This hotel was closed when we arrived and we had no instructions on what to do or where to go even though they themselves had confirmed our booking a week before
Teresa
2019 年 10 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mehmet
2019 年 9 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Gayet basarılı
Konaklama muhtesem kahvaltı idealdi. Biz cok memnun kaldık tatlı bi yer. Sadece otelin lokasyonu saçma sapan tiplerle dolu. O konuda biraz rahatsız olduk ama zaten arabamız vardı ve uzaklarda dolandık.
Mehmet
2019 年 9 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 9 月 24 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Konumu iyi, çalışanlar elinden geleni yapıyor ama o kadar bakımsız,eski ve kirliydi ki heryer..2 gece kaldık ama kesinlikle elimizi bile yıkamadık. Banyo en kötü yeriydi. Sadece uyumak için kullanabildik. Temizlik adına inanılmaz kötüydü. Acilen bakım yapılması gerekiyor.
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
ibrahim
2019 年 9 月 15 日
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
Konum iyi . Belkide sezon sonu olduğu için işleri biraz sallamışlar artık. Odadaki kanepe kırık siz fark edip söyleyince de tepki (aaa o kırıktı yaa) şeklinde . Gulermisin ağlar mısın?. Beklentiyi yüksek tutmadan kalabilirsiniz.. o paraya o kadar olur
ibrahim
2019 年 9 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Tamer
2019 年 9 月 13 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Teşekkürler
Taner bey ve Gökhan bey e selamlar olsun bize çok yardımcı oldular. Bu arada geç saatte uyanıp havuz başında yediğimiz karışık tostlar harikaydı sonrasında müdavimi olduk bölge olarakta güzel heleki örneğin bodrum merkezde eğlendikten sonra after cluplere gittiğimizde carnival ve zoom a çok yakın otel ki gümbet barlar sokağına da yakın .
Tamer
2019 年 8 月に 10 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 8 月 27 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nicht zu empfehlen! Zimmer dreckig, Personal unfreundlich, nichts funktioniert gescheit. Würde niemanden empfehlen dahin zu gehen!
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 10 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 24 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The people were very welcoming and friendly.
The facilities were not updated lately and needed badly an uplift.
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 14 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 8 月 23 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
zimmer waren schön gross aber leider wurde nicht sauber geputzt und alles war kaputt badezimmer sehr dreckig. immer kaltwasser
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 8 月 23 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Hotel needs major improvements
The hotel needs major improvements, everything is bodged in the rooms, the pool had scum around the top and overall not ideal for families. Avoid if you can!
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 14 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 17 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Tavsiye etmem!
Otel temizliği genel olarak çok kötüydü. 4 gün ailemle kaldık ve bir gün bile odamız temizlenmedi. Kahvaltıları çok çok kötü ve çatal bıçaklar paslıydı dolayısıyla hiç otelde yemek yemedik. Çalışanların hijyen konusunda eğitim almaları şart - sigara içip yemek servisi yapan çalışanlar vardı. Havuz hiç temizlenmemiş gibiydi. Çocuklu ailelere özellikle hiç tavsiye etmem.
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 16 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 10 泊滞在
2/10 (非常に不満)
K
2019 年 8 月 13 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
OTELİ YENİLEYİN
Otel çok eski yataklar korkular küf kokuyor ne kadar havalandırma yapsanız geçmiyor. Banyo ve duş çok eski ve kırık döküntü herşeyi yenilenmesi lazım
K
2019 年 8 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Emre
2019 年 8 月 11 日
Emre
2019 年 8 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 8 月 11 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Vieze koelkast en douch. Gehele keuken had een muffe geur. Wel voorzien van airco in elke kamer
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
ALEKSANDR
2019 年 8 月 9 日
気になった点 : スタッフとサービス
ьри раза меняли номер, то интернет не работает, то канализацию прорвало,кухня оказалась без посуды,все пришлось брать самим из другого номера. Плюсы до моря 5 мин. ходьбы, неплохой завтрак и великолепный чай
ALEKSANDR
2019 年 7 月に 4 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 6 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Havlu kalmamış! Odaya girişte odada olması gereken tüm havlular yoktu. Çok sıkıştırınca otel görevlileri “Otelde havlu kalmadı” diyerek geçiştirdiler. Bir gün sonra havlu alabildik.
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2019 年 8 月 4 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Service null. Zimmer nicht sauber gemacht. Keine Handtücher. Schimmel an den Wänden. Wenn man das Personal anspricht, wird es ignoriert. Empfehle ich keinem weiter.