All guestrooms at B2 Riverside Premier Hotel offer thoughtful touches such as air conditioning and bathrobes, in addition to amenities like free WiFi and safes.
Der Save war in 2 Zimmern nicht nutzbar. Wir mussten den Hausmeister beauftragen um ihn zu nutzen. Der Boden und die Wände im Badezimmer waren schmutzig, trotz gleicher Beschwerde eines anderen Mieters. Fernbedienung an der Klimaanlage war defekt. Beim Auschecken hatte der Service vergessen, dass ich 2 Mal den Disposit bezahlt habe und wollte mir nur die hälfte geben.
Guenter
2025 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Oliver、Geisenfeld
2025 年 1 月 30 日
Oliver
2025 年 1 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Melesia
2024 年 12 月 28 日
Melesia
2024 年 11 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Patricia
2024 年 11 月 6 日
Hotel tranquille dans un quartier en dehors des sites touristiques mais mériterait un peu de rafraîchissement et d'entretien.
Le personnel n'est pas très attentionné des clients. Dommage.
Patricia
2024 年 11 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Nathan
2024 年 10 月 4 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The staff were good, the property needs maintenance as the AC kept on leaking and the washroom was moldy
Nathan
2024 年 9 月に 6 泊滞在
8/10 (良い)
naime
2024 年 8 月 5 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
naime
2024 年 7 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Briea
2024 年 7 月 4 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Have to do everything on your own but it was a very nice pool and location
Briea
2024 年 7 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Angie
家族旅行
2024 年 6 月 18 日
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Hard beds, very loud street all night, only one person on staff the whole time, only one breakfast option every morning
Angie
2024 年 6 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Waraporn
2024 年 2 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
โดยรวมดีค่ะ
Waraporn
2024 年 2 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Man Hing
2023 年 12 月 16 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
冷氣機滴水,要求要2張床,只有一張床提供
Man Hing
2023 年 11 月に 6 泊滞在
8/10 (良い)
Joel
2023 年 9 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Joel
2023 年 9 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Jeeva
2023 年 7 月 14 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The base/worst rooms are the “luxury premium rooms 20m2” so we booked a higher grade “junior premium 27m2. We had to wait for 90 minutes past check in until the room was ready at nearly 16:00. We were given a 20m2 room on a busy road with a broken door that could not close or lock. This place is all looks and not conducive to sleep. We were refused a cancellation/refund and had to book somewhere else. Shameful hotel.