外観

フォーポイント バイ シェラトン・ロサンジェルス・インターナショナルエアポートの口コミ

3.5 out of 5

口コミ

6.0
評価 10 - 5897 件の口コミ中 1325 件が非常に良い" "
評価 8 - 5897 件の口コミ中 1065 件が良い" "
評価 6 - 5897 件の口コミ中 1120 件が普通" "
評価 4 - 5897 件の口コミ中 1031 件が不満" "
評価 2 - 5897 件の口コミ中 1356 件が非常に不満" "

6.4/10

清潔度

6.8/10

スタッフとサービス

6.0/10

設備とサービス

5.8/10

施設のコンディションと設備

6.4/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

Shuichi

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
I want to ckeck in at 11PM. But,reception is crowded. I had to wait 20minutes. I wanted to go to toilet near the reception. But,hotel stuff shutout me from toilet. I couldn't go to toilet. He was rude.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Shuichi, we understand it was disheartening to encounter a wait time during your check-in, and this isn't typical of the experience we strive to offer. Our intention is to make all our guests feel welcomed and comfortable. We're troubled about your experience with our team member, as we aim to maintain a respectful environment. We will endeavor to improve our services and hope for an opportunity to serve you better in the future.

10/10 (非常に良い)

Shinsaku、Higashikurume

良かった点 : 設備とサービス
場所が便利
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 11 日)
Shinsaku 様、貴重なご意見をありがとうございます。フォーポイント・ロサンゼルス・インターナショナル・エアポートの立地が便利だとお感じいただけたとのこと、大変うれしく思います。またのご来館をお待ちしております。ご安全をお祈りいたします。

10/10 (非常に良い)

Shinsaku、Higashikurume

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
場所が便利
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 11 日)
Shinsaku 様、フォーポイント・ロサンゼルス・インターナショナル・エアポートの便利な立地を褒めていただきありがとうございます。ご旅行にご満足いただけたことを嬉しく思います。また将来ご利用いただければ幸いです。

4/10 (不満)

KOKI

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
連泊なので日本から持参した電動歯ブラシやシャンプー、洗顔料を置いて外出し、帰ってきたら無くなっていた。受付の方に問い合わせても代わりの簡易歯ブラシを渡されただけで上記のものをどうしたか全く教えてくれなかった。このホテルは人のものを勝手に捨てるホテルです。
2024 年 5 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Yui

ありがとうございました。
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Yuiさん、ご評価いただきありがとうございました。クチコミを大切にして参考にしますが、何か困ったことがあれば、ぜひお知らせください。次のご利用をお待ちしております。

8/10 (良い)

Tomofusa

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
We appreciate you sharing this positive rating, Tomofusa!The comfort of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at Four Points Los Angeles International Airport. We want to share an even more enjoyable experience with you next time.

8/10 (良い)

Jun

2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Jun, thank you for choosing Four Points Los Angeles International Airport. We are delighted that you had a positive experience. We hope to welcome you back soon!

8/10 (良い)

YUKA

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Yuka, thank you for choosing Four Points Los Angeles International Airport and for leaving a rating. We appreciate your feedback and are glad to see that you had a satisfactory stay. We're always striving to improve and we look forward to hosting you again in the future.

2/10 (非常に不満)

Satoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Smelly room and extremely week shower
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Satoshi, we regret to learn about your experience concerning the room conditions and the shower pressure. Please know that your comfort is our utmost priority, and we consistently strive to maintain optimal standards. We would appreciate the opportunity to welcome you back for an improved experience.

2/10 (非常に不満)

KENGO

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
2日目に部屋に戻ったときに、前日にホテルを出た時と同じ状態デした。つまりシーツも変えてなく、タオルのそのまま、誰も入った後がなく、そこ事をフロントに言うと私の責任ではなく、ハウスキーピングが悪いので明日彼らに言ってくれとの事てした。 その時のフロントは何もせぜ、2日間同じタオルを使いました。 私のせいではないからって、ひどくないてすか? とにかく送迎バスの運転手の態度といいスタッフが酷いです。
2024 年 3 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

SACHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
私の国の通貨ではとても高かったが、よかった。シャトルバスの乗り方が書いてなく、困ったがなんとかなった。
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 24 日)
サチコさん、母国の通貨と比べると少し割高だったと思いますが、フォー ポインツ ロサンゼルス国際空港で良い体験ができたことを嬉しく思います。シャトルバスに関しては、ご心配をおかけいたしましたが、ご理解いただけて安心いたしました。今後は、フロントのチームメンバーが喜んで必要なご案内をさせていただきます。またお会いできるのを楽しみにしています。

2/10 (非常に不満)

?

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
We appreciate your feedback.We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.

2/10 (非常に不満)

Shoji

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Check-in takes an inordinate amount of time and they charge $50 a day to park your car. Unbelievable. Rooms are old too.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Shoji, we regret to hear that your check-in process seemed lengthy and that the parking fees were unexpected. We continuously strive for swift and welcoming experiences. We realize too that the style of our rooms did not meet your expectations. Your feedback is important and will be shared with our team to consider as we continue our ongoing efforts to enhance guest experience.

8/10 (良い)

JUN

買い物するところもないし、近くにレストランもない
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Jun さん、フィードバックを共有していただきありがとうございます。当ホテルの立地はショップやレストランに関してお客様の特定のニーズに応えられなかったかもしれませんが、フォー ポインツ ロサンゼルス インターナショナル エアポートでのご滞在のその他の点にご満足いただければ幸いです。私たちは常にお客様のエクスペリエンスを向上させるよう努めており、その過程においてお客様からのご意見は貴重です。今後とも変わらぬご愛顧を賜りますようお願い申し上げます。

4/10 (不満)

HIROBUMI

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
風呂のお湯がぬるい。
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
博文様、先日ご宿泊頂きました際には、お風呂の湯温の件でご迷惑をおかけし、誠に申し訳ございませんでした。すべてのゲストに完全に満足していただくことは私たちにとって非常に重要であり、メンテナンス チームと協力してお客様からのフィードバックを綿密に調査することをお約束したいと思います。今後もより楽しい体験を提供できる機会を提供できることを願っております。

8/10 (良い)

GOTO

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
GOTO, thank you for staying at Four Points Los Angeles International Airport. We're glad to see that your experience with us has been satisfactory. If you have any specific feedback, we'd love to hear it so we can continuously improve. We look forward to extending another warm welcome to you on your next visit.

8/10 (良い)

Yusuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
冷蔵庫が無い
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
ユースケさん、意見を共有してくれてありがとう。私たちは冷蔵庫のような家電製品が旅行中にいかに重要であるかを知っています。あなたの意見は、ゲストの快適性を高める方法を特定するのに役立ちます。また、あなたのコメントを必ず考慮します。フォー ポインツ ロサンゼルス国際空港を再びご利用いただければ幸いです。

4/10 (不満)

??

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ドアやシャワーのハンドルが壊れていましたが、修理対応が大変悪く寝るのが遅くなりました。
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
ドアやシャワーハンドルの件でご迷惑をおかけし、誠に申し訳ございませんでした。このような問題を迅速に解決することは非常に重要です。このような問題を経験されなかった場合は申し訳ありません。私たちは継続的な改善に努めており、皆様からのフィードバックは必ず参考にさせていただきます。将来的にはより良いサービスを提供できる機会を期待しています。

10/10 (非常に良い)

Sayaka

2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Yosuke

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Staff was really kind
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Yosuke, your words about the kind nature of our team members at Four Points Los Angeles International Airport are greatly appreciated. We hope to have the pleasure of your company again in the future.

10/10 (非常に良い)

HIROTO

2024 年 1 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

HIDEKI

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Hideki, it appears you didn't have the best experience. We're truly disappointed to hear that. Your feedback is valuable and helps us improve upon areas where you feel we've fallen short. We hope to have another chance in the future to better meet your expectations.

4/10 (不満)

NAOTO

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Naoto, we appreciate your feedback.We strive to offer our guests quality service and comfort. However, it's unfortunate that your stay with us was anything less than perfect. We'd love to see you again in the future to share a more positive experience with you.

8/10 (良い)

MITSUTAKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Mitsutaka, it's fantastic to know that you had an overall satisfying experience at Four Points Los Angeles International Airport. We aim to provide an exceptional stay for all our guests. Should you wish to share any more insights from your visit, we're always keen to hear them. Come back soon.

10/10 (非常に良い)

SAORI

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Thank you for the perfect rating, Saori!We are very pleased to hear that you had a wonderful stay at Four Points Los Angeles International Airport. Providing satisfying and comfortable stays is always what we strive for. We'd love to have you back again soon!Thanks again for the feedback!

10/10 (非常に良い)

Haruki

2023 年 12 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 31 日)
Haruki, it's fantastic to hear about your top-notch rating of Four Points Los Angeles International Airport. It seems like your stay hit the mark in every aspect. We eagerly anticipate your next visit and will strive to make it as pleasing, or perhaps even more so, as your last one!

6/10 (普通)

TAKEHISA

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 13 日)
Takehisa, it's indeed quiet intriguing that your stay culminated in a moderate rating. Nonetheless, we are here to serve you better, and your feedback is vital for us. Please consider giving us another chance in the future to better serve you. Thank you, and safe travels.

8/10 (良い)

Michitsugu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Michitsugu, we appreciate your positive rating for Four Points Los Angeles International Airport. We hope your stay was delightful and look forward to welcoming you back in the near future. Thank you!

4/10 (不満)

Akira

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 31 日)
We appreciate the feedback, Akira.We're disappointed your time with us was less than ideal. We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

8/10 (良い)

Hiroshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Hiroshi, thank you for choosing Four Points Los Angeles International Airport and leaving a rating. We are glad you had a positive experience with us. We always strive to ensure our guests have a seamless and enjoyable stay and we're delighted to know we've succeeded this instance. Please visit us again the next time your travels bring you to Los Angeles.

2/10 (非常に不満)

Kent

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 29 日)
Kent, it appears your recent experience was not up to expectations. We're always aiming to improve, and your feedback is important for that. We hope to have another chance to show you the quality service we strive to provide.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
While it's unfortunate to see the rating without specific feedback, we truly value the ratings provided by guests. We are constantly aiming to improve our services and guest experiences. Please feel free to let us know about any specific issues or areas for improvement you identified during your stay. We hope to get another opportunity to serve you better in the future.

8/10 (良い)

Sinta jayani

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Thanks for the great rating, Sinta!We are always working very hard to provide the best experiences for all of our guests. It's great to see that you enjoyed yourself! We hope you plan on visiting Four Points Los Angeles International Airport soon, we'd love to have you back!

4/10 (不満)

Akira

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 29 日)
Akira, it seems your stay did not meet expectations. We'd like to take this opportunity to learn from your experience. Please feel free to contact us directly and share details about your visit. We wish to improve wherever we can for our future guests.

4/10 (不満)

norihisa

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 16 日)
Norihisa, thank you for taking the time to rate us on Expedia. We're sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We value every guest's feedback and would appreciate the opportunity to listen to your experience in detail, to better improve our services. We hope you'll consider returning to afford us the chance to provide you with a better experience.

8/10 (良い)

Keiko

良かった点 : 設備とサービス
鍵がロックされて開かない状態が続き、何度も作っていただきました。 次に乗る便のため空港近くに泊まりましたので周辺に店が無いのは当然と受け止めています。適度に普通のホテルでしたが最低限必要な物は全てあり満足してます。
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 22 日)
Keikoさん、Four Points Los Angeles International Airportにご滞在いただきありがとうございます。お部屋の鍵に問題があったこと、申し訳ありませんでした。便利な空港近くのロケーションと、必要なアメニティをご用意していることを高評価いただき、ありがとうございます。またのご利用をお待ちしております。

6/10 (普通)

SHIORI

Shuttle bus is available every 20-30min for 24hours. No PJ.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 12 日)
Thank you for sharing your feedback!We are happy that you are satisfied with everything. If there's anything we could have done to make your experience with us more enjoyable, please let us know. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

8/10 (良い)

Masumi

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
スタッフがとても親切でした。周辺にはレストランがありませんが、2キロくらい離れたところに小さな町があり、スーパーやレストランがあります。24時間空港へのシャトルは便利です!
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 12 日)
真澄さん、ご経験を共有していただきありがとうございます。チームメンバーの親切さと、フォー ポインツ ロサンゼルス国際空港の便利な 24 時間シャトル サービスを高く評価していただいたようです。近くのレストランを見つけるのは少し難しいと感じたと思いますが、それほど遠くない魅力的な町を見つけたと聞いてうれしく思います。次回のご来店を心よりお待ちしております。

8/10 (良い)

MAHO

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 11 日)
MAHO, thank you for giving Four Points Los Angeles International Airport a high rating. We hope your stay with us was comfortable and enjoyable. We're looking forward to welcoming you back in the near future.

8/10 (良い)

yoshiyuki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港近くで今回利用していたハーツレンタカーからも徒歩圏内 かつ空港までの送迎付きで比較的安いホテル こんな条件にはまり利用しました。 まあ帰国の前泊なのでホテルに求めることは 清潔で快適に寝れる、これくらいで十分満たしています。 ちょっとした無人のコンビニやジムもあり満足です。
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 9 日)
Yoshiyuki、あなたのレビューに感謝します。ホテルの便利な位置と空港への送迎にご満足いただき、またすべてがキレイで快適だったというご意見をお聞きして、私たちは利用者の体験を改善し続けるための推進力を得ました。無人のコンビニエンスストアやジム設備がある点も親切なるご指摘です。またのご利用をお待ちしております。

6/10 (普通)

Mai

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 7 日)
We appreciate the feedback, Mai.We're disappointed your time with us was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

8/10 (良い)

Masumi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルから1.5kmぐらいのところに小さな街があります。そこまで行くと、日用品が買えるお店やスーパー、洋服屋、レストランなど一通りありますが、ホテルの近くにはハンバーガー屋さん1店舗しかありません。ホテルとLAXはシャトルで20分のおきに輸送してくれます。スタッフはとても親切で、丁寧です。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
真澄さん、訪問体験を共有していただきありがとうございます。近くの町とその利便性について言及していただければ幸いです。 LAX へのご移動に弊社のシャトル サービスがお役に立てたことを嬉しく思います。また、私たちのチームメンバーが親切かつ細心の注意を払ってあなたの期待に応えたと聞いてうれしく思います。近いうちにまたフォー ポインツ ロサンゼルス国際空港をご利用ください。

2/10 (非常に不満)

????

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Unfortunately, I can’t say that hotel is clean. It is unclear whether it is safe or not for whom visits for the first time. It may enough for just stay one and just sleep. No more expectation. However, it seems expensive for just sleep over.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 30 日)
We appreciate your feedback and are sorry to hear about your concerns regarding cleanliness and safety. We strive to maintain high standards in these areas, and it's unfortunate that you felt they were lacking. As for affordability, we believe our prices reflect the quality and variety of services we offer. Thank you for taking the time to share your thoughts.

10/10 (非常に良い)

??

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 21 日)
Greetings, it's encouraging to know you had a satisfactory experience at Four Points Los Angeles International Airport. It's our pleasure to provide a nice, inviting environment for our guests and we look forward to your next visit!

2/10 (非常に不満)

KAZUNORI

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ルームキーが何度も不能になり、何度もフロントデスクに行く必要がある。 Wifi は遅い。 部屋に冷蔵庫もない。
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 21 日)
和典さん、あなたの経験を聞いて残念に思います。ルームキーの問題によりご不便をおかけし、またWi-Fiの速度がご満足いただけなかったことは残念でございます。私たちは、快適でシームレスなご滞在を確保するために、これらの側面の重要性を理解しています。冷蔵庫につきましては、備品の不足によりご不便をおかけし、誠に申し訳ございませんでした。皆様からのフィードバックに感謝し、チームメンバーとともにこれらの事項を徹底的に検討してまいります。

8/10 (良い)

Takei

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 18 日)
Takei, it's great to see your rating of Four Points Los Angeles International Airport. It appears you've had a pleasant stay, and we value your feedback. We hope that during your next visit, we're able to exceed your expectations. Thank you for choosing our hotel.

6/10 (普通)

Takeshi

出張
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 15 日)
Thank you for sharing your feedback, Takeshi.We strive to share an enjoyable experience with all of our guests. We hope to host you again soon so we can share a more memorable visit with you.

6/10 (普通)

Yoshio

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
If you are looking for a comfortable hotel, this is one of the best choice. I could stay calmly due to the wide and quiet room. Everything was familiar to me like as a representative of the US.
2023 年 10 月に 9 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Yoshio, thank you for expressing your thoughts. It's great to hear that Four Points Los Angeles International Airport provided a familiar, calm, and expansive space for your stay. We take pride in crafting that comfort which mirrors the spirit of the US. We're eagerly looking forward to hosting you again soon.

2/10 (非常に不満)

ringo

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 11 日)
Ringo, it seems your experience didn't meet expectations, and for that, we're sincerely sorry. We aim to provide top-tier service and facilities, and it's clear we missed the mark this time. We would appreciate any specific feedback to help us improve. Thank you.

6/10 (普通)

RYOSUKE

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Ryosuke, thank you for your rating. Your feedback is important as it helps us identify areas where improvement is needed. We hope you will give us another opportunity to serve you in the future for an enhanced guest experience.