I ask for refund .they didn't give me the refund .they put me as no show that cost me around 129 AUD
Pengiran Jermmy
2021 年 12 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nurhazliani
出張
2020 年 4 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
My favourite hotel
Excellent..Very recommended
Nurhazliani
2020 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nurhazliani
出張
2020 年 4 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
My favourite hotel
Excellent..So recomended
Nurhazliani
2020 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nurhazliani
出張
2020 年 4 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
One of my favourite place to stay...
i dont know what to say..because for me this hotel is ok n im just in the wrong time and situation..Im stuck in miri because of the covid19 n lockdown issue..my flight back to kl cancel and i was asked to quarantine myself in the place where I was staying ... at the start of my stay at the meritz hotel for 1 weeks but I had to move out and look for another hotel because they had closed their hotel due to covid19 issue and I had to find a hotel that was still operating and at that time only dragon hotel is still open ... but in limited circumstances ..then i have to move out frm dragon hotel because that hotel use for kkm staff for quarintine people..then i find hongkong hotel still operation so im stay here for a while and after that same situation i have to face..so i try call kenyalang suites and asked if they accept people from others hotel to stay there and when they said yes i move out from hk hotel and stay here until i can fly back to kl.. so it would be unfair for me to comment on this hotel in the face of global issues such as the corona virus issue and I believe hotel management is also unable to do anything go wrong them ... but yes kenyalang suites is the one of my fevourite hotel beside mega,meritz,nur hotel and to me everything in this hotel is so good and perfect ..😉
Nurhazliani
2020 年 4 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Kenny
家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
2020 年 2 月 20 日
良かった点 : スタッフとサービス
The Aircond in the room not cool at the afternoon..the tv channel is litter bit choice also..plz update it
Kenny
2020 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mohamed
2019 年 12 月 2 日
Mohamed
2019 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mohamed
2019 年 11 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Mohamed
2019 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 10 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 10 月 7 日
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 10 月 2 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張, 家族旅行
2019 年 9 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
hotel mudah dicari, parking kereta lebih selamat,jauh dari persekitaran yg bising boleh tidur lena, lift ada disediakan, keadaan bilik luas dan sangat selesa untuk 4 org tetamu dalam 1 bilik, tandas dalam keadaan bersih..dan aircond tip top sejukkkk.. :)
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Eddie
家族旅行
2019 年 8 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I like the cleaniness
I dont like the tv channel...suppose to have more channel to watch.
Eddie
2019 年 8 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 8 月 14 日
良かった点 : スタッフとサービス
Good Good Good
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 13 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 7 月 24 日
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
mohamad azlan
2019 年 4 月 1 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
review
the room is spacious, but to maintain the cleanliness, definitely need an improvement as room 201 is rarely been used by the guests and please do knock the door before entering the room, thanks housekeeping :)
mohamad azlan
2019 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 3 月 17 日
Elevator was broken. No mineral water in the room. But plenty of parking.
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 7 日
No comment
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
George
2018 年 11 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Quiet place to stay. Cheap and clean. Near to supermarket and food stall. Should have a hotel canteen too or cafeteria.
George
2018 年 11 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 11 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ok. nice. good to stay
宿泊されたお客様
2018 年 11 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 11 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2018 年 11 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
BK、KL
2018 年 6 月 21 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Good location
Ridiculously small bathroom, no place to hang towel, poor internet connection, toiletries not there when we check in.