アパートメント貸切

スマートフラッツ - パレス デュ グラン サブロン

3.5つ星宿泊施設

Smartflats Premium - Palace du Grand Sablon

グラン サブロン広場から歩いてすぐの距離にあるキッチン付きのアパートメント

日付を選択して料金を確認

現在表示中の月は 2024 年 Decemberと 2025 年 Januaryです。
2024年12月
2025年1月

スマートフラッツ - パレス デュ グラン サブロンの写真ギャラリー

薄型テレビ
エクスクルーシブ アパートメント 1 ベッドルーム | リビングルーム | 薄型テレビ
エクスクルーシブ アパートメント 1 ベッドルーム | 専用キッチン | 冷蔵庫、電子レンジ、オーブン、コンロ
エクスクルーシブ アパートメント 1 ベッドルーム | リビングルーム | 薄型テレビ
ロビーラウンジ

口コミ

10段階中6.8

人気の設備とサービス

  • キッチン
    キッチン
  • WiFi (無料)
    WiFi (無料)
  • ビジネスサービス
    ビジネスサービス

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
5 室中 5 室を表示中

ラグジュアリー アパートメント 2 ベッドルーム

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
暖房
キッチン
冷蔵庫
食器洗浄機
薄型テレビ
2 室のベッドルーム
  • 100 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • バスルーム 2 室
  • シティ ビュー
  • 定員 4 名
  • クイーンベッド 2 台

エクスクルーシブ アパートメント 1 ベッドルーム

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
暖房
キッチン
冷蔵庫
食器洗浄機
薄型テレビ
独立したベッドルーム
  • 50 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • バスルーム 1 室
  • シティ ビュー
  • 定員 4 名
  • クイーンベッド 1 台およびクイーンソファーベッド 1 台

デラックス アパートメント 2 ベッドルーム

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
暖房
キッチン
冷蔵庫
食器洗浄機
薄型テレビ
2 室のベッドルーム
  • 100 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • バスルーム 2 室
  • シティ ビュー
  • 定員 4 名
  • クイーンベッド 2 台

デラックス アパートメント 1 ベッドルーム

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
暖房
キッチン
冷蔵庫
食器洗浄機
薄型テレビ
独立したベッドルーム
  • 50 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • バスルーム 1 室
  • シティ ビュー
  • 定員 4 名
  • クイーンベッド 1 台およびキングソファーベッド 1 台

ラグジュアリー アパートメント 1 ベッドルーム

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
暖房
キッチン
冷蔵庫
食器洗浄機
薄型テレビ
独立したベッドルーム
  • 50 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • バスルーム 1 室
  • シティ ビュー
  • 定員 2 名
  • クイーンベッド 1 台

類似した宿泊施設

Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
1000, Brussels, Rue de la Paille 34

周辺情報

  • グラン サブロン広場 - 徒歩 2 分 - 0.2 km
  • 芸術の丘 - 徒歩 5 分 - 0.4 km
  • ベルギー王立美術館 - 徒歩 6 分 - 0.5 km
  • レーネ マグリッテ ミュージアム - 徒歩 6 分 - 0.6 km
  • ラ グラン プラス - 徒歩 8 分 - 0.7 km

交通案内

  • ブリュッセル - チャペル駅から徒歩 6 分
  • プチ・サブロン トラムストップから徒歩 3 分
  • ブリュッセル国際空港 (BRU)から車で 23 分

レストラン

  • ‪Chez Richard - ‬徒歩 1 分
  • ‪Au Vieux Saint Martin - ‬徒歩 1 分
  • ‪Café Leffe - ‬徒歩 6 分
  • ‪Crème - ‬徒歩 6 分
  • ‪POP-UP Sablon - ‬徒歩 2 分

この施設について

貸切

アパートメントは貸切のため、共用するのは同行者のみです。

スマートフラッツ - パレス デュ グラン サブロン

グラン サブロン広場から歩いてすぐの距離にあるキッチン付きのアパートメント
スナックバー / デリ、ビジネスセンター、およびエクスプレス チェックインがある禁煙のアパートメントです。共用エリアでの WiFiは無料です。 その他に、敷地内にはエクスプレス チェックアウト、ツアー / チケット案内、および多言語サービスがあります。 各アパートメントでは、冷蔵庫とオーブン、コンロ、電子レンジが備わったキッチンをご利用いただけます。エンターテインメント設備として、ケーブル放送付きの薄型テレビがあるほか、便利なダイニング スペース、応接スペースもご利用いただけます。客室清掃は 1 度の滞在につき 1 回のみ行われます。
スマートフラッツ - パレス デュ グラン サブロンには、コーヒー / ティーメーカーとヘアドライヤーが備わる 5 室の客室があります。客室には独立した応接スペースがあります。ベッドには高級寝具があります。 この 3.5 つ星アパートメントには、冷蔵庫、コンロ、電子レンジ、独立したダイニングスペースを備えたキッチンがあります。

無料 WiFi を使用してネットサーフィンをお楽しみいただけます。薄型テレビでは、ケーブルチャンネルをご覧いただけます。ハウスキーピングは1 度の滞在につき 1 回行われます。このほかリクエストに応じてご利用いただける設備にはアイロン / アイロン台もあります。

対応言語

英語、フランス語、ポルトガル語、スペイン語

施設の設備

インターネット

  • アパートメントで利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

キッチン

  • オーブン
  • コーヒー / ティーメーカー
  • コンロ
  • 食器洗い機
  • 調理器具および食器類
  • 電子レンジ
  • 冷蔵庫

レストラン

  • スナックバー / デリ

ベッドルーム

  • 高級寝具

バスルーム

  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー

リビングスペース

  • リビングルーム
  • 独立したダイニングスペース
  • 独立した応接スペース

エンターテインメント

  • 薄型テレビ (ケーブルチャンネルあり)

作業スペース

  • ビジネスセンター
  • 会議室

コンフォート

  • 暖房

ペット

  • ペットとの宿泊不可

対象 / バリアフリー

  • エレベーター
  • 全館禁煙

サービスと便利な設備

  • アイロン / アイロン台 (要リクエスト)
  • ツアーとチケットの案内
  • 客室清掃 (滞在中 1 回)
  • 多言語サービス

周辺情報

  • 市街地中心部に位置
  • 地下鉄駅の近く
  • 鉄道駅の近く
  • 歴史地区に位置

安全設備

  • 一酸化炭素検知器が未報告 (オーナーは施設に一酸化炭素検知器があるかどうか明記していません。携帯用探知器の持ち込みをご検討ください)
  • 煙感知器が未報告 (オーナーは施設に煙感知器があるかどうか明記していません)

一般

  • 1 棟の建物
  • 4 フロア
  • 5 ユニット

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 16:00 ~ 深夜 0 時
エクスプレス チェックイン対応
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00
エクスプレス チェックアウト対応

チェックインに関する特記事項

この施設にはフロントデスクがありません
ご到着の 24 時間前に、チェックインの手順とアクセスコードをメールでお送りします。専用の入り口から入ることができます

チェックイン方法

アクセスコード、専用の入り口

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • 1 室あたり、1 泊につき、4.24 EURの市税が徴収されます。

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書および付随費用精算用のクレジットカードのご提示が必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
グループ予約 (同一の施設 / 滞在日に 9 室以上を予約する場合) には、特別なキャンセルポリシーまたはキャンセル手数料が適用される場合があります
ベビーベッドの予約をご希望の場合は、事前に施設までお問い合わせください
施設でのお支払いには、クレジットカードをご利用いただけます
施設における一酸化炭素検知器の有無について、オーナーから情報提供はありません。ポータブル検知器の持ち込みをご検討ください
施設における煙感知器の有無について、オーナーから情報提供はありません

その他の情報

この宿泊施設では、グループイベントやパーティー (結婚式前夜のバチェラー / バチェロレッテ パーティなど) を目的とした宿泊予約は受け付けておりません

宿泊施設の別名

Smartflats Premium Palace Grand Sablon Apartment Brussels
Smartflats Premium Palace Grand Sablon Apartment
Smartflats Premium Palace Grand Sablon Brussels
Smartflats Premium Palace Grand Sablon
Smartflats Palace Sablon
Smartflats Du Sablon Brussels
Smartflats Premium Palace du Grand Sablon
Smartflats Premium - Palace du Grand Sablon Brussels
Smartflats Premium - Palace du Grand Sablon Apartment
Smartflats Premium - Palace du Grand Sablon Apartment Brussels

よくあるご質問

スマートフラッツ - パレス デュ グラン サブロンはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

スマートフラッツ - パレス デュ グラン サブロンのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 16:00 ~ 深夜 0 時 です。

スマートフラッツ - パレス デュ グラン サブロンのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。

スマートフラッツ - パレス デュ グラン サブロンはどこにありますか ?

アッパータウンに位置するこのアパートメントは、グラン サブロン広場、ノートルダム デュ サブロン教会、ベルギー王室図書館から徒歩 5 分圏内です。プチ サブロン広場およびノートルダム礼拝堂も 5 分圏内です。プチ・サブロン トラムストップとロワイヤルトラム停留所が徒歩 5 分圏内にあります。

Smartflats Premium - Palace du Grand Sablonの口コミ

口コミ

6.8
評価 10 - 47 件の口コミ中 10 件が非常に良い" "
評価 8 - 47 件の口コミ中 15 件が良い" "
評価 6 - 47 件の口コミ中 8 件が普通" "
評価 4 - 47 件の口コミ中 8 件が不満" "
評価 2 - 47 件の口コミ中 6 件が非常に不満" "

6.8/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

5.6/10

設備とサービス

7.0/10

施設のコンディションと設備

5.4/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2018 年 11 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

スタイリッシュなアパートメント
部屋は広く、スタイリッシュでオシャレです。 立地も良いです。 ただ、1滞在でタオルは1セットしかありません。 自分で予備を持っていくか洗濯する必要があります。 洗面所のミラーは掃除が行き渡っていません。
2017 年 9 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Hiranya

気になった点 : 清潔度、客室の快適度
Spacious place with horrible amenities.
Located in a very convenient location and a spacious apartment. Its a pitty that they don't pay attention to small but important details to make it a pleasent stay. Bathroom has a half and leaking screen which leaves it like a swimming pool deck after a bath. No changing of towels leaves you with a wet floor mats. Coffe maker is available but no coffee or cream. No AC, No TV but a TV box is available. No elevator with a pitch black staircase (you need a flash light to see wherer you are going). The list can go on and on. .No direct communication with the property. Didn't expect to find such a sloppy place in Hotels.com
2024 年 8 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

K M

家族旅行
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
Dirty and bad maintenance what a shss as mr.
Poorly maintained and dirty…. Filthy bathroom floors covered in lime scale and white sludge around shower and toilet. Mould on shower and all inside dishwasher. Curtain ripped off wall and disgusting stains (sex stains looked like all over the gold down sofa. Dark and dangerous entry without any lights for the first two floors of narrow staircase. Had to carry heavy bags up four floors up steep narrow stairs in pitch black for the first two flights. No aircon or fan and it was hot. Such a shame as the layout and area is great and if the owners had put any effort in cleaning and maintaining it would have been had been awesome. But I was very disappointed and pretty grossed out by it.
2024 年 8 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Beorn

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Arrived and was told the booking was cancelled
2024 年 8 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Chris

出張, 家族旅行
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
Disappointed
An absolute catastrophe. On arrival the ground floor lights did not work so had to find our way in the pitch black. Used the elevator which got stuck between floors, thereafter had to walk five floors each day. The apartment had windows and/or blinds that did not work correctly, no shower gel, a toilet seat that was not attached properly and the dishwasher did not work. Worst of all when we tried to use the dishwasher it blew the fuses and we were left without electricity for the last 24 hours (even after being told twice by support that it would be sorted). Completely ruined a visit to Belgium. Strongly advise against using this approach.
2024 年 7 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Manish

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Stay away from this property! I am shocked Expedia is listing such properties. We asked for one sofa bed, and the sofa in the room had such a big sag, that we couldn’t use it, the lights in the room were flickering. Also, there are no elevators in the property if you have any heavy luggage - you have to carry it on the dark spiral stairs to all 4-5 floors by yourself. The only mode of communication with them is a private chat app. When we mentioned about the problems, they asked us to send an email with the video, which no one ever replied back. When we asked again on the chat, we got the reply that problems are reported to the relevant department. After that no updates during the entire stay. This place should not be listed on any major booking portals until the owner fixes the property and guarantee a customer service.
2024 年 7 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Concetta

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
SMARTFLATS DA DIMENTICARE. Appartamento in teoria carino ma abbiamo prenotato per tre ed era attrezzato per due persone, ci saremmo adattati col divano ma era sfondato e inutilizzabile e non c era nessun tipo di biancheria. Comunicato tutto ciò a smartflat alle 11 di sera ancora aspettavamo notizie. Mi hanno poi scritto che mi faranno uno sconto nel prossimo viaggio, ma per carità!!!SCAPPATE VIA Per quanto riguarda Expedia invece sono stati veramente eccellenti. Hanno fatto ciò che potevano e mi hanno rimborsato anche una notte. Quindi prenotate da Expedia ma non appartamenti Smartflats
2024 年 6 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Boris、Brooklyn

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Big property , but locks of maintenance. Terrible communication,
2024 年 4 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Boris

グループ旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
trash bin was broken, AC was broken, the doorbell was broken, the dishwasher was broken, 1 curtain almost broke cause it was very loose. we had a power cut and called the service, they did not help. said they contacted the "technical team" there was never a technical team. the day after power was still out and the technical team did not come. no warm water, no lights, nothing. it looks fancy and all, but dont be fooled.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Stuart

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Booked as had kitchen facilities, however oven and microwave not functioning.
2024 年 2 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

Kathy

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location, however the place we stayed was in a terrible condition, lift not working the whole time we were there, we had to lug 30kg bags up and down the stairwell which had no lights, and there was no toilet seat at all, the condition is worse than a third world country
2023 年 12 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Frédérique

気になった点 : 客室の快適度
Déception
Nous avons loué un appartement pour les vacances de Noël. Le sieges des toilettes était cassé, le four ne marcait pas. Je l'ai immédiatement signalé mais cela n'a pas été réparé. Nous avons eu d'autres problèmes dont l'ascenseur en panne pendant plusieurs jours. L'appartement est extrêmement bien situé, chaud mais pas aussi confortable que ce que nous attendions. L'equipe de smartflats est inexistante et les femmes de chambres ne parlent que roumain.
2023 年 12 月に 7 泊滞在

4/10 (不満)

julie

気になった点 : 清潔度
Les photos sont bien trop vendeuses
Immeuble sentant le renfermé et la cigarette. Des tapis taches de javel. Dans l’appartement du café senseo pour une machine. Nespresso, des canapés tellement sales qu’un drap de lit est posé dessus, Aucun produit pour la douche, Un ménage plus que limite. Des wc qui ont coulé toute la nuit. Très bien situé mais appartement mediocre
2023 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Teni

グループ旅行
Girls Trip
It was the perfect location for the Christmas markets! However it definitely needs more maintenance the toilet seat was broken and the blinds did not roll down. We also had a random man with a hood trying to access our room at 6am which was scary especially with three young girls inside! This made me feel unsafe.
2023 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Carla

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
there were multiple issues that they did not even attemp to fix broken toilet, no shower head, broken elevator, tv did not work etc rude when trying to talk to them and no solutions or compensation for anything smartflats is horrible
2023 年 11 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

William

カップルで旅行, グループ旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The good: spacious room in a great location with a beautiful view. The bad: Lounge for luggage drop off while we waited for check in did not exist. We drove there and nearby business said it closed down. Moldy shower, shower soap empty, cheap broken toilet seat, rusty broken trash can, stains on bedsheets, stains on couch, ELEVATOR BROKEN, stairwell had NO light to see, our "4th floor" from was actual 6 levels above the street. Dangerous and exhausting with our luggage. We expected more from this place...
2023 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Corine

2023 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

ANDRE

家族旅行
The bed was comfortable.
2023 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、客室の快適度
2023 年 5 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
For the price I paid (nearly $300/night), I expected much more. First, the good stuff: - Very nice location. That's why I booked it in the first place. - Very spacious. There's very little in the apartment but after being couped up in an Amsterdam hotel for 2 days, this was a great change. - Check-in was a breeze. We got a code and it was easy to use. Now the bad: - The apartment was obviously not cleaned well. There were bread crumbs on the dining table, crumbs on the carpet and stains on the sofa and **towels**! - Despite booking for 2 adults and 2 kids, we only got 2 sets of towels. I called them and they claimed I booked for 2 people. I have the expedia entry that says otherwise. Kids need towels too!! They told me they will call me back but they never did. - Hot water ran out only after a 5-min shower. We had to wait in turns until the water heated up to take showers. - Water pressure is uneven in many faucets. On some, water just trickles. - Summer season visitors, beware. There's no AC (see another review which points to the same problem). - I kid you not. About 1 hour after we checked in, a repair guy showed up and said he came to check on a few things. We had luggage lying around and everything. Should that not be done in between stays? He replaced a bulb, unclogged a bath drain and checked on the water heater. While I was grateful, it was a very odd experience. Overall, I would not recommend. It is places like this that make me want to stay in hotels
2019 年 6 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

sighvatur

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Not again
Apartment is just fine. However I needed an extra towel and was refused because they were fully booked. I really didn't like the communication with the company and I'd definitely not recommend this apartment. Towel did arrive, after two days of communication with staff.
2019 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Craig

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Great Locaion, but in need of some Maintenance
The apartment is located right on the Grand Sablon within walking distance to lots of cafes. Close to Grand Place and Brussels Centraal Station. The beds were extremely conformable. But, the apartment is starting to look a little run down and is in need of some general maintenance.
2019 年 4 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ubicación estupenda....barrio tranquilo y con mucho encanto. Bien comunicado. Apartamento muy amplio.
2019 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tone

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 2 泊滞在