Perfect for an overnight stay.
Well located and super friendly staff.
General hallways and guest areas would benefit from a deep clean.
Tom
2024 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jochen
出張
2024 年 9 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great Group Stay
Great stay for a group of us attending a nearby conference. Place was spacious, especially the loft apartments, service was friendly and breakfast great.
Jochen
2024 年 9 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Jacobus
2024 年 8 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Jacobus
2024 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Christina
2024 年 6 月 1 日
Christina
2024 年 5 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Henry
出張
2024 年 5 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Mixed Feelings
I feel the room size is great. The service at reception as perfect. In terms of the bathroom, it let the experience down. The room and bathroom size is good, but the size of the shower in comparison is disappointing. The shower head is sticking out far from the wall, and the 45 degree angle of the bathroom adds almost no design feature from the room but sadly makes that bathroom layout terrible. it was a challenge showering in such a small shower.
The channels on the TV was not calibrated, some channels didnt have sound.
I also feel the layout of the breakfast room was disjointed and the different offerings could have been grouped together better.
Overall I will stay there again, but feel more attention to detail will elevate the experience
Henry
2024 年 5 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Jacobus
出張
2024 年 5 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Jacobus
2024 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Gerald
カップルで旅行
2024 年 4 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good value for money
Gerald
2024 年 4 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Steen
出張
2024 年 2 月 2 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Very bad place, dont go there
I was asking for a silent room and they placed me in a room amongst families with children having some family celebration, everyone shouting in the middle of the night, and staff not doing anything about it. Children screaming and crying from 05:00 in the morning.
There was a terrible smell in my bathroom and I mentioned it every day. The first 2 days they tried to fix it and when they failed to fix it, they suddenly said that there was no bad smell…
I do NOT recommend and I shall not go that hotel again, they are not living up to what is expected from a Mariott hotel
Steen
2024 年 1 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
alfred
2024 年 1 月 28 日
alfred
2024 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Giselle
2024 年 1 月 7 日
Giselle
2023 年 12 月に 7 泊滞在
8/10 (良い)
Aidan
2023 年 12 月 9 日
Aidan
2023 年 12 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Lakshmi
2023 年 11 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lakshmi
2023 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Njeri
グループ旅行
2023 年 11 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Quiet, homely and beautiful hotel away from the hustles and bustles of the city. Staff are warm and caring. Rooms are the perfect size for a vacation.
Njeri
2023 年 11 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張
2023 年 11 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2023 年 11 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Jacobus
2023 年 11 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Jacobus
2023 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
B
2023 年 9 月 28 日
B
2023 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
CHANIKA
2023 年 9 月 11 日
CHANIKA
2023 年 9 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Elite
出張
2023 年 8 月 19 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Marriott is losing its customer centricity, it seems to be a global phenomenon. It has become a common observation. I have had better experiences with other hotel chains atleast in this year.
Elite
2/10 (非常に不満)
Elite
出張
2023 年 8 月 19 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Marriott is losing its customer centricity, it seems to be a global phenomenon. It has become a common observation. I have had better experiences with other hotel chains atleast in this year.
Elite
2/10 (非常に不満)
Jacobus
2023 年 5 月 5 日
気になった点 : スタッフとサービス
Terrible
Jacobus
2023 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Alicia
小さなお子様連れの家族旅行
2022 年 11 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was pleasant. Our book out time was 11am. We were down in the restaurant for breakfast when a housekeeper entered our room while we were downstairs for breakfast. All our belongings were still inside. Unfortunately someone helped themselves to the Lindt chocolates that my kids bought for my husband. The new stack of linen were left on the counter. I was with the understanding that the cleaning will happen after 11am, once we book out.
Also the couch had a sweaty odour. We did not use the safe but the door could not close.
Kindly keep in mind when the next people make a booking.