Great amenities and location and very clean rooms.
AMM
2020 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Manmin
出張
2020 年 10 月 3 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Manmin
2020 年 9 月に 15 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
出張
2020 年 10 月 3 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
화장실 냄새
화장실냄새로 인하여 샤워나 화장실 용변을 보는 일이 너무 힘들었습니다. 침대에 누워있어도 냄새가 올라와 정말 지옥같은 숙박이었습니다.
宿泊されたお客様
2020 年 9 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
RICHARD
出張
2020 年 5 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
RICHARD
2020 年 4 月に 18 泊滞在
8/10 (良い)
Helmut
2020 年 4 月 6 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Riesiges China Hotel
hallo, das Hotel ist eigentlich kein Hotel , sondern ein Appartmenthaus. ich habe mich trotzdem wohl gefühlt, mit einer Ausnahme: es ist ein Chinese freundliches Hotel. da viele Chinesen keinen Respekt haben----vor Khmer-Leuten so wie so nicht,ist das dann ein bischen schade. Zimmer sind gut und gross , sowie sauber.Etwas auserhalb,aber das wollte ich so.
Helmut
2020 年 3 月に 13 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2020 年 2 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Overall it was ok and priced right. The rooms were very plain and unattractive and the toilet was very small and wobbled . Staff tried to be helpful but were not trained very well .. overall there is room for improvement. Also a big hotel like this that could not even make change for $100 ??? Really? Poor management is my conclusion
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Wante
出張
2020 年 2 月 22 日
気になった点 : スタッフとサービス
Wante
2020 年 2 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Vun
家族旅行
2020 年 2 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Vun
2020 年 2 月に 11 泊滞在
4/10 (不満)
Tom、Phnom Penh 2/2020
カップルで旅行
2020 年 2 月 20 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
Nice view from upgraded room, after getting relocated due to previous smoking in room.
The one room shower/toilet combo sucks bad! Common areas and elevators dirty. A tenant was stabbed inside their room while we were staying there.
A/C condenser cabinets not sealed from outside air entering room which makes it difficult to cool down and maintain temp.
Just OK overall.
Tom
2020 年 2 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
pimnara
出張
2020 年 2 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
pimnara
2020 年 2 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Jeon、서울
出張
2020 年 2 月 14 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
1. 화장실에서 정화조 냄새가 지독해서 머리가 아플정도였음.
2. 방청소를 하지 않는 날이 있으며, 그래서 프론트에 이야기하고 싶어도 방에 유선전화가 없어서 1층까지 내려가서 직접 이야기해야 함.
3. 식수 디스펜서가 있는데 위생상태가 믿을 수 없어서, 생수를 사다먹어야 함.