朝食に営業 (郷土料理、プールビュー)

シェラトン ゲートウェイ ロサンゼルス ホテルの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 5813 件の口コミ中 3021 件が非常に良い" "
評価 8 - 5813 件の口コミ中 1326 件が良い" "
評価 6 - 5813 件の口コミ中 563 件が普通" "
評価 4 - 5813 件の口コミ中 372 件が不満" "
評価 2 - 5813 件の口コミ中 531 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

MASUMI

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Our team would like to improve your experience on a future visit and we hope to have the opportunity to do so. Thank you, Masumi.

4/10 (不満)

Kosaku

2024 年 4 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
We regret not having made a more remarkable impression during your stay. Thank you, and we look forward to the chance to welcome you back.

10/10 (非常に良い)

Takafumi

2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
We’re proud to have earned five stars on your recent visit, thank you! It would be a pleasure to welcome you back, Takafumi.

8/10 (良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Thank you for rating us so highly. We enjoyed having you here and look forward to welcoming you back the next time you are in the area.

6/10 (普通)

Kotaro

2024 年 3 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
We strive to offer all of our guests a top-notch experience and your rating does not reflect a typical stay with us. It is our hope you will visit us again so that we can win you over completely, Kotaro.

8/10 (良い)

Takao、Tsu

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港に近くてべんり
2024 年 2 月に 1 泊滞在
HotelMgmt からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
We are glad our location served you well, Takao. Thank you from all of us at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel. Hurry back for another seamless stay!

8/10 (良い)

Miyu

良かった点 : 清潔度
good
2024 年 2 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Miyu, your review made our day. Thank you for choosing Sheraton Gateway Los Angeles Hotel. We would be honored to welcome you again anytime!

10/10 (非常に良い)

YUTA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
good
2024 年 2 月に 2 泊滞在
HotelMgmt からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Thank you for your review, Yuta. All of us at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel look forward to any future visits!

10/10 (非常に良い)

Wakako

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔。ボトル入りのお水が部屋に置いてある点も便利で良かった。 翌朝のフライトで帰国するため、空港近くに滞在したが、空港への送迎バスの運転手さんが非常に親切だった。
2024 年 1 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 30 日)
We are glad your experience with us at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel was perfect from start to finish. Thank you for all of your compliments. Until next time!

2/10 (非常に不満)

Kenji

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋に入ったらゴミが残っていた。バスタオルが一枚足りなかった。それらをクレームしたものの対応してくれる人が来るまで相当時間が掛かった。忙しかったからとの事。相当大きいホテルなのに対し、従業員数が足りていないのだろう。 翌朝、カーペットに古いガムが張り付いているのも見つけた。 もうこのホテルを利用することは二度と無いだろう。
2024 年 1 月に 1 泊滞在
HotelMgmt からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Please accept our sincerest apologies for the oversights you endured. We will speak with our team immediately to enhance our attention to detail. We hope you will allow us a second chance to gain your confidence and provide you with the flawless stay you deserve. Thank you!

8/10 (良い)

Yoshitaka

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Thank you for taking a moment to leave us with your positive score, Yoshitaka. Hurry back!

10/10 (非常に良い)

Junko

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
There is nothing better than earning five-stars from a valued guest! Thank you and we hope to see you again soon.

8/10 (良い)

Shimizu

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
It was a pleasure to serve as your home-away-from-home, Shimizu, and we thank you for your high marks. We would be delighted to welcome you back just as soon as you can!

8/10 (良い)

Takashi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Thank you for taking a moment to share your positive score! We hope you plan to join us on your next visit to the area, so we have a chance to further impress.

6/10 (普通)

Chikara

出張
near airport shuttle bus is useful
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 30 日)
Thank you Chikara for acknowledging the usefulness of our airport shuttle service. We're glad to know it added convenience to your stay. Looking forward to welcoming you back for another comfortable and convenient visit soon.

2/10 (非常に不満)

Atsushi

2023 年 11 月に 3 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Our goal is always to create unforgettable experiences, so we're sorry to hear we didn't achieve this for you. We'd be grateful for another chance to offer you a better experience next time.

6/10 (普通)

kenji

空港から少し離れていたのと、近くにスーパーや飲食店が無かった
2023 年 10 月に 1 泊滞在
HotelMgmt からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Kenji, we appreciate your feedback. We are known for our location near LAX but regret it did not suit your preferences better. Be sure to try out Costero next time you visit. Hopefully, we can impress you further then.

8/10 (良い)

HARUMI

2023 年 11 月に 3 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
We are delighted we made such a great impression on you! Thank you, please visit again soon.

8/10 (良い)

RYO

2023 年 11 月に 4 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
We are delighted we made such a great impression on you! Thank you, please visit again soon.

8/10 (良い)

Seiichiro

良かった点 : 清潔度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Thank you for taking the time to rate your stay, Seiichiro. We are delighted to know you enjoyed your overall experience at our hotel and we eagerly await your next visit.

10/10 (非常に良い)

HARUKA

2023 年 11 月に 2 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 8 日)
Thank you for your top score! We look forward to your next stay with us!

10/10 (非常に良い)

Yui

2023 年 11 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
We greatly appreciate your rating and we can't wait to welcome you back to make many more five-star memories with us!

8/10 (良い)

Ayako

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 29 日)
Thank you for rating us so highly, Ayako. We enjoyed having you here and look forward to welcoming you back the next time you are in the area.

2/10 (非常に不満)

Junko

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 19 日)
It's disappointing for us to see your low marks. We hope for another chance to welcome you back and provide you with the quality of stay you expected and deserved.

10/10 (非常に良い)

??

2023 年 10 月に 3 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 23 日)
Thank you for the five-star rating! We are pleased you were satisfied with all aspects of your guest experience and look forward to welcoming you back.

6/10 (普通)

Kaichi

家族旅行
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 16 日)
It's disappointing to learn that your time with us did not win you over completely, Kaichi. We hope you'll give us the chance to impress you on a future visit.

8/10 (良い)

RIYO、ITABASHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 14 日)
It was wonderful having you here, Riyo, and we can't wait to welcome you back to win you over and earn your five-star praise. Thank you!

8/10 (良い)

momoko

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 4 日)
It was wonderful having you here and we can't wait to welcome you back to win you over and earn your five-star praise. Thank you!

10/10 (非常に良い)

Osamu

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 1 日)
Thank you for your five-star rating, Osamu! We hope to be your preferred property whenever your travels bring you to the area!

10/10 (非常に良い)

Paoling

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 7 日)
Your perfect score has brightened our day, thank you! Come back soon, Paoling!

8/10 (良い)

Noriko

2023 年 9 月に 4 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 24 日)
Thank you for taking the time to rate your stay, Noriko. We are delighted to know you enjoyed your overall experience at our hotel and we eagerly await your next visit.

6/10 (普通)

YOSHIHIKO

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
アメリカのホテルにありがちですがシャワーの水圧が弱いです。 それ以外は普通に快適に過ごせました。
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 4 日)
We appreciate your candid review, Yoshihiko. We will share your thoughts internally as we are eager to win you over entirely the next time you visit La. Until then!

6/10 (普通)

YOHEI

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
空港を利用するための素泊まりならこのレベルで十分だと思います。日本のビジネスホテルの一室を少し広くして、ベッドを大きくしたイメージです。
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 26 日)
Thank you for your feedback, Yohei. We're pleased to hear that our hotel met your needs for a convenient stay near the airport. We strive to offer a comfortable environment for our guests, and it sounds like our room size and bed met your expectations. We hope to welcome you back on your next trip.

8/10 (良い)

k

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 23 日)
It was a pleasure to serve as your home-away-from-home, and we thank you for your high marks. We would be delighted to welcome you back just as soon as you can!

10/10 (非常に良い)

AKIRA

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全てにおいて快適に過ごせました。
2023 年 9 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Your perfect score has brightened our day, thank you! Come back soon, Akira!

8/10 (良い)

Yuka

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Thank you for taking a moment to share your positive score, Yuka! We hope you plan to join us on your next visit to the area, so we have a chance to further impress.

8/10 (良い)

??

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
good
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
All of us at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel appreciate your compliments and great rating. Revisit soon!

10/10 (非常に良い)

YURI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
wifiの設定が最初は上手くいきませんでしたが、とても快適に過ごすことができました。
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
Thank you, Yuri, for your feedback. We apologize for the initial inconvenience with the wifi, but we're pleased to hear that the rest of your stay was enjoyable here at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel. We look forward to serving you again in the future and ensuring an even smoother experience.

10/10 (非常に良い)

NORIYUKI

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 2 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
We appreciate knowing that your visit was excellent! It would be our honor to welcome you back again!

6/10 (普通)

OSAMU

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
Thank you for rating your stay, however, we wish we could have provided you with a visit that was nothing short of exceptional. Please, join us again, as we trust we can change your impression!

10/10 (非常に良い)

KANA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
There is nothing better than earning five-stars from a valued guest! Thank you and we hope to see you again soon, Kana.

2/10 (非常に不満)

MIHO

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
客室のWi-Fiが繋がらないし、リクエストした内容がまったく通っていませんでした。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the Wi-Fi and unattended requests. We understand how crucial connectivity is for our guests and will ensure this issue is addressed promptly. Your feedback is invaluable to us, and we will work diligently to improve our services. Thank you.

8/10 (良い)

Masae

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
早朝のフライトの前泊には、とてもおすすめです。どんな時間でも空港迄の送迎バスが15分間隔ぐらいに対応しているようです。 スタバのコーヒーとコーヒーメーカーを置いてくれているので、朝早い場合、助かりました。 洗面台はアメリカ人向けにしてあるので、私のような小柄な女性だと、顔が洗いにくいです。 歯ブラシ、スリッパはありませので、ご持参ください。
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
Thank you, Masae, for the recommendation and detailed feedback. We're delighted that the shuttle service and Starbucks coffee added convenience to your stay. We apologize for any inconvenience regarding the sink design and appreciate the heads-up on the amenities. Your notes will be useful for future guests and also help us consider potential areas of improvement.

10/10 (非常に良い)

Rina

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 9 日)
Your excellent score is greatly appreciated, Rina. Thank you and we can't wait to host you again at the Sheraton Gateway Los Angeles Hotel!

4/10 (不満)

Mieko

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
コーヒーサーバーを使おうとしたら 前泊者の使ったレフィルが入ったままで シーツにも黒いシミが沢山あり ハウスキーピングが全然できていないと感じた 部屋も換気が悪いのかカビ臭かった
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 7 日)
Thank you for bringing this to our attention, Mieko. We sincerely apologize for the oversight in your room. Cleanliness is a top priority for us, and we'll address this feedback with our housekeeping team to ensure improved attention to detail. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to serve you better soon.

10/10 (非常に良い)

kaneko

2023 年 8 月に 6 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 23 日)
Thank you, Kaneko, and we can’t wait to welcome you back again for another five-star stay!

10/10 (非常に良い)

Ryuichiro

2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

??

2023 年 8 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
We greatly appreciate your rating and we can't wait to welcome you back to make many more five-star memories with us!

8/10 (良い)

TOMOE

2023 年 7 月に 1 泊滞在
HotelMgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 15 日)
It's a treat to know you enjoyed your stay! Thank you and we hope to welcome you back soon!

8/10 (良い)

Jiro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
良い。
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Hotelmgmtからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 27 日)
Thank you for reviewing your recent stay, Jiro. We hope to welcome you back soon here at Sheraton Gateway Los Angeles Hotel!