オーロラ マナー ルームズ

4.0つ星宿泊施設

Aurora Manor Rooms

駐車場 (無料)付きのポモナルのゲストハウス

日付を選択して料金を確認

現在表示中の月は 2024 年 Decemberと 2025 年 Januaryです。
2024年12月
2025年1月

オーロラ マナー ルームズの写真ギャラリー

ラグジュアリー ルーム (with Spa) | 高級寝具、ベビーベッド (無料)、ベッドシーツ
スーペリア ツインルーム 2 ベッドルーム | 高級寝具、ベビーベッド (無料)、ベッドシーツ
外観
ラグジュアリー ルーム (with Spa) | 高級寝具、ベビーベッド (無料)、ベッドシーツ
施設内の設備

口コミ

10段階中6.6

人気の設備とサービス

  • 冷房
  • 駐車場利用料込み
  • WiFi (無料)

客室のオプション

類似した宿泊施設

Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
3381, VIC, Pomonal, 302 Tunnel Road

周辺情報

  • レッド ロック オリーブ エステート - 車で 3 分
  • ホールズ ギャップ ズー - 車で 6 分
  • フォールン・ジャイアンツ・ヴィンヤード - 車で 9 分
  • The Pinnacle - 車で 11 分
  • Brambuk The National Park & Cultural Centre - 車で 14 分

交通案内

  • ストーエル駅から車で 22 分

レストラン

  • ‪Barney's Bar & Bistro - ‬車で 5 分
  • ‪Livefast Cafe - ‬車で 12 分
  • ‪Paper Scissors Rock Brew Co - ‬車で 12 分
  • ‪Halls Gap Hotel - ‬車で 9 分
  • ‪Brambuk the National Park & Cultural Centre - ‬車で 15 分

この施設について

オーロラ マナー ルームズ

グランピアンズ国立公園の近くにある上質なゲストハウス
オーロラ マナー ルームズでは、テラス、庭園などの設備やサービスを利用できます。宿泊者は共用エリアでの WiFi (無料) を利用できます。
このゲストハウスのその他の特典には、次のようなものがあります。
  • セルフパーキング (無料)
  • バーベキューグリル、全館禁煙
客室の特長
オーロラ マナー ルームズでは、全室で高級寝具、冷房などの快適な設備・サービスを利用できます。
さらに、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (シャワー、バスアメニティ (無料)あり)
  • 電子レンジ、ベビーベッド (無料)、コーヒー / ティーメーカー

対応言語

英語

施設の設備

インターネット

  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内のセルフパーキング (無料)

家族向け

  • ベビーベッド (無料)
  • 電子レンジ (客室内)

アメニティ

  • 営業時間限定フロントデスク

ゲストサービス

  • 客室清掃 (空き状況による)

屋外

  • テラス
  • バーベキューグリル
  • ピクニックエリア
  • 山間部に位置
  • 庭園

バリアフリー

  • エレベーターなし

客室の設備

ベッドルーム

  • ベビーベッド (無料)
  • 高級寝具

バスルーム

  • シャワー
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー (要リクエスト)
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • 薄型テレビ

食事・飲み物

  • コーヒー / ティーメーカー
  • 電子レンジ

その他

  • 暖房
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 14:00 以降
非対面式のチェックイン
レイトチェックイン可 (空室状況による)
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 10:00
非対面式のチェックアウト

チェックインに関する特記事項

フロントデスクの営業時間 : 毎日 10:00 ~ 17:00
事前に宿泊施設にご連絡のうえ、チェックインの手順をご確認ください。時間帯によっては、フロントデスクのスタッフは不在となります
事前に施設までご連絡のうえ、チェックインをご手配ください。連絡先は予約確認通知に記載されています
ご到着が17:00を過ぎる場合は、事前に施設までご連絡ください。連絡先は予約確認通知に記載されています

改装と休業

施設全体が、12 月 14 日から 12 月 20 日までクローズとなります。

チェックイン方法

フロントデスク (対応時間限定)

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません
宿泊施設でのリクエストに応じて、ベビーベッドを無料でご利用いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いにはクレジットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません

その他の情報

この施設にはエレベーターはありません

宿泊施設の別名

Aurora Manor Rooms Apartment Pomonal
Aurora Manor Rooms Pomonal
Aurora Manor Rooms
Aurora Manor Rooms Pomonal
Aurora Manor Rooms Guesthouse
Aurora Manor Rooms Guesthouse Pomonal

よくあるご質問

オーロラ マナー ルームズはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

オーロラ マナー ルームズの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

オーロラ マナー ルームズのチェックインは何時ですか ?

チェックイン開始は 14:00 です。規定の時間内でレイトチェックインをご利用いただけます。

オーロラ マナー ルームズのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 10:00 です。

オーロラ マナー ルームズはどこにありますか ?

山中にあるこのゲストハウスは、レッド ロック オリーブ エステートから 1.7 km、ミラーズクリークブッシュランドリザーブおよびグランピアンズ国立公園から 5 km 圏内です。ローズ ブッシュランド保護区およびホールズ ギャップ ズーも 10 km 圏内です。

Aurora Manor Roomsの口コミ

口コミ

6.6
評価 10 - 10 件の口コミ中 2 件が非常に良い" "
評価 8 - 10 件の口コミ中 3 件が良い" "
評価 6 - 10 件の口コミ中 2 件が普通" "
評価 4 - 10 件の口コミ中 2 件が不満" "
評価 2 - 10 件の口コミ中 1 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

7.0/10

スタッフとサービス

10/10

設備とサービス

7.4/10

施設のコンディションと設備

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Set in a retreat some way out of town, perfect for a chill out and close to major places in the Grampian. Nice to the kangaroos feeding in the fields on the property.
2018 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Breanna 、Melbourne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Cute little space
Loved staying here. The hotel staff didn’t bother us and let us have our privacy and a really late check out. Would definitely stay here again.
2017 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

tripy、Melbourne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great room, with views of the Grampians.
Went to the Grampians for a wedding, the hotel was perfect location, close to where we needed to be. But also short drive into Halls Gap. Great.

6/10 (普通)

Karen & Rod、Geelong

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Peaceful
Peaceful and secluded place with lots of native animals in sight. Some maintenance wouldnt go astray though. Cant rate staff as there arent any. All by txt and key under the doormat

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Nicely renovated bathrooms but terrible shower
I was expecting our room to have a spa bath because of the photos but didn't realise until arrival that the standard room didn't have a bath, but that is my fault for not reading more carefully. Nice to have milk in the fridge and a few basic things to use on the shared bbq outside if you like. Everything we needed in the room. Walls are a bit thin, we could hear everything from the neighbours and the shower had terrible water pressure. Wouldn't stay again but wasn't all that bad. Caretakers were very prompt to respond and easy to dela with

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
costly for basic accommodation and misleading
from the room description and from guest booklet in room, expected a communal spa only to find out it was not available throughout my stay. no wifi which is annoying considering the cheapest hostels overseas offer wifi. very small room but was comfortable and clean. lovely bathroom.

8/10 (良い)

Nicolas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Luxury quiet getaway 10 mins away from halls gap. Stayed in the luxury spa suite which was nice after some long hikes.

4/10 (不満)

Andy、Singapore

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Bitterly Disappointed with Cleanliness & Service
So disappointed with this hotel & lack of service provided. The room was nicely decorated & the bathroom was luxurious with marble floors, walls & 2 sinks with premium toiletries. We started noticing a LOT of flies flying around & there were cobwebs everywhere. Took 30min killing ~15 flies before giving up. We then opened the toilet bowl & saw it was covered with faeces! Obviously someone had used the toilet before we checked in & nobody checked! The bathroom hand towel was used & there was an opened soap bar in the sink. (I have the photos to verify these). I had to clean off the faeces from the toilet bowl myself There was no one to call as there was no phone reception & landline in the place. No one was manning the place (we only called the cleaner to check in ~10pm). We checked the next day morning at the main building but no one was around. We emailed the owner (Mr Saku Nathan) at night when we were in Halls Gap (with pictures). His reply was basically ‘Sorry/just changed a new cleaner/discounts on the next visit/we are located in Melbourne City”. Seriously? After I emailed him back, there was ZERO response from him. Be rest assured, unless new management comes in, I will NOT be back. This was actually such a waste as it was a lovely room. Really hope something can be done about this. Note that it is pitch black at night. We had a hard time finding the place on the dirt road as there was no road signage other than tiny numbers ‘30’ & ‘32’ pinned to the trees.

2/10 (非常に不満)

elaine、singapore

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not a 'hotel'.
This is not a 'hotel', it is an unfinished project converted to a type of accommodation with random locked doors within the room. When we arrived at 7pm in the evening after a 6hr drive from Sth Australia, we found that the lock of the main door (to outside) of our room was broken and the door therefore did not lock. In place of offering another room, the proprietor chose to advise that our options were that she could 1. cancel our booking OR, 2. we could stay in the unlockable room for the evening until it was repaired the next day OR, 3. we could pay EXTRA for a 'better room'. When we refused to pay EXTRA for a 'better room' and advised that looking for alternative accommodation at 7pm in an area we did not know (we live in Singapore) would put us at risk of being homeless for the evening (and she already had our money), only then did she advise that in fact, a somewhat equivalent room (with a working lock) was available and we could take it for our booking of 3 nights. Put simply, it was unscrupulous of the proprietor to use an unfortunate situation for 'extra' payment. As we had already prepaid and we did not trust that we would receive a refund, we chose to stay for our 3 nights. Note, not once was our room serviced or cleaned during our stay and the random locked doors in our room was less than comfortable. On the positive side, the room was well presented. The facility is however, an unfinished project with an unfinished feel.