Second time staying here in two years, it's good value for money relative the cost of hotels in Brooklyn as you get breakfast included, but the rooms are looking really tired now. Marked walls and tired carpet, it really needs a refresh. The breakfast is good, however a queue everyday to find a seat and you feel quite rushed as there is a 30 minute window to eat in so everyone gets a chance to eat. The elevator was out of order for 3 out of the 4 nights and when it does work its slow. Location wise great and it does the job. Good powerful shower and decen bathroom. Would return again but would be nice to see things given a lick of paint and some new room doors as these are looking tatty.
Sebastian
2022 年 12 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Massinissa
2023 年 1 月 4 日
Massinissa
8/10 (良い)
lam
カップルで旅行
2023 年 1 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
//
lam
6/10 (普通)
Kaan
家族旅行
2023 年 1 月 2 日
良かった点 : スタッフとサービス
The hotel has good access to the subway.
Unfortunately the rooms are old.
The breakfast could have been better.
The staff was helpful and showed interest in our problems.
It was a pity that the elevator was broken, since we lived on the top floor, we had to carry our luggage.
After the elevator was repaired, it failed again. What was important was that they tried to fix the problems that arose.
Despite everything, we had a great holiday, thank you very much.
Kaan
2022 年 12 月に 6 泊滞在
8/10 (良い)
Estelle
家族旅行
2023 年 1 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
On a eu la chambre de très bonne heure. Espace de la chambre pour 4 un peu petite.
Estelle
8/10 (良い)
Thierry
家族旅行
2023 年 1 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Pratique proche des métros petit déjeuner copieux mais pas très varié,le seul bémol peu de table pour le petit déjeuner sinon dans l ensemble très très correct
Thierry
4/10 (不満)
Maxime
グループ旅行
2022 年 12 月 31 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Prix correct, bon emplacement
Maxime
10/10 (非常に良い)
Lisa
2022 年 12 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
No washcloths were provided. I had to request a washcloth. This was annoying.
Lisa
2022 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Giovanni、milano
2022 年 12 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Giovanni
2/10 (非常に不満)
Nora Emilse
2022 年 12 月 26 日
Nora Emilse
2022 年 12 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Curtis
2022 年 12 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The vibe was nice
Curtis
2022 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Charlotte
グループ旅行
2022 年 12 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Super hotel og beliggenhed
Det ligger fantastisk, vi fik et værelse med udsigt over Manhatten.
Charlotte
2022 年 12 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
JORGE
家族旅行
2022 年 12 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
EFICIENCIA
EFICIENTE PARA IR DE TURISMO.
JORGE
2022 年 12 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Mark
2022 年 12 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very Nice Stay
The location is perfect. There is a subway station at the end of the block. The breakfast was very good and the employees are ere very friendly and attentive. The only drawback was the bed was very hard and uncomfortable.
Mark
2022 年 12 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Sarang
出張, カップルで旅行
2022 年 12 月 12 日
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Firstly, room cleaning - which I requested as advised on arrival - never got done during my stay. The front desk worker said housekeeping was made aware but for some unknown reason they did not do it.
Secondly, my room (213) was located immediately adjacent to the dining area. I’m not even sure why this exists as a room given that the noise overnight and in the morning is unacceptable for any guest. This room is essentially a continuation of the common space with absolutely no privacy. I’m not sure why I was given this room when I had made the booking a while ago. Interestingly, on my arrival Thursday it was being used as a storage for luggage.
Thirdly, your front desk workers were apathetic and unhelpful. I know they can’t do much to help, but there’s no need to act like they don’t care.
I would avoid this hotel if possible.
Sarang
2022 年 12 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
JOAN RAMON
家族旅行
2022 年 12 月 11 日
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
No está mal pero podría estar mejor
El hotel no está mal, pero el personal en general no es muy amable. Por otro lado no hacen las habitaciones a diario, se llevan las toallas sucias, pero no dejan toallas limpias. Desayunos monótonos y poco variados.
JOAN RAMON
2022 年 12 月に 7 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Marc
家族旅行
2022 年 12 月 9 日
They screwed up my reservation and couldn't or wouldn't interact with Expedia. You guys need to have much better interaction with hotel properties and work much harder to solve customer problems.
Marc
2022 年 11 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Migdalia
2022 年 12 月 6 日
Migdalia
2022 年 12 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Pascal
家族旅行
2022 年 12 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Service à l'arrivée impeccable. Mais nous sommes restés prix dans l'ascenseur. L'hôtel est du pour une rénovation majeure.
Déjeuner ok
Pascal
2022 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
iris
2022 年 12 月 3 日
iris
2022 年 11 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
brian、Brooke
2022 年 11 月 30 日
brian
4/10 (不満)
Nicolle
家族旅行
2022 年 11 月 28 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We did not have any housekeeping our whole visit Thursday-Sunday. We didn’t get clean towels or our trash emptied at all. Our trash bins were overflowing by Sunday.