negative/Require Improvement:
1- All the booking reservations was fully paid online for the 2 rooms and when the first room family reached there, they told them the reservation is not paid and make them wait from 4 to 7 PM until I reached there ‘second room’ and they simply said it is paid with no clue of why they made them wait all of this time nor even apologizing for the time got wasted.
2- Every meal is companied with a plastic cups which make a huge plastic waste which can be easy avoid. as well as all soda was serviced from plastic bottles which also can be swapped by soda machines in order to help the environments.
3- milk in coffee machines was spoiled.
4- No hospitality for many of the staff starting from bell man up to front desk staff, some of the staff needs training .
Short staffing and seems they are overloaded (management failure)
5- The beach is not connected to the resort and this was not clear while booking until we get there.
6- TV channels are few and the image is not quiet clear.
7- Pool is fine , however was somehow crowded, Music was very loud the whole time from the morning till the evening and we had a baby infant couldn't fall a sleep.
8- Cleanliness doesn't match 5 star level, the ventilation of W.C is poor.