One Ciudad de Mexico Alamedaは、ソカロ、ガリバルディ広場、中華街など極めて近く立地は、最高でした。部屋は狭いが、あちこち動き回るには大変便利。次回もこのホテルを利用します。
Noriaki
2019 年 2 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 11 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
便利です
メトロやバス停が近くにあります。また多くの観光地も徒歩圏内なのでとても便利です。
宿泊されたお客様
2018 年 11 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jorge Eduardo
出張, 家族旅行
2025 年 4 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente opción para visitar CDMX
Jorge Eduardo
2025 年 4 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Manuel Lugo
2025 年 4 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Que tiene muy buena ubicacion
Manuel Lugo
2025 年 4 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Jaqueline
カップルで旅行
2025 年 4 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Accesible para estar en el centro de la ciudad, aunque la habitación era muy reducida, el baño demasiado pequeño e incomodo me he hospedado en otras cadenas One y no me habia tocadl una habitación tan pequeña y mal distribuida, exageraron en el ahorro de espacio.
Jaqueline
2025 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Patrick Kelsey
2025 年 4 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Patrick Kelsey
2025 年 4 月に 4 泊滞在
4/10 (不満)
gerardo
2025 年 4 月 6 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The toilet was clogged. I was tired and decided not ask for a different room.
gerardo
2025 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Maria Guadalupe
出張, 家族旅行
2025 年 4 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente servicio, sí lo recomiendo.
Maria Guadalupe
2025 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Juan Fidel
2025 年 4 月 2 日
Juan Fidel
2025 年 3 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mario、Mission Viejo
2025 年 3 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Mario
2025 年 3 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Sol
グループ旅行
2025 年 3 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Es un buen hotel, el staff fue muy amable😄 pero la habitación es muy muy pequeña
Sol
2025 年 3 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Gustavo Sail
2025 年 3 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Gustavo Sail
2025 年 3 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
Coral
2025 年 3 月 24 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel staff came knocking at our door at 10:30 p.m.. We were deep into our sleep since we had an early flight the next morning. He did not announce who he was or what he wanted. We thought it was someone that was drunk and was looking for their room. We told him this is not your room and did not open the door. He then called the front desk and it turns out he went to the wrong room. I called the front desk and they apologized. However, this is a critical matter that needs to be looked into further. The staff needs to receive more training and announce who they are. They need to be mindful of people sleeping. This is a real safety hazard. For this reason, I am not sure I would stay here again.