アパートメント貸切

ハイビスカス アパートメンツ フィジー

3.0つ星宿泊施設

Hibiscus Apartments Fiji

Apartment with free parking, near Wailoaloa Beach

日付を選択して料金を確認

現在表示中の月は 2024 年 Novemberと 2024 年 Decemberです。
2024年11月
2024年12月

ハイビスカス アパートメンツ フィジーの写真ギャラリー

デラックス アパートメント 1 ベッドルーム | テラス / パティオ
テレビ
スーペリア アパートメント 1 ベッドルーム | 専用簡易キッチン | 冷蔵庫、電子レンジ、コンロ、コーヒー / ティーメーカー
スーペリア アパートメント 1 ベッドルーム | アイロン / アイロン台、可動式ベッド、WiFi (無料)、ベッドシーツ
施設の入り口

口コミ

10段階中5.6

人気の設備とサービス

  • 洗濯機
    洗濯機
  • キッチン
    キッチン
  • 冷房
    冷房
  • 乾燥機
    乾燥機
  • WiFi (無料)
    WiFi (無料)
  • 屋外スペース
    屋外スペース

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
4 室中 4 室を表示中

デラックス アパートメント 1 ベッドルーム

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立したダイニングスペース
冷房
キッチン
冷蔵庫
テレビ
洗濯機 / 乾燥機
独立したベッドルーム
  • 46 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • バスルーム 1 室
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台およびダブルソファーベッド 1 台

アパートメント 1 ベッドルーム (Presidential)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立したダイニングスペース
冷房
キッチン
冷蔵庫
テレビ
洗濯機 / 乾燥機
独立したベッドルーム
  • 52 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • バスルーム 1 室
  • 定員 6 名
  • クイーンベッド 2 台およびダブルソファーベッド 1 台

アパートメント 2 ベッドルーム

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立したダイニングスペース
冷房
キッチン
冷蔵庫
テレビ
洗濯機 / 乾燥機
2 室のベッドルーム
  • 54 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • バスルーム 1 室
  • 定員 4 名
  • クイーンベッド 1 台およびシングルベッド 2 台

スーペリア アパートメント 1 ベッドルーム

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立したダイニングスペース
冷房
キッチン
冷蔵庫
テレビ
洗濯機 / 乾燥機
独立したベッドルーム
  • 30 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • バスルーム 1 室
  • 定員 2 名
  • クイーンベッド 1 台

類似した宿泊施設

Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
Nadi, Lot 25 Enamanu Road

周辺情報

  • スリ ジヴァ スブラマニア寺院 - 車で 3 分
  • ナマカ マーケット - 車で 4 分
  • ワイロアロア ビーチ - 車で 4 分
  • ポート デナラウ マリーナ - 車で 11 分
  • ポート・デナラウ - 車で 11 分

交通案内

  • ナディ国際空港 (NAN)から車で 13 分

レストラン

  • ‪McDonald's - ‬徒歩 1 分
  • ‪Sentai Seafood Restaurant - ‬車で 3 分
  • ‪Curry House - ‬車で 3 分
  • ‪Bohai Seafood Restaurant - ‬車で 3 分
  • ‪Burger King - ‬徒歩 13 分

この施設について

貸切

アパートメントは貸切のため、共用するのは同行者のみです。

ハイビスカス アパートメンツ フィジー

Apartment with free parking, near Wailoaloa Beach
コンシェルジュ サービスのほか、この禁煙のアパートメントにはツアー / チケット案内および庭園があります。共用エリアでの WiFi (無料)および セルフパーキング (無料)もご利用いただけます。その他の設備にはピクニックエリアがあります。 各アパートメントでは、ケーブル放送付きテレビに加えて、冷蔵庫とコンロ、電子レンジが備わったキッチンをご利用いただけます。便利な洗濯機 / 乾燥機、ダイニング スペースのほか、WiFi (無料)、バルコニーもご利用いただけます。客室清掃は行われません。
ハイビスカス アパートメンツ フィジーには 10 室の客室があり、冷房、洗濯機 / 乾燥機、コーヒー / ティーメーカーをご利用いただけます。 客室には、バルコニーまたはパティオがあります。この 3 つ星アパートメントには、冷蔵庫、コンロ、電子レンジ、独立したダイニングスペースを備えたキッチンがあります。

無料 WiFi を使用してネットサーフィンをお楽しみいただけます。ケーブルテレビが備わっています。客室にはアイロン / アイロン台とバスアメニティ (無料)もあります。

対応言語

英語、ヒンディー語

施設の設備

ビーチ

  • ビーチ (近隣)

インターネット

  • アパートメントで利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 24 時間運行の空港送迎シャトルサービス (要リクエスト、有料)
  • 敷地内のセルフパーキング (無料)

キッチン

  • コーヒー / ティーメーカー
  • コンロ
  • 調理器具および食器類
  • 電子レンジ
  • 冷蔵庫

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり
  • 可動式 / エキストラ ベッド : 1 泊につき 50 FJD

バスルーム

  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)

リビングスペース

  • リビングルーム
  • 独立したダイニングスペース

エンターテインメント

  • テレビ (ケーブルチャンネルあり)

屋外エリア

  • テラス
  • バルコニー / パティオ
  • ピクニックエリア
  • 庭園

ランドリー設備

  • 洗濯機 / 乾燥機

コンフォート

  • 冷房

ペット

  • ペットおよび介助動物の同伴不可

対象 / バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーターなし
  • 車椅子対応 (制限あり)
  • 全館禁煙

サービスと便利な設備

  • アイロン / アイロン台
  • コンシェルジュ サービス
  • ツアーとチケットの案内
  • 営業時間限定フロントデスク
  • 客室清掃サービスなし

周辺情報

  • 市街地中心部に位置

安全設備

  • 一酸化炭素検知器が未報告 (オーナーは施設に一酸化炭素検知器があるかどうか明記していません。携帯用探知器の持ち込みをご検討ください)
  • 煙感知器が未報告 (オーナーは施設に煙感知器があるかどうか明記していません)
  • 救急箱
  • セキュリティシステム
  • 窓のガード
  • 消火器

一般

  • 1 棟の建物
  • 10 ユニット
  • 2 フロア
  • 庭園

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 13:00 ~ 22:00
非対面式のチェックイン
レイトチェックイン可 (空室状況による)
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00
非対面式のチェックアウト

チェックインに関する特記事項

クレジットカード払いの場合、施設では 3.5 パーセントが課金されます
フロントデスクの営業時間 : 毎日 8:00 ~ 17:00
ご到着の 24 時間前に、チェックインの手順をメールでお送りします。時間帯によっては、フロントデスクのスタッフは不在となります
24 時間前までに施設にご連絡の上、チェックインをご手配ください。連絡先は予約確認通知に記載されています

チェックイン方法

フロントデスク (対応時間限定)

ペット

ペットおよび介助動物の同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドは 1 泊につき 50 FJDでご利用いただけます
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

オプションの追加料金

  • 空港シャトルサービス料金 : 1 車両あたり 20 FJD (片道)
  • 可動式ベッド : 1 泊につき 50 FJD
  • クレジットカードのご利用には 3.5% の手数料がかかります

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
付随費用の精算のためにチェックイン時に確認されるクレジットカードの名義は、客室の予約者名と一致する必要があります
施設でのお支払いには、クレジットカード、デビットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません
施設における一酸化炭素検知器の有無について、オーナーから情報提供はありません。ポータブル検知器の持ち込みをご検討ください
施設における煙感知器の有無について、オーナーから情報提供はありません
この施設には安全設備として、消火器、セキュリティシステム、救急セット、窓格子が備わっています
この施設は、専門の清掃業者が清掃しています

その他の情報

この施設にはエレベーターはありません
ペットおよび介助動物の入館は認められません

宿泊施設の別名

Hibiscus Apartments
Hibiscus Apartments Fiji
Hibiscus Fiji
Hibiscus Apartments Fiji/Nadi
Hibiscus Apartments Fiji Apartment Nadi
Hibiscus Apartments Fiji Apartment
Hibiscus Apartments Fiji Nadi
Hibiscus Apartments Fiji Nadi
Hibiscus Apartments Fiji Apartment
Hibiscus Apartments Fiji Apartment Nadi

よくあるご質問

ハイビスカス アパートメンツ フィジーはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ハイビスカス アパートメンツ フィジーの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

ハイビスカス アパートメンツ フィジーのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 13:00 ~ 22:00 です。規定の時間内でレイトチェックインをご利用いただけます。

ハイビスカス アパートメンツ フィジーのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。

ハイビスカス アパートメンツ フィジーには空港へのシャトルサービスはありますか ?

はい、要リクエストで利用可能な空港シャトルサービスがあります。利用料は 1 車両あたり 20 FJDです。

ハイビスカス アパートメンツ フィジーはどこにありますか ?

ナンディ中心部に位置するこのアパートメントは、ワイロアロア ビーチ、Sri Siva Subramaniya Swami Temple、スリ ジヴァ スブラマニア寺院から 5 km 圏内です。ナマカ マーケットまで 4 km です。

Hibiscus Apartments Fijiの口コミ

口コミ

5.6
評価 10 - 44 件の口コミ中 7 件が非常に良い" "
評価 8 - 44 件の口コミ中 9 件が良い" "
評価 6 - 44 件の口コミ中 8 件が普通" "
評価 4 - 44 件の口コミ中 6 件が不満" "
評価 2 - 44 件の口コミ中 14 件が非常に不満" "

6.0/10

清潔度

5.4/10

スタッフとサービス

5.6/10

施設のコンディションと設備

口コミ

6/10 (普通)

expedia

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
広くて一人でしたので落ち着かなかった。 他のホテルのように、サービス品が何もなかった。(コーヒー、シャンプーなど) トイレのドアが閉まらなかったり、作りが雑でした。 常駐している人は、掃除するフィジアン一人でした。

2/10 (非常に不満)

good fiji

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
awful accommodation, poor management
I stayed this apt for two days. On arrival, i was asked to share a room with a colleague travelling together due to overbooking. Next day the other colleague was asked to change room because of overbooking again. The bath rooms were dirty and smelling. Towels were stinky too. There was dust here and there. A bulb and ceiling were burnt when checking in. There were other problems that couldn't fit in this space

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best place for longer stays and business
Great location and large rooms
2018 年 7 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Alex、Australia

気になった点 : スタッフとサービス
No idea really as Hibiscus accepted and confirmed our booking but then bumped us to The Oasis without informing us or explaining (other than there was something wrong with the room).
2018 年 5 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
a total mess
They did not provide the apartment I booked at Expedia. As soon as I was charged, they contacted me saying that the apartment booked was not available. The apartment that they provided was a mess: dirty and only one dirty blanket was provided, full of mosquitos and cockroaches, internet did not work, etc... I emailed them photos (few of them are attached) when we were there. they replied: “ok I'm meeting them tomorrow and internet is restored back. I viber her the pictures. i knock the door but no response just a while ago. will update you in the morning” we left 3 days before the checking out date. Expedia should have a better quality control on the establishments using their website.
2018 年 4 月に 12 泊滞在

2/10 (非常に不満)

bin_odd、melbourne

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mess Management
There is nothing as advertised, management is mess, there is no wifi, room smells, our room gas stove was broken and we had to use the stove from other room which was unsafe as we had 2 kids with us. The staff expects chocolate rather asking if we are alright and comfort. They advertised about the presidential room but there is no any room like that. The toilet flush doesn’t work, the drier at laundry doesn’t work. When complain they just blame each other and say sorry. I won’t rekon this apartment to any body, be aware and find some good apartment. This apartment doesn’t deserve even a star.
2018 年 2 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

sanjeep、nz

気になった点 : スタッフとサービス
owner / manager was rude
owner /manager named Alfaz was rude. he even dont know how to talk to guest. he started to yell cuz of parking. your car front have to touch the buliding in order for others to pass from behind. horrible place to stay and horrible plac to park the car..
2018 年 1 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Pam、Australia

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
No show in the office.
On arrival by taxi from the airport, we found the office closed and we had no means of contacting anyone. We were not late and it was still within office hours. We had no choice but to find alternative accomodation. The next day we were off early to catch a ferry to the islands so we have not been able to contact the office as yet.
2018 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

B、Suva

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
OK
Clean and comfortable. A few minor wear and tear issues (e.g. shower drain was open -grill/cover missing), but nothing to detract from the stay. Sky TV was not working, but we were only there one night so it didn't matter, and if we'd stayed longer, would have made enquiries to get it sorted. No-one was on site to check us in. Rang the number on the door and was advised of the unit number and that it was open, with the key inside - which all worked fine. There was only one parking space left, which wasn't the one for our unit, but given that it was almost 9pm we decided it was safe to take that space. I was called just before midnight and asked to move the car - it turned out to be the manager returning from an evening out, wanting to park his car in a space that needed to be accessed through the other side of where we parked, so I was asked to move my car into one of the now vacant spaces, as someone visiting a guest had left. I'm still wondering why the manager chose to disturb a guest who was possibly asleep, to move a car into a space he could just have taken himself - and walked an extra 20 feet to his unit. There was no information regarding check in or check out, and no one available to check us out in the morning, so I needed to ring again, and obviously woke the manager (8.30am so not an early check out) to make sure there wasn't anything we needed to do to check out.
2017 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

sam、califiornia

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Convenient hotel
Overall the hotel was nice. But the staff not so much. The internet was down all the time you never had internet access. I had people sitting outside my hotel room waiting for the manager to talk to him about the internet pretty much every single morning. The rooms don't get cleaned you need to clean the rooms yourself. They don't even change the towels. After one week I had to go and ask if I could get some brand new towels. I guess you have to wash your own towels to.
2017 年 7 月に 15 泊滞在

4/10 (不満)

fran、canada

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2 minutes to McDonald and bus stop
Barely have WiFi, maybe 1hour totally in 7 days.. the furniture is old and dirty. The manager not always there (he have 5 rental properties to look after) but he living in the above apartment with his wife.
2017 年 8 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Needs maintenance
The plugs for toaster .. bench top oven and rice cooker was international. .. and no international plug was provided. Only thing that worked was the stove and electric jug. The water in the morning was not available most days. The manager and his wife fought and you could hear her screaming with doors open. Not very professional at all. No friendly hellos at all. The cleaning staff were lovely fijians. Altaf needs to keep his wife elsewhere.
2017 年 7 月に 11 泊滞在

6/10 (普通)

daniel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
hôtel bien en qualité prix
établissement très acceptable pour un couple et pour plusieurs jours au moins , un détail très positif pour Nadi, Internet fonctionne à grand débit , nécessité d'avoir une voiture
2017 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Horrible!! Wish we had driven straight to the coral coast after our flight. The only good thing was Maccas was just up the road
2017 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Rodney

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Appalling
These apartments are appalling - issues with plumbing, TV, WiFi, cleanliness, unresponsive management, they are unattended and nobody present to check in, they are un-serviced, poorly equipped, appliances don't work. In fact there is absolutely nothing positive that I can say about them. Value for money was extremely poor and I could not recommend anybody stay there.

8/10 (良い)

Sandra、Sydney, Australia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Short break
This is the third time I have stayed at the Hibiscus apartments, if you want privacy and comfort this is the place to be, convenient location. Thank you Hibiscus, will definitely stay there again!

2/10 (非常に不満)

Cathy、Nsw

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Absolutely Disgusting Accomodation
We arrived at the Hibiscus appartments ready to start our first over seas Holiday and from the moment we got there the female staff member that was on didn't even know anything about our booking after a short argument and a phone call she said they had our room . We walked into the Hotel room from HELL !! There was dirty used plates stashed in the draws , a dirty pair of underwear , used cotton buds under the bed , rusty dirty cutlery , mouldy shower with NO HOT WATER , when we booked through Expedia it said there was wifi service and there was NONE so we were left with no way of contacting our family to say we had landed and we were safe !! BUT WAIT THE WORST BIT OF IT ALL ........I walked into the room where my two children should have been sleeping and the beds had blood stains all over them and one bed the pillow was saturated !!! Even the toilet paper was on the disgusting floor !! THANKS EXPEDIA FOR ALLOWING SUCH A DISGUSTING PLACE TO OFFER ACCOMODATION UNDER YOUR COMPANIES REPUTATION AMD DESTROYING OUR FIRST FAMILY HOLIDAY ! DO NOT GO TO THIS HOTEL FROM HELL

4/10 (不満)

Surajmati

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Convenient but dirty hotel
Bed linen not changed, had to sleep on dirty beddings, dirty pillow cases, not enough towel, no tea towels in the kitchen, kitchen very dirty, sticky kitchen benchtops, utensils dirty, as if our apartment was never cleaned for weeks. Laundry got flooded when washing. Will never book this premises.,

4/10 (不満)

Omar

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
doneandgone
A/C was off upon check-in so room as 32 Celsius; springs bulging up in dirty & uncomfortable couch; only two pans in kitchen; thick towels & very good mattress; smalls ants coming in through cracks in wall; two large but dying cockroaches; no coffee, tea, or cream; incorrect WiFi password was given for first three days; good washing machine & dryer in room; friendly housekeeping staff. Road construction nearby turns off water daily for 30 minutes to several hours without advance warning.

6/10 (普通)

Vasemaca

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Needs some working
The bathroom needs renovation, black mold in the bathroom. At times had to bath in cold water, there was no hot water. While there the power and water was switched from time to time. There is NO satellite channel as advertised in their hotel website, th apartment has only 2 channels, wifi most days work and other days is switched off. Overall great location but in room 3 bottom toilet is leaking and upstairs bathroom mold Is really bad. In terms of privacy it's really great.

2/10 (非常に不満)

bimal 、melbourne australia

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
was not happy at all
was moved from rooms to rooms. there was no television service in the first room. second room dryer was not operating.. . bed bugs all over the mattress and bit us all over our body. had to lay down on the sofa whole night .complained to management at 2 am in the morning .we had no privacy as maintenance work was carried in the shower. I would like to be compensated for the unsatisfactory service .refund for 3 nights . I also have photos for prove if requested .

6/10 (普通)

shivan

気になった点 : スタッフとサービス
Room was great,except issues with free wifi and room service. You have to get your toiletries unless you walk to a small room on the side where there is a lady to help you. No one cleans up the room every morning. But the price is allright and is spacious.

8/10 (良い)

Chaturaka、Sydney

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Almost a disaster but went well at the end
Upon arrival (at night) we were told that despite pre-booking and paying, the hotel was full. However we were upgraded to a better apartment at Hibiscus residencies without an additional charge. That turned out to be good. However the wifi did not work. Otherwise it was a good stay

2/10 (非常に不満)

HASSEN、pignans

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Des voleurs
Des voleurs, j'attends toujours le remboursement de ma chambre que je n'ai jamais eu car l'hotel été complet.

2/10 (非常に不満)

Winnie、Sydney

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Cannot check in to the hotel
We book this hotel on behalf of our clients. When our clients arrived Nadi around 5.30pm on Saturday, they realized the hotel is closed and no one is at the front desk. We had to called the hotel's emergency mobile number and they told us the hotel is fully booked so our clients cannot check in even though we've got an confirmation number from the hotel. No apologies and no compensations. Even Expedia's call center cannot reach them using the phone number they provided. I spent 2 hours trying to find another hotel for our clients but NO ONE IS ANSWERING THE PHONE for ALL NADI HOTELS. Seriously it was a terrible day for both our clients and us.