La chambre d’hôtel était incroyable hyper propre un personnel hyper accueillant merci à Fatima d’avoir était à l’écoute
jihan
2024 年 12 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Juan
家族旅行
2024 年 11 月 23 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff it was amazing, highly recommended, good price for London
Juan
2024 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Damien
出張
2024 年 11 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent hotel. Definitely best stay in North West London. Had great nights sleep. Highly recommend
Damien
2024 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nancy
家族旅行
2024 年 11 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great location to everything especially Wembley Stadium. Good bus and train routes.
Nancy
2024 年 10 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Christopher、London
2024 年 11 月 2 日
Christopher
2024 年 10 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Michael
家族旅行
2024 年 11 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Only 1 lift was working for duration. No signage that the other was broken or that engineer had been contacted - just stuck on 3rd floor
Michael
2024 年 10 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Laura、San Jose
2024 年 10 月 25 日
Laura
2024 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ahmed
2024 年 10 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Always a good stay
Ahmed
2024 年 10 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Kerrie
2024 年 10 月 7 日
Kerrie
2024 年 9 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Gregory
2024 年 10 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Gregory
2024 年 9 月に 6 泊滞在
8/10 (良い)
Daniela
2024 年 9 月 25 日
Daniela
2024 年 8 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Victor
2024 年 9 月 23 日
Victor
2024 年 8 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Helen
2024 年 9 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel was a perfect location and breakfast was good. Need more toilet paper in bathroom for family of 4.
Helen
2024 年 9 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Christopher
2024 年 9 月 22 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property hasn’t been invested in for some time. The rates offered reflect this to a degree.
Christopher
2024 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
William
出張
2024 年 9 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
William
2024 年 9 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
SaMika
出張
2024 年 9 月 16 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The staff at the hotel deserve special praise for their professionalism. Unfortunately, the property was terribly subpar and I wanted to leave immediately but the Guest Relations officer persuaded me to spend the night and promised to change my room the following morning.I
I had a constructive dialogue with the General Duty Manager, Mr. Bartek, who took my complaints in stride and promised to escalate my experience to Corporate.
My overall experience was negative, as the property is very outdated and the cleanliness left much to be desired.
If you don't mind an unmodernised room, then it would be fine to sleep in only.