ファミリー ルーム コネクティングルーム | 低刺激性寝具、セーフティボックス (室内)、デスク、ノートパソコン用作業スペース

ヒルトン ミュンヘン パークの口コミ


口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 444 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 359 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 117 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 52 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 29 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Tomoaki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
10 min walk to the supermarket and very close to the park. Quiet and nice
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Tomoaki,Your feedback is greatly appreciated. It is delightful to hear that our location, close to the park and nearby amenities, contributed to a tranquil and enjoyable stay for you. We always strive to offer a peaceful environment that allows our guests to have a pleasant experience.Once again, thank you for your comments. We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,

6/10 (普通)

Takanori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 25 日)
Dear Takanori,Your feedback is highly appreciated, and we are genuinely sorry to hear that your experience did not meet your full expectations. At Hilton Munich Park, we are committed to providing our guests with the highest quality services and facilities. We hope to have another opportunity to exceed your expectations in the future and show you the quality hospitality that Hilton Munich Park is known for.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Miwa

2022 年 12 月に 2 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 2 日)
Dear Miwa,thank you very much for your stay at Hilton Munich Park. We appreciate that you have taken time to rate your stay with us and are pleased to read, that you enjoyed your time with us.We are looking forward to welcoming you back in the near future.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Taisuke

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安定のヒルトンで大満足です
2泊の滞在でしたが、ジム、サウナも利用させていただき、また市内の公共交通機関の1デイパスも手配してもらい、ストレスなく利用できました。また9階の部屋からの景色もよく大満足でした。少しセンターからは離れますがバス停が目の前で、上述の通りチケット手配も対応してくれますので問題なしです。
2022 年 2 月に 2 泊滞在
Hilton Munich Park Team からの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 28 日)
Dear Taisuke, thank you very much for sharing your wonderful feedback with us. We are looking forward to welcoming you back at Hilton Munich Park soon. Kind regards, Hilton Munich Park Team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適
2020 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Karin van den Bergからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for staying with us during your recent trip to Munich. We appreciate the time you took to share your valued feedback with us over expedia. I am delighted to see that your stay was to your complete satisfaction. I hope you had a pleasant time in Munich and I would be happy to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Karin van den Berg General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適ホテル
とても快適でした。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Karin van den Bergからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for staying with us during your recent trip to Munich. We appreciate the time you took to share your valued feedback with us over expedia. I am delighted to see that your stay was to your complete satisfaction. I hope you had a pleasant time in Munich and I would be happy to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Karin van den Berg General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ヒルトンらしいホテル
ホテル近くのEnglish Gardenは地元の人も犬を連れて散歩していて穏やかな雰囲気を楽しめました。 ホテルは普通のヒルトンという感じでした。エグゼクティブフロアのラウンジで朝食と夕方お酒をいただきましたが、席が少なくていつも混雑していました。 朝食は一階のレストランでもとれるみたいでしたが、その説明がチェックインの時になかったので残念でした。 中央駅からはタクシーで20ユーロ、市内の中心部からは15〜20ユーロかかりました。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Karin van den Bergからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 2 日)
Dear Guest, Thank you for staying with us during your recent trip to Munich. We appreciate the time you took to share your valued feedback with us over expedia. I am delighted to see that you liked our hotel and you stay. I am more than happy to share your positive feedback with our team members. I hope you had a pleasant time in Munich and I would be happy to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Karin van den Berg General Manager

8/10 (良い)

Nao

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コンシェルジェは外注です
ホテル自体は、一流チェーンホテルなので、快適でした。 しかし、コンシェルジュは、ホテルのサービスの一部ではなく、外部の業者にデスクを貸してる感じで、全く連携が取れていません。また、外部の業者も担当者の個人プレイで、担当者が捕まらないと何も分かりません。そのため、オプショナルツアーの支払で若干揉めましたが、何とか増額されずに済みました。交渉する際は、追加料金の有無などを確認した方が良いでしょう。
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Karin van den Bergからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 12 日)
Dear Nao, Thank you for staying with us during your last visit to Munich. We greatly appreciate the time you took to share your valued feedback with us over expedia. I hope you enjoyed your time in Munich and had a great time staying with us. It would be my pleasure to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Karin van den Berg General Manager

6/10 (普通)

TK、金沢

出張, カップルで旅行
直接関係ないが、近所にコンビニがない。
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Karin van den Bergからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 8 日)
Dear TK, Thank you for staying with us during your last visit to Munich. We greatly appreciate the time you took to share your valued feedback with us over expedia. It is nice to see that you liked our hotel. I hope you enjoyed your time in Munich and had a great time staying with us. It would be my pleasure to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Karin van den Berg General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
公園の近くに位置して、静かで落ち着ける。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Karin van den Bergからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for staying with us during your last visit to Munich. We greatly appreciate the time you took to share your valued feedback with us over expedia. It is nice to see that you liked our hotel’s location right next to the English Garden. I hope you enjoyed your time in Munich and had a great time staying with us. It would be my pleasure to welcome you back as our guest in the near future.´ With kind regards, Karin van den Berg General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Koji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
閑静な立地
公共交通機関での移動を考えると多少不便ですが、常時タクシーが待機していますし、バス停も目の前にあるので安心です。 周辺は、緑と川に囲まれ、静かで落ち着いた滞在には持って来いかと感じました。 朝食のビュッフェは立派でして、ついつい食べ過ぎてしまう程です。 フロントが小さいため、タイミングが悪いとチェックインやチェックアウトに時間がかかるのが多少心配でした。
2018 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 1 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
見本市での滞在
街の中心から離れていて、公園の近くにあるホテルなので、基本的には静かなホテルでした。 イベントの関係で泊まりましたが、ホテルのスタッフも明るく、好印象でした。
2018 年 1 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

sylvain

良かった点 : スタッフとサービス
Very nice staff but condition can be improved.
Staff are all very friendly. The room condition can be improved, ie, Balcony windows are dirty and balcony doesn't look lije usable. Parking underground is easy to access but charge of 25 euro.
2017 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
さすがはヒルトン
部屋から外の景色が、最高でした! まるで、絵に描いたよう。 室内のお風呂も大きくて、外国はシャワーだけになりがちなのに、風呂桶が大きくてゆったり出来ました。サウナや運動施設もあったそうでふが、仕事出来ました使えなかったので次の機会があれば、是非使ってみたい
部屋から外の景色☆
これも!
トイレも広かった!
Erwin Verhoog, General Manager からの返信 (投稿日 : 2016 年 11 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for choosing the Hilton Munich Park as your hotel in Munich. We appreciate the time you took to share your valued feedback with us via Expedia. I am more than happy to see that you liked our hotel’s location next to the English Garden and it was my pleasure to read that you were content with your room. I hope you enjoyed your time in Munich and we would gladly welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リラックスできる環境
ホテルの名前の通り、自然を残しながらもよく整備された大きな公園に隣接しており、朝晩のウォーキングはとても気持ちがよい。朝食のレストランもおいしく、サービスもよい。部屋はそれほど大きくなく豪華な感じはないが、きれいで問題ない。ただし、部屋に無料の水は置いてなく周囲にスーパー等もないため、必要なものは持参すべき。ミュンヘン中心部までは徒歩20分くらい。
Erwin Verhoogからの返信 (投稿日 : 2016 年 7 月 12 日)
Dear Guest, thank you for choosing the Hilton Munich Park as your hotel in Munich and for the time you took to share your valued feedback with us via Hotels.com. It is my pleasure to see that you liked our hotel’s location next to Munich’s English Garden as well as our restaurant’s breakfast offer. Moreover it great for me to hear that you were content with your room and with the level of cleanliness you experienced during your time with us. We hope you had a fantastic time in Munich and it would be our pleasure to get the chance to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アップグレードしていただきました!
移動に手間取ってクタクタになってホテルに到着したところ、とても明るく元気な女性スタッフが迎えてくれました。無料で上層階のアップグレードのお部屋をご用意いただき、本当に疲れていたのですが快適に過ごせました。お部屋も清潔で、ミュンヘンに行った際はまた泊まりたいホテルです。

8/10 (良い)

HIYAMA、CHIBA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋が広くて快適だった。 また、朝食が非常においしかった。 近くにバス停があり、交通の便も、まあまあ良い。

2/10 (非常に不満)

Qasim

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
The room was cozy, clean, over all nice, the breakfast was good. The problem with the staff, they were rude, looked unhappy, never smiled. Lack of hospitality made our stay terrible. Even though the hotel was nice I wouldn't recommend it.
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Qasim,We are truly sorry to hear about the less than satisfactory experience you had during your stay. At Hilton Munich Park, we strive to provide an environment that is both welcoming and hospitable for all our guests.It is wonderful to know that you enjoyed our clean and cozy rooms, as well as our breakfast. However, it is deeply regrettable that the behavior of our staff did not live up to your expectations. We understand that a warm and friendly service is integral to a pleasant stay.We value your feedback as it provides us an opportunity to introspect and improve. We hope that you would consider giving us another opportunity to serve you better in the future.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Aymen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Dear Aymen,It is wonderful to hear that your stay at the Hotel Hilton Munich Park was satisfying. We continuously strive to provide our guests with an exceptional experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Markus、Hidalgo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location for business in the city.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Dear Markus,It's delightful to hear that our location served your business needs well. At Hilton Munich Park, we strive to provide an ideal setting for all our guests, aiming to facilitate their endeavors, whether they're visiting for business or pleasure.We hope that on your next business trip, you will once again choose us as your preferred accommodation.Kind regards,

8/10 (良い)

Lukas Gustav

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice Lounge Area.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Dear Lukas Gustav,It's wonderful to hear that you appreciated our Executive Lounge Area. Our team strives to provide an inviting and comfortable space for every guest.We're glad to know that we were able to meet your expectations during your visit and we hope to have the opportunity to serve you again soon.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Sabine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Dear Sabine,Your feedback on your recent stay at our hotel brings us much joy. It's wonderful to see that you had such a pleasant experience at Hotel Hilton Munich Park. Your satisfaction is our topmost priority, and we always strive to provide the highest quality of service to our guests.We look forward to welcoming you back soon for another delightful stay.Kind regards,

8/10 (良い)

Liliana

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Es un buen hotel pero está alejado de la zona céntrica, sin embargo nosotros fuimos a un partido de futbol del Bayern y está ideal porque está a 14 min en taxi del estadio y a 14 minutos del centro también. Las habitaciones son grandes, la zona muy tranquila, rodeado de naturaleza.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 5 日)
Dear Liliana,It is a pleasure to hear that you enjoyed your stay at our hotel and your experience at the Bayern soccer match. We are proud to know that our location, equidistant from both the stadium and the city center, was convenient for you.We are also glad that you found our rooms comfortable and that you appreciated the tranquility of our natural surroundings.We hope you will choose us again when you decide to return to Munich. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Fernando Ramon

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
El hotel está excelente, el servicio de 10!
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Dear Fernando Ramon,We are very pleased to read that you had an exceptional experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we are pleased to know that our service met your expectations. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future.Best regards,

8/10 (良い)

Ingo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Dear Ingo,We appreciate your positive rating of your stay at Hilton Munich Park. We're glad to see that you had a good experience. We aim to provide the best service and comfort for our guests, and we hope to welcome you back in the future for an even better stay.Best Regards,

4/10 (不満)

Annalena

カップルで旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Zimmer entsprach nicht dem aktuellen Standards; sehr unbequeme Betten
Ihr Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Sehr geehrte Annalena,es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt bei uns nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir schätzen Ihr Feedback bezüglich der Zimmer und der Betten. Ihre Zufriedenheit ist uns sehr wichtig, und wir hoffen, dass Sie uns in der Zukunft eine weitere Chance geben, um Ihnen einen besseren Aufenthalt zu bieten.Herzliche Grüße,

8/10 (良い)

Matthias

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Xxx
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Dear Matthias,Thank you for your rating. We're glad to see that you had a satisfactory stay at our hotel. We strive to provide the best possible service and experience for our guests, and we're always looking for ways to improve. We look forward to welcoming you back to Hilton Munich Park in the future.Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Reinhold

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Der Zustand der Einrichtung und der hinteren Fassade entspricht dem Baujahr des Gebäudes und würde eine Renovierung vertragen.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Ihr Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Lieber Reinhold,es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt im Hilton Munich Park genossen und uns die volle Punktzahl gegeben haben. Wir schätzen Ihr Feedback bezüglich der Einrichtung und der Fassade. Es ist unser ständiges Bestreben, unseren Gästen ein angenehmes und komfortables Erlebnis zu bieten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 (非常に良い)

Marie

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Marie,Thank you for your rating. It's always heartening to hear that our guests had a "10/10 nice stay" at Hilton Munich Park. Providing an enjoyable and comfortable time with us is our primary mission, and we are glad we were able to deliver that to you.We aspire to continue offering the same high-quality experience on your future visits. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Harald

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Ihr Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Lieber Harald,es freut uns außerordentlich zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel so positiv bewertet haben. Es ist immer unser Bestreben, unseren Gästen einen angenehmen und unvergesslichen Aufenthalt zu bieten. Ihre Höchstbewertung ist eine wunderbare Bestätigung für unser Team.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns im Hilton Munich Park begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,

8/10 (良い)

Alexander

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Das Hotel liegt sehr schön am Englischen Garten. Das Bad ist in die Jahre gekommen. Der Pool ist sehr klein und zu flach (95 cm) und das Schwimmbad dürftig beheizt. Der Fitness-Bereich ist top.
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Ihr Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Lieber Alexander,es freut uns zu hören, dass Sie die Lage unseres Hotels am Englischen Garten schätzen. Ihre Anmerkungen bezüglich des Bades und des Pools haben wir zur Kenntnis genommen. Es ist schön zu hören, dass Sie unseren Fitness-Bereich als "top" empfunden haben.Es ist unser oberstes Ziel, unseren Gästen ein angenehmes und zufriedenstellendes Erlebnis zu bieten. Ihre Rückmeldung hilft uns dabei, unsere Leistungen stets zu verbessern und unser Bestes zu geben.Vielen Dank für Ihre Zeit uns Ihre Eindrücke zu schildern.Mit freundlichen Grüßen

4/10 (不満)

Ahmed

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Dear Ahmed,It's unfortunate to hear about your recent experience at Hilton Munich Park, since we always strive to provide our guests with exceptional service. Please accept our sincerest apologies that your stay was not as enjoyable as it could have been. We appreciate your feedback as it helps us understand where we can potentially improve.We are committed to ensuring that all our guests have a memorable experience, and we hope that you will give us another opportunity to serve you better in the future.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Weiqing

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Das Personal in der Lobby verfügt über sehr proactive Service Fähigkeiten.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Ihr Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Sehr geehrter Gast,Wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Es ist immer schön zu wissen, wenn unsere Gäste unsere Bemühungen schätzen und unser Personal freut sich über das Lob sehr. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch!Herzliche Grüße,

6/10 (普通)

Mathis

Ihr Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Dear Mathis,We appreciate your rating of our hotel. We strive to provide the highest quality of service and hospitality to our guests, and we're always eager to learn how we can enhance your future stays. While we understand that we did not fully meet your expectations this time, we look forward to welcoming you back in the future and providing you with an improved experience.Kind regards,

6/10 (普通)

Katrina

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Pros - The staff were very attentive and the hotel was very clean. Cons - The lifts need to be recalibrated. They seem to have a mind of their own and you could go up and down several times before arriving on the correct floor. At least one lift was out of order for the entirety of our 4 night stay and a second lift was out of order for at least the third day, causing some long delays in waiting for a lift. The mattress on our bed was very stiff and uncomfortable. I found food and drink at the hotel to be very expensive - €4 for a bottle of water, €29 for breakfast! - It feels as though they were taking advantage of there not being many places to get food and drink in the immediate vicinity of the hotel.
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Dear Katrina,It's wonderful to hear that you found our staff attentive and our hotel exceptionally clean. These are aspects of our service we continuously strive to excel in.We apologize for the inconvenience caused by the lifts during your stay. Providing a seamless experience for our guests is our utmost priority, and we regret if this was not fully achieved. In terms of the comfort of our mattresses, we understand that comfort can be subjective and we're sorry to hear that it didn't meet your personal preference.Lastly, we take note of your comments about our food and beverage pricing. We aim to offer a diverse selection to cater to all our guests' preferences while maintaining competitive pricing.Thank you for sharing your feedback with us, it's crucial in helping us enhance our service.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Petra

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Das Personal vor allem im Restaurant war sehr sehr nett!
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Ihr Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Liebe Petra,Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und besonders das Restaurantpersonal hervorheben. Unser Team ist stets bemüht, jeden Gast glücklich zu machen und ein unvergessliches Erlebnis zu schaffen. Es ist immer schön zu hören, dass unsere Bemühungen anerkannt und geschätzt werden.Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch in München wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,

4/10 (不満)

Theresa

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Probably the worst customer service Ive ever recieved. Checking in we recieved absolutely no information about the hotel facilities. Nothing was organized for us, for example parking. The first morning there was not enough spaces for breakfast, so we were sat in the lobby with FAR less choice for the same price. The hostess checking people in to breakfast on the second day was immensely rude. Booked a room with a balcony to see the fireworks. Was put on a lower floor so couldn't actually see them. I booked this months ago. I should've been given a better room. Extremely disappointing. The bed was rock hard. The pillows were comfortable though. Any engagement with reception took a ridiculously long time. They even served other people who just arrived and pushed in line, before people who had been waiting. I doubt I'll bother with staying at any Hilton again.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Theresa,thank you for taking time to rate your stay at Hilton Munich Park.We're truly sorry to hear about your dissatisfaction with our service and facilities. It's clear your experience did not match up to the high standards we usually strive to uphold.We regret to hear about your breakfast experience and the inconvenience that it caused. We also deeply apologize for any perceived rudeness from our staff; it is certainly not reflective of the level of service we aim to provide.It's unfortunate to hear that you were not satisfied with the bed comfort and the room allocation to the usual most popular park view. We take such matters to heart as we aim to provide a pleasant and comfortable stay for our guests.Our team is trained to provide efficient reception services and it's disheartening to hear that you felt overlooked. We appreciate you bringing these issues to our attention now after your stay and we're sorry for any discomfort caused.Your feedback is valuable, and it helps us understand where improvements can be made. We hope you will give us another chance to offer you a more enjoyable and satisfying experience in the future.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

André

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sehr aufmerksames und freundliches Personal. Die Lage ist perfekt für Ausflüge zu Fuß.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Ihr Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 7 日)
Lieber Gast, es freut uns sehr, dass Sie die Freundlichkeit unseres Personals sowie die perfekte Lage unseres Hotels hervorheben. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen und freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 (非常に良い)

Andres

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
La atención, la comida y el servicio bueno. La limpieza en la habitación de mi señora y mis otros dos hijos deficiente y no se realizó oportunamente.
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Su Hilton Munich Park / Your Hilton Munich Parkからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 5 日)
Estimado Andres, Lamentamos mucho escuchar sobre su experiencia con la limpieza de su habitación. Su satisfacción es nuestra principal prioridad y trabajamos arduamente para lograrlo. La excelencia en el servicio es uno de nuestros pilares y nos complace saber que disfrutó de nuestra atención al cliente y de nuestra comida. Nos esforzamos por ofrecer una experiencia culinaria de alta calidad a todos nuestros huéspedes.Agradecemos su valioso comentario y nos comprometemos a mejorar en los aspectos señalados. Saludos cordiales,Dear Andres, We are very sorry to hear about your experience with the cleanliness of your room. Your satisfaction is our top priority and we work hard to achieve it. Service excellence is one of our pillars and we are pleased to hear that you enjoyed our customer service and food. We strive to offer a high quality dining experience to all our guests.We appreciate your valuable feedback and are committed to improving in the areas noted. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Hakim

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The best staff specially the night shift personal exceptional service
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 5 日)
Dear Hakim,Your kind words about our team, particularly praising the exceptional service delivered by our night shift staff, are deeply appreciated. Our team strives to provide a high level of service, and we're thrilled to hear that we exceeded your expectations.We look forward to welcoming you back for another memorable stay at Hilton Munich Park.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Adam

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 5 日)
Dear Adam,We are pleased to see your perfect score and it's wonderful to know that your stay at Hilton Munich Park met your expectations. We continuously strive to provide our guests with the best hospitality and service. Kind regards,

8/10 (良い)

JOONHYUNG

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 6 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Dear Joonhyung,Your score of eight out of ten is greatly appreciated. We are always working to improve and provide an outstanding experience for all our guests. It is feedback such as yours that helps us strive for excellence.We hope to have the pleasure of serving you again in the future and aim to make your next stay even more enjoyable.Kind regards,

6/10 (普通)

Julia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Dear Julia,Your rating suggests that there might have been aspects of your stay at Hilton Munich Park that did not meet your expectations. We are committed to providing our guests with experiences of the highest standard and your feedback plays a vital role in this process. We would be very grateful if you could provide more detailed feedback so we can better understand what could have been improved. Your insights are vital for us to continue elevating our service. Thank you once again for your rating. We hope to have the opportunity to welcome you back to Hilton Munich Park in the future.Kind regards,

4/10 (不満)

Stefan

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
Wegen Streik der DB konnte ich erst einen Tag später anreisen und konnte das Zimmer anstatt 2 Nächten nur 1 Nacht nutzen. Ihre Fahrt von Zürich HB nach München Hbf am 08. Dez. 2023 um 17:33 Uhr fällt wegen eines bundesweiten Streiks der GDL aus. Weder ebookers noch Hilton Munich Park waren kulant. Ich musste den vollen Preis bezahlen.
Ihr Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 22 日)
Sehr geehrter Stefan,es tut uns leid zu hören, dass Ihre Reisepläne durch den Streik der Deutschen Bahn beeinträchtigt wurden. Wir vom Hilton Munich Park bemühen uns stets, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen.Wir bedauern, dass Sie aufgrund der Umstände nur eine Nacht bei uns verbringen konnten. Es ist immer unser Ziel, eine faire und zufriedenstellende Lösung für unsere Gäste zu finden. Gleichzeitig bitten wir um Ihr Verständniss, dass wir nicht für Drittparteien sprechen dürfen. Sie haben Ihre Buchung über einen Drittanbieter vorgenommen und bei diesem bezahlt. Daher müssen wir Sie höflich bitten, sich für eventuelle Rückforderungen, direkt an Ihren Buchungsanbieter zu wenden.Wir hoffen, Sie trotz dieser Erfahrung bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen

10/10 (非常に良い)

Gregor

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Your Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 22 日)
Dear Gregor, We are delighted to see your perfect score! It is our greatest pleasure to ensure a satisfying experience for our guests. We look forward to welcoming you back soon at Hilton Munich Park.Kind regards,

8/10 (良い)

Frank

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
28 € fürs Frühstück und 28 € für die Tiefagrage - geht´s noch?
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Ihr Hilton Munich Park Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 22 日)
Lieber Frank,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit nehmen uns zu bewerten und wir möchten uns für Ihre Rückmeldung bedanken. Die Preise unserer Dienstleistungen reflektieren den Qualitätsstandard, den wir anstreben. Gerne bieten wir auch verschiedene Zimmerraten an, welche das Frühstück oder Abendessen bereits vergünstigt inklusive haben. Unser Frühstück bietet eine Vielzahl von hochwertigen Speisen und unsere Tiefgarage bietet Sicherheit und Bequemlichkeit für Sie und Ihr Fahrzeug. Kostenfreie Parkplätze finden Sie direkt an der Strasse in unmittelbarer Hotelumgebung. Wir hoffen, Sie erneut bei uns im Hilton München Park begrüßen zu dürfen,Mit freundlichen Grüßen,