A great modern suite with absolutely every thing in the room. Lovely balcony, dishwasher , micro oven, washing machine,
clothes dryer and the list goes on and on. Great and helpful staff and good under cover car parking. I highly recomend this hotel.
Michael
2024 年 10 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sharon
2024 年 10 月 31 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Shower corners need to be cleaned properly as well. Consistently great stay thx
Sharon
2024 年 10 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sharon
2024 年 10 月 17 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Easy, great space and gym/pool
Sharon
2024 年 10 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Catherine
2024 年 10 月 16 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Stay was great. Basically like having your own apartment instead of a hotel room. Staff was friendly and very helpful. Nice big balcony on my room.
Catherine
2024 年 10 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Nada
2024 年 10 月 8 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
Nada
2024 年 10 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
My Hong
家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
2024 年 10 月 7 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location!
My Hong
2024 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Tony
2024 年 10 月 3 日
良かった点 : 清潔度
Coffee machine didnt’t work, didn’t really matter to me because I drink pod coffee
Tony
2024 年 9 月に 4 泊滞在
4/10 (不満)
James
2024 年 9 月 24 日
良かった点 : 清潔度
My room is on the second level and has a building under construction on one side which blocks all of the views and daylight. Really depressing space without any exterior light. Also the construction noise started at 7am.
James
2024 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Kevin Peter、COCKBURN CENTRAL
家族旅行
2024 年 9 月 24 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very convenient location, everything in walking distance. Modern hotel with lots of facilities.
Kevin Peter
2024 年 9 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ingo
カップルで旅行
2024 年 9 月 22 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great place within walking distance of the CBD.
Ingo
2024 年 9 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
XIAOJIN
家族旅行
2024 年 9 月 18 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly and helpful staff
Great location
XIAOJIN
2024 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mariela
家族旅行
2024 年 9 月 9 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Friendly staff. Very clean and well maintained apartment hotel. Easy onsite parking. Short walk to restaurants, cafes and shopping centre. Nice quiet area.
Mariela
2024 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Daria、Perth
2024 年 8 月 31 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved my stay, room was nice and large, pool and spa amenities were amazing (indoor but big glass windows make for a great view!), and only a short walk to shopping and food. Will absolutely be staying here again.
Daria
2024 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Rupert
家族旅行
2024 年 8 月 23 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Brand new hotel, highly recommended
Rupert
2024 年 8 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Simone
カップルで旅行
2024 年 8 月 23 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A must stay when in Canberra. We had the mini suite and the rooms were huge. The pool spa and sauna were my other favourite thing. Brand new building too. Parking was easy and 30 bucks overnight directly in the basement.
Simone
2024 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ambrish
2024 年 8 月 18 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Ambrish
2024 年 8 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Deepak
2024 年 8 月 6 日
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Enjoyed our stay
The location is great. 2 Bedroom Suites are perfect for families. My only complaint is the thermostats are set to turn off automatically after 3 hours max. It was a pain to get up and turn on in the middle of winter as the kids room got really cold.
Deepak
2024 年 8 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Joshua
家族旅行
2024 年 8 月 5 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Good property
Joshua
2024 年 8 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
Atonio
2024 年 8 月 4 日
Atonio
2024 年 8 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Thuan TRINH、CAIRNLEA
2024 年 8 月 3 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent
Thuan TRINH
2024 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Amanda
2024 年 7 月 26 日
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Close to everything and easy to find. The bed was really comfortable and the room was clean
Amanda
2024 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Henry
出張
2024 年 7 月 24 日
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Canberra Trip July 2024
I have stayed with Meriton Suites Canberra on several occasions when I have travelled to Canberra for work. The recent terrible experience that I had with the Duty Manager has been the only reason for me to be hesitant to return to Meriton, however Thomas - Guest Services Manager - called me directly to discuss the incident and personally apologised for what happened. Not only did he attend to fixing my previous issue, but he also ensured that I was looked after on my most recent and future stay. Thank you Thomas! I really appreciate the gesture; my trust has been restored and I will continue TO patronise your hotel. Keep it up.