Our team would like to improve your experience on a future visit and we hope to have the opportunity to do so. Thank you, Masumi.
4/10 (不満)
Kosaku
2024 年 4 月 25 日
Kosaku
2024 年 4 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
We regret not having made a more remarkable impression during your stay. Thank you, and we look forward to the chance to welcome you back.
10/10 (非常に良い)
Takafumi
2024 年 4 月 18 日
Takafumi
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
We’re proud to have earned five stars on your recent visit, thank you! It would be a pleasure to welcome you back, Takafumi.
8/10 (良い)
??
2024 年 3 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
??
2024 年 3 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Thank you for rating us so highly. We enjoyed having you here and look forward to welcoming you back the next time you are in the area.
6/10 (普通)
Kotaro
2024 年 3 月 15 日
Kotaro
2024 年 3 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
We strive to offer all of our guests a top-notch experience and your rating does not reflect a typical stay with us. It is our hope you will visit us again so that we can win you over completely, Kotaro.
8/10 (良い)
Takao、Tsu
出張
2024 年 2 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港に近くてべんり
Takao
2024 年 2 月に 1 泊滞在
HotelMgmt からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
We are glad our location served you well, Takao. Thank you from all of us at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel. Hurry back for another seamless stay!
8/10 (良い)
Miyu
2024 年 2 月 20 日
良かった点 : 清潔度
good
Miyu
2024 年 2 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Miyu, your review made our day. Thank you for choosing Sheraton Gateway Los Angeles Hotel. We would be honored to welcome you again anytime!
10/10 (非常に良い)
YUTA
2024 年 2 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
good
YUTA
2024 年 2 月に 2 泊滞在
HotelMgmt からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Thank you for your review, Yuta. All of us at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel look forward to any future visits!
We are glad your experience with us at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel was perfect from start to finish. Thank you for all of your compliments. Until next time!
Please accept our sincerest apologies for the oversights you endured. We will speak with our team immediately to enhance our attention to detail. We hope you will allow us a second chance to gain your confidence and provide you with the flawless stay you deserve. Thank you!
8/10 (良い)
Yoshitaka
出張
2024 年 1 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Yoshitaka
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Thank you for taking a moment to leave us with your positive score, Yoshitaka. Hurry back!
10/10 (非常に良い)
Junko
2024 年 1 月 4 日
Junko
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
There is nothing better than earning five-stars from a valued guest! Thank you and we hope to see you again soon.
8/10 (良い)
Shimizu
2024 年 1 月 3 日
Shimizu
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
It was a pleasure to serve as your home-away-from-home, Shimizu, and we thank you for your high marks. We would be delighted to welcome you back just as soon as you can!
8/10 (良い)
Takashi
出張
2023 年 12 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Takashi
2023 年 12 月に 2 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Thank you for taking a moment to share your positive score! We hope you plan to join us on your next visit to the area, so we have a chance to further impress.
6/10 (普通)
Chikara
出張
2023 年 12 月 19 日
near airport
shuttle bus is useful
Chikara
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 30 日)
Thank you Chikara for acknowledging the usefulness of our airport shuttle service. We're glad to know it added convenience to your stay. Looking forward to welcoming you back for another comfortable and convenient visit soon.
2/10 (非常に不満)
Atsushi
2023 年 11 月 30 日
Atsushi
2023 年 11 月に 3 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Our goal is always to create unforgettable experiences, so we're sorry to hear we didn't achieve this for you. We'd be grateful for another chance to offer you a better experience next time.
6/10 (普通)
kenji
2023 年 11 月 28 日
空港から少し離れていたのと、近くにスーパーや飲食店が無かった
kenji
2023 年 10 月に 1 泊滞在
HotelMgmt からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Kenji, we appreciate your feedback. We are known for our location near LAX but regret it did not suit your preferences better. Be sure to try out Costero next time you visit. Hopefully, we can impress you further then.
8/10 (良い)
HARUMI
2023 年 11 月 24 日
HARUMI
2023 年 11 月に 3 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
We are delighted we made such a great impression on you! Thank you, please visit again soon.
8/10 (良い)
RYO
2023 年 11 月 22 日
RYO
2023 年 11 月に 4 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
We are delighted we made such a great impression on you! Thank you, please visit again soon.
8/10 (良い)
Seiichiro
2023 年 11 月 19 日
良かった点 : 清潔度
Seiichiro
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Thank you for taking the time to rate your stay, Seiichiro. We are delighted to know you enjoyed your overall experience at our hotel and we eagerly await your next visit.
10/10 (非常に良い)
HARUKA
2023 年 11 月 18 日
HARUKA
2023 年 11 月に 2 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 8 日)
Thank you for your top score! We look forward to your next stay with us!
10/10 (非常に良い)
Yui
2023 年 11 月 14 日
Yui
2023 年 11 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
We greatly appreciate your rating and we can't wait to welcome you back to make many more five-star memories with us!
8/10 (良い)
Ayako
2023 年 11 月 9 日
Ayako
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 29 日)
Thank you for rating us so highly, Ayako. We enjoyed having you here and look forward to welcoming you back the next time you are in the area.
2/10 (非常に不満)
Junko
2023 年 10 月 29 日
Junko
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 19 日)
It's disappointing for us to see your low marks. We hope for another chance to welcome you back and provide you with the quality of stay you expected and deserved.
10/10 (非常に良い)
??
2023 年 10 月 22 日
??
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 23 日)
Thank you for the five-star rating! We are pleased you were satisfied with all aspects of your guest experience and look forward to welcoming you back.
6/10 (普通)
Kaichi
家族旅行
2023 年 10 月 15 日
Kaichi
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 16 日)
It's disappointing to learn that your time with us did not win you over completely, Kaichi. We hope you'll give us the chance to impress you on a future visit.
8/10 (良い)
RIYO、ITABASHI
2023 年 10 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
RIYO
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 14 日)
It was wonderful having you here, Riyo, and we can't wait to welcome you back to win you over and earn your five-star praise. Thank you!
8/10 (良い)
momoko
2023 年 10 月 12 日
momoko
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 4 日)
It was wonderful having you here and we can't wait to welcome you back to win you over and earn your five-star praise. Thank you!
10/10 (非常に良い)
Osamu
2023 年 10 月 11 日
Osamu
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 1 日)
Thank you for your five-star rating, Osamu! We hope to be your preferred property whenever your travels bring you to the area!
10/10 (非常に良い)
Paoling
2023 年 10 月 4 日
Paoling
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 7 日)
Your perfect score has brightened our day, thank you! Come back soon, Paoling!
8/10 (良い)
Noriko
2023 年 10 月 3 日
Noriko
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 24 日)
Thank you for taking the time to rate your stay, Noriko. We are delighted to know you enjoyed your overall experience at our hotel and we eagerly await your next visit.
6/10 (普通)
YOSHIHIKO
2023 年 10 月 2 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
アメリカのホテルにありがちですがシャワーの水圧が弱いです。
それ以外は普通に快適に過ごせました。
YOSHIHIKO
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 4 日)
We appreciate your candid review, Yoshihiko. We will share your thoughts internally as we are eager to win you over entirely the next time you visit La. Until then!
Thank you for your feedback, Yohei. We're pleased to hear that our hotel met your needs for a convenient stay near the airport. We strive to offer a comfortable environment for our guests, and it sounds like our room size and bed met your expectations. We hope to welcome you back on your next trip.
8/10 (良い)
k
2023 年 9 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
k
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 23 日)
It was a pleasure to serve as your home-away-from-home, and we thank you for your high marks. We would be delighted to welcome you back just as soon as you can!
10/10 (非常に良い)
AKIRA
出張
2023 年 9 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全てにおいて快適に過ごせました。
AKIRA
2023 年 9 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Your perfect score has brightened our day, thank you! Come back soon, Akira!
8/10 (良い)
Yuka
2023 年 9 月 20 日
Yuka
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Thank you for taking a moment to share your positive score, Yuka! We hope you plan to join us on your next visit to the area, so we have a chance to further impress.
8/10 (良い)
??
グループ旅行
2023 年 9 月 16 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
good
??
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
All of us at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel appreciate your compliments and great rating. Revisit soon!
10/10 (非常に良い)
YURI
2023 年 9 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
wifiの設定が最初は上手くいきませんでしたが、とても快適に過ごすことができました。
YURI
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
Thank you, Yuri, for your feedback. We apologize for the initial inconvenience with the wifi, but we're pleased to hear that the rest of your stay was enjoyable here at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel. We look forward to serving you again in the future and ensuring an even smoother experience.
10/10 (非常に良い)
NORIYUKI
2023 年 9 月 14 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
NORIYUKI
2023 年 9 月に 2 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
We appreciate knowing that your visit was excellent! It would be our honor to welcome you back again!
6/10 (普通)
OSAMU
出張
2023 年 9 月 12 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
OSAMU
2023 年 9 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
Thank you for rating your stay, however, we wish we could have provided you with a visit that was nothing short of exceptional. Please, join us again, as we trust we can change your impression!
10/10 (非常に良い)
KANA
2023 年 9 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
KANA
2023 年 9 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
There is nothing better than earning five-stars from a valued guest! Thank you and we hope to see you again soon, Kana.
2/10 (非常に不満)
MIHO
グループ旅行
2023 年 9 月 9 日
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
客室のWi-Fiが繋がらないし、リクエストした内容がまったく通っていませんでした。
MIHO
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the Wi-Fi and unattended requests. We understand how crucial connectivity is for our guests and will ensure this issue is addressed promptly. Your feedback is invaluable to us, and we will work diligently to improve our services. Thank you.
Thank you, Masae, for the recommendation and detailed feedback. We're delighted that the shuttle service and Starbucks coffee added convenience to your stay. We apologize for any inconvenience regarding the sink design and appreciate the heads-up on the amenities. Your notes will be useful for future guests and also help us consider potential areas of improvement.
10/10 (非常に良い)
Rina
2023 年 9 月 7 日
Rina
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 9 日)
Your excellent score is greatly appreciated, Rina. Thank you and we can't wait to host you again at the Sheraton Gateway Los Angeles Hotel!
Thank you for bringing this to our attention, Mieko. We sincerely apologize for the oversight in your room. Cleanliness is a top priority for us, and we'll address this feedback with our housekeeping team to ensure improved attention to detail. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to serve you better soon.
10/10 (非常に良い)
kaneko
2023 年 9 月 3 日
kaneko
2023 年 8 月に 6 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 23 日)
Thank you, Kaneko, and we can’t wait to welcome you back again for another five-star stay!
10/10 (非常に良い)
Ryuichiro
2023 年 8 月 28 日
Ryuichiro
2023 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
??
2023 年 8 月 25 日
??
2023 年 8 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
We greatly appreciate your rating and we can't wait to welcome you back to make many more five-star memories with us!
8/10 (良い)
TOMOE
2023 年 7 月 24 日
TOMOE
2023 年 7 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 15 日)
It's a treat to know you enjoyed your stay! Thank you and we hope to welcome you back soon!
8/10 (良い)
Jiro
出張
2023 年 6 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
良い。
Jiro
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 27 日)
Thank you for reviewing your recent stay, Jiro. We hope to welcome you back soon here at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel!